Cześć! Zanim przejdziemy do konkretów, to pozwolimy sobie na krótkie wprowadzenie, bo ogłoszenie, które właśnie znalazłeś/aś nie jest do końca standardowe. Pierwsze miesiące nowego roku przyniosły nam dużo nowych (i baaardzo ekscytujących) projektów, dlatego powiększamy zespół i poszukujemy Account’ów z prawdziwego zdarzenia, którzy będą chcieli rozwijać się w wybranym zespole działu Client Service. A w którym dokładnie? To zależy od Ciebie 😉
Niezależnie, czy dopiero stawiasz pierwsze kroki w branży, czy jesteś już senior ogarniaczem. Jeżeli poszukujesz nowych wyzwań, chcesz zmienić otoczenie, rozwijać się w tematach socialowych//CMS-owych/produkcyjnych/e-commerce’owych - na pewno znajdzie się dla Ciebie miejsce w WebTalk.
Co na Ciebie czeka?
- praca przy złożonych i ciekawych projektach digitalowych (w końcu jesteśmy Digital First),
- globalne i lokalne marki w naszym portfolio klientów, dla których realizujemy kampanie i bieżącą komunikację (p.s. jest ich dużo więcej niż na stronie www),
- zespół, z którym naprawdę można konie kraść, zobacz tu: https://giphy.com/webtalkowe,
- inkluzywne podejście, atmosfera pełnej tolerancji i wsparcia oraz otwartość na Twoje pomysły,
- może i nie ma owocowych czwartków, ale są pieskowe poniedziałki, wtorki, środy, czwartki i piątki – jesteśmy pet-friendly, nawet bardzo friendly,
- możliwość awansu i rozwoju zawodowego - z nami możesz iść wytyczoną przez siebie ścieżką,
- biuro bez korporacyjnej spiny i spotykania losowych ludzi w windzie,
- przekąski w kuchni, turnieje na najlepszy sernik, firmowe wyjścia i wyjazdy.
Czym zajmują się nasi specjaliści z działu Client Service?
- niezależnie od obszaru swojej specjalizacji, CS to stały kontakt z klientami agencji i koordynacja prowadzonych dla nich projektów (we współpracy z naszymi wspaniałymi działami kreacji, strategii, mediowym, SEO, LAB, itd.),
- nadzorują projekty i kampanie z obszaru digital marketingu - tworzą harmonogramy i koordynują budżety,
- współtworzą plany kreatywne i strategiczne do kampanii promocyjnych w różnych obszarach digitalu,
- biorą udział w tworzeniu strategii komunikacji dla klientów,
- przygotowują raporty i analizy z przeprowadzonych akcji i kampanii,
- realizują się również w roli leadera zespołu (w przypadku seniorów).
Czego oczekujemy?
- przede wszystkim znajomości digital marketingu i social mediów,
- doświadczenia agencyjnego,
- umiejętności koordynacji złożonych projektów,
- bardzo dobrej (tak naprawdę) znajomości języka angielskiego,
- otwartości na różne branże, (daj znać, jeżeli masz już sprecyzowane oczekiwania co do tematów, przy jakich chciał/chciała_byś pracować),
- umiejętności tworzenia briefów kreatywnych,
- proaktywności i zaangażowania - w skrócie szukamy akantów, którzy po prostu lubią swoją robotę.
To co? Wyślij swoje CV i widzimy się na mailu!