Influencer & TikTok Specialist

Influencer & TikTok Specialist

Marketing

al. Prymasa Tysiąclecia 48A, Warszawa

WebTalk

4 500 - 5 500 PLN
Netto miesięcznie - Dowolna
Pełny etat
Dowolna
Specjalista / Mid
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

digital marketing
social media
TikTok
influencer marketing

Opis stanowiska

Cześć! Super, że trafiłeś/aś właśnie tutaj.


Jesteśmy WebTalk, agencja digitalowa. Działamy kompleksowo, tworzymy i realizujemy kampanie 360 (ale digital oczywiście FIRST!), a od tego roku jesteśmy częścią grupy Wondrlab, z którą mamy możliwość wdrażania najnowszych technologii na rynku europejskim. Dodatkowo specjalizujemy się w sernikach, a w pracy na pierwszym miejscu stawiamy wzajemne relacje i pieski. Poczytaj o nas więcej na naszej stronie: https://webtalk.pl/.

I tak się składa, że szukamy kolejnego człowieka - tym razem mistrza TikToka oraz osoby, która niczym native speaker posługuje się językiem influencerów, a jednocześnie rozumie biznesowe potrzeby klientów. ;) Jeżeli Twój dzień nie istnieje bez scrollowania TikToka, przedwczorajszy trend to dla Ciebie już prehistoria, myślisz kreatywnie i strategicznie - zaaplikuj!


Na co możesz u nas liczyć?

  • na ekipę świetnych ludzi — wiemy, oklepane, ale zobacz sam/a: https://giphy.com/webtalkowe, na TikToku też jesteśmy;
  • najciekawsze globalne i lokalne marki (nie musisz nam wierzyć na słowo, zobacz: https://youtu.be/QicRMk2jNvE);
  • samodzielność przez duże S;
  • inkluzywne podejście, atmosferę pełnej tolerancji i wsparcia oraz otwartość na Twoje pomysły;
  • szkolenia, konferencje i wszystko, co będzie potrzebne, aby podnosić Swoje kompetencje;
  • MultiSport, bo w zdrowym ciele zdrowy duch (jak to mówią);
  • pakiety prywatnej opieki medycznej, bo zdrowie też FIRST!
  • na start wynagrodzenie w wysokości 4500-5500 zł netto (w rozumieniu „na rękę”, niezależnie od formy współpracy);
  • przekąski w kuchni, sernikalia, firmowe wyjścia;
  • może i nie ma owocowych czwartków, ale są pieskowe poniedziałki, wtorki, środy, czwartki i piątki – jesteśmy bardzo pet-friendly.


Co będziesz u nas robić?

  • Udział w przygotowaniu ofert newbizowych:
  • Research influencerów pod przygotowane lub własne koncepcje kreatywne;
  • Analiza marek i ich konkurencji wraz z wyciąganiem wniosków z działań marketingowych;
  • Budowanie i rozwijanie stałych relacji z twórcami i agencjami;
  • Przygotowywanie prezentacji zawierających strategię, pomysły kreatywne, wizytówki influencerów;
  • Przygotowywanie kosztorysów na podstawie zebranych wycen;
  • Prezentowanie przygotowanych prezentacji na spotkaniach z klientami.
  • Prowadzenie współprac ongoingowych:
  • Przygotowywanie briefów dla influencerów oraz harmonogramów publikacji;
  • Prowadzenie korespondencji z influencerami oraz managerami;
  • Egzekucja materiałów od influencerów;
  • Przeprowadzenie procesu wdrożenia poprawek;
  • Umiejętność analizy statystyk i wyciąganie wniosków;
  • Przygotowanie raportów z kampanii.


Dołącz do nas, jeśli:

  • masz minimum roczne doświadczenie w pracy związanej z influencer marketingiem (mile widziane doświadczenie w pracy w agencji reklamowej/digitalowej);
  • świat influencerów i budowania relacji z nimi nie ma dla Ciebie tajemnic, a do każdego pomysłu na kampanię potrafisz dopasować odpowiednie nazwiska;
  • nie jest Ci obce tworzenie umów, kosztorysów i prezentacji;
  • rozumiesz świat digitalu i mediów społecznościowych oraz znasz najnowsze trendy w komunikacji;
  • masz świetne umiejętności prezentacyjne – zarówno w zakresie przygotowywania prezentacji, jak i wystąpień;


Nice to have:

  • Znajomość bieżących trendów w SoMe (Hype hunting, pomysły kreatywne do ofert)
  • Doświadczenie w prowadzeniu profili brandowych w SoMe (Dopasowanie pomysłów, świadomość częstotliwości publikacji, zasad panujących przy publikacjach brandowych)
  • Znajomość narzędzi wspomagających research i współpracę z twórcami
Oferta dodana: 02.07.2025

Poznaj pracodawcę

WebTalk

Cześć! Skoro dotarł_ś aż tutaj, to prawdopodobnie jesteś zainteresowan_ którąś z naszych ofert pracy. Poznajmy się więc lepiej! Od 2010 roku tworzymy kampanie 360 (z mocnym focusem na digital) dla Klientów z przeróżnych branż. Wybierz kategorię, a pewnie coś robiliśmy w tym temacie. FMCG? Uwielbiamy! Odzież? Done. Kosmetyki? Klasyk. Nawozy? Nie raz! Ziemia do kwiatów? Za to nawet zgarnęliśmy najważniejszą branżową nagrodę.

Zobacz profil firmy
Lokalizacja biura
REKLAMA: RocketJobs poleca