Cześć! Super, że trafiłeś/aś właśnie tutaj!
Jesteśmy WebTalk, agencja digitalowa. Działamy kompleksowo, tworzymy i realizujemy kampanie 360 (ale digital oczywiście FIRST!), a od tego roku jesteśmy częścią grupy Wondrlab, z którą mamy możliwość wdrażania najnowszych technologii na rynku europejskim. Dodatkowo specjalizujemy się w sernikach, a w pracy na pierwszym miejscu stawiamy wzajemne relacje i pieski. Poczytaj o nas więcej na naszej stronie: https://webtalk.pl/.
Szukamy Akanta/ki, więc jeśli tak się składa, że to właśnie Ty szukasz zmiany — spotkajmy się!
Co na Ciebie czeka?
- ekipa świetnych ludzi — wiemy, oklepane, ale zobacz sam/a: https://giphy.com/webtalkowe, na TikToku też jesteśmy;
- najciekawsze globalne i lokalne marki (nie musisz nam wierzyć na słowo, zobacz: https://youtu.be/QicRMk2jNvE);
- samodzielność przez duże S;
- inkluzywne podejście, atmosfera pełna tolerancji i wsparcia oraz otwartość na Twoje pomysły;
- szkolenia, konferencje i wszystko, co będzie potrzebne, aby podnosić Swoje kompetencje;
- MultiSport, bo w zdrowym ciele zdrowy duch (jak to mówią);
- pakiety prywatnej opieki medycznej, bo zdrowie też FIRST!
- na start wynagrodzenie w wysokości 4500-5500 zł netto (w rozumieniu „na rękę”, niezależnie od formy współpracy);
- przekąski w kuchni, sernikalia, firmowe wyjścia;
- może i nie ma owocowych czwartków, ale są pieskowe poniedziałki, wtorki, środy, czwartki i piątki – jesteśmy bardzo pet-friendly.
Co będziesz u nas robić?
- Zajmiesz się obsługą klientów agencji i będziesz mieć z nimi stały kontakt;
- Będziesz nadzorować realizację projektów i kampanii z obszaru digital marketingu, głównie kampanie social mediowe;
- Tworzyć harmonogramy i koordynować budżety;
- Tworzyć plany kreatywne i strategiczne do kampanii promocyjnych w różnych obszarach digitalu;
- Będziesz brać udział w tworzeniu strategii komunikacji dla klientów;
- Czasem wpadnie przygotowanie raportu i analiz z przeprowadzonych akcji i kampanii.
Tego wymagamy:
- Co najmniej roku doświadczenia na tym (lub podobnym) stanowisku w agencji interaktywnej — musisz już wiedzieć co i jak;
- Umiejętności koordynacji projektów;
- Bardzo dobrej (tak naprawdę) znajomości języka angielskiego;
- Znajomości trendów w digital marketingu i social mediach;
- Proaktywności i zaangażowania;
Królowe i królowie kalendarzy, z uchem odpornym na długotrwały kontakt z telefonem - czekamy na Was.