Cześć! Jesteśmy WebTalk, a digital jest dla nas FIRST! Nasz zespół to pasjonaci digital marketingu, którzy na co dzień w otoczeniu serników, piesków i gifów realizują kampanie 360. Naszą nadrzędną wartością jest jakość, chcemy chwalić się efektami naszej pracy, dlatego działamy tak, by na koniec dnia odpowiedź na pytanie, „Czy jestem z tego zadwolony/a” brzmiała TAK!
Strategia to oczywiście jedna z podstaw, na której stoją nasze działania (i ich jakość 😉). Dlatego poszukujemy taktyków z pasji, którzy uwielbiają nadawać nowe kierunki markom i nie boją się usłyszeć „za odważne” w feedbacku od klienta.
Na co możesz u nas liczyć:
- na ekipę fajnych ludzi — wiemy, cliché, ale zobacz tu: https://giphy.com/webtalkowe;
- inkluzywne podejście, atmosferę pełną tolerancji i wsparcia;
- fajne lokalne i globalne marki na naszym pokładzie, sprawdź sam/a: https://www.youtube.com/watch?v=-r7I-2M-WAA&t=3s
- samodzielność przez duże S i przestrzeń na proaktywne działanie;
- miejsce na rozwój, a jeśli masz konkretny plan na siebie — wsparcie w jego realizacji;
- może i nie mamy owocowych czwartków, ale mamy pieskowe tygodnie i (bardzo) pet-friendly biuro;
- szanujemy work-life balance i Twój urlop, bo jak powtarza nasza Dyrektor Strategii dobry strateg to wypoczęty strateg.
Co będziesz u nas robić:
- przede wszystkim sprawować strategiczny nadzór nad jednym z naszych największych klientów z branży rozgrywkowej. Co to znaczy? Codziennością będzie dla Ciebie feedbekowanie raportów, tworzenie wniosków i rekomendacji, czy tworzenie briefów kreatywnych na premierę nowego programu/odcinka/filmu;
- będziesz odpowiadać na wszystkie napływające potrzeby strategiczne klienta;
- uczestniczyć w spotkaniach, oraz prowadzić warsztaty z klientem;
- będziesz budować swoją pozycję strategicznego guru w oczach klienta;
- wyszukiwać i implementować najnowsze trendy w komunikacji digitalowej;
- dodatkowo będziesz również brać udział w procesach przetargowych.
Dołącz do nas, jeśli:
- masz minimum 3-letnie agencyjne doświadczenie w pracy ze strategią komunikacji / lub jeżeli masz agencyjne doświadczenie na stanowisku account managera (minimum 5-lat) i szukasz nowego wyzwania 😉
- rozumiesz świat digitalu i social mediów oraz znasz najnowsze kanały komunikacji;
- super, jeżeli masz doświadczenie ATL, BTL;
- lubisz przygotowywać prezentację i przedstawiać oferty przed klientem;
- komunikacja po angielsku nie jest dla Ciebie wyzwaniem;
- znajomość komponentów Google (prezentacje, arkusze google) jest dla Ciebie oczywistością;
- dodatkowym atutem będzie, jeżeli NAPRAWDĘ jarasz się filmami i serialami. 😉
Brzmi ciekawie? No to weź, zaaplikuj!