Człowiek od obrazków poszukiwany! Nie dostajesz białej gorączki na hasło “Make the logo bigger”, masz doświadczenie w prawidłowym zapisywaniu plików (logo_dlaklienta_new_final_final2) i wiesz po co Ci skrót Ctrl+D? To znak, że możesz zasilić szeregi Webtalk!
A w nim:
- praca przy projektach 360 – ale takich naprawdę 360: ATL, BTL, brandingi, projekty do druku, wszelkie niestandardy, chociaż oczywiście... Digital First!
- fajne globalne i lokalne marki na naszym pokładzie, dla których robimy kampanie i bieżącą komunikację, takie, że i klient jest zadowolony, i nasze artystyczne serca połechtane
- zespół, z którym naprawdę można konie kraść, zobacz tu: https://giphy.com/webtalkowe
- inkluzywne podejście, atmosfera pełnej tolerancji i wsparcia oraz otwartość na Twoje pomysły
- może i nie ma owocowych czwartków, ale są pieskowe poniedziałki, wtorki, środy, czwartki i piątki – jesteśmy pet-friendly, nawet bardzo friendly
- możliwość rozwoju – jeśli masz jakiś pomysł na siebie, chętnie Cię wesprzemy w jego realizacji w ramach szkoleń, konferencji, powierzanych zadań
Będziesz:
- tworzyć grafiki, animacje i montaże wideo na potrzeby stałej obsługi naszych klientów w różnych kanałach komunikacji
- pracować nad kompleksowymi koncepcjami marketingowymi dla obecnych i potencjalnych klientów: key visuale, storyboardy, wizualizacje – wszystko to, co pomoże rozkochać w nas klientów
- uczestniczyć w procesach kreatywnych i burzach, a nie realizować tylko to, co wymyślili inni – Twoje spojrzenie jest dla nas ważne!
- współpracować z innymi działami oraz kolegami i koleżankami z działu kreacji
Dołącz do nas, jeśli:
- masz minimum roczne agencyjne doświadczenie na podobnym stanowisku i możesz pochwalić się swoimi pracami w portfolio
- wyróżnia Cię zmysł estetyczny, znasz zasady kompozycji, typografii oraz projektowania i umiesz je stosować w praktyce
- w małym palcu masz Photoshopa, Illustratora i InDesigna; za znajomość Adobe After Effects, Premiere, Trapcode Suite złapiesz u nas dodatkowe punkty
- potrafisz z briefu klienta wyczytać więcej niż inni i potrafisz to przełożyć na projekt
- interesujesz się trendami w projektowaniu i wiesz, co dzieje się w świecie reklamy
To co? Widzimy się na mailu? Wyślij swoje CV i pochwal się też portfolio – chętnie Cię poznamy!