Account Executive
Marketing

Account Executive

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca stacjonarna
WebTalk Sp. z o.o.

WebTalk Sp. z o.o.

Cześć! Skoro dotarł_ś aż tutaj, to prawdopodobnie jesteś zainteresowan_ którąś z naszych ofert pracy. Poznajmy się więc lepiej! Od 2010 roku tworzymy kampanie 360 (z mocnym focusem na digital) dla Klientów z przeróżnych branż. Wybierz kategorię, a pewnie coś robiliśmy w tym temacie. FMCG? Uwielbiamy! Odzież? Done. Kosmetyki? Klasyk. Nawozy? Nie raz! Ziemia do kwiatów? Za to nawet zgarnęliśmy najważniejszą branżową nagrodę.

Wymagane umiejętności

marketing

skuteczna komunikacja

social media

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Siedzisz już trochę w branży i dobrze ogarniasz? No to super, właśnie takiego Accounta szukamy w Webtalku. 


Jakie projekty i branże trafią w Twoje ręce? Różni! Wiemy, właśnie takiej odpowiedzi się spodziewałeś/aś, bo lubisz jak nie ma nudy! A na bardziej serio, to trafić może Ci się wszystko. Od FMCG, przez beauty, modę, klientów telewizyjno-rozrywjkowych po rolnictwo. Jeżeli chodzi o projekty, to zdecydowanie przyda Ci się doświadczenie digitalowe, zwłaszcza social mediowe.


Co więcej? Siedzimy w piesek friendly biurze na Woli, a wszystko, co chcesz zamówić do jedzenia, już pewnie przetestował ktoś od nas z Kreacji i chętnie Ci o tym opowie. Bez problemu zaparkujesz też swój accountowóz na bezpłatnym parkingu pod samym biurem. Bez parkomatu i szukania miejsca. 

 

Królowe i królowie kalendarzy, z uchem odpornym na długotrwały kontakt z telefonem - czekamy na Was.

 


Co na Ciebie czeka?


  • Praca przy projektach 360 – ale takich naprawdę 360: ATL, BTL, współpraca z influencerami, projekty pro bono, wszelkie niestandardy, chociaż oczywiście... Digital First!
  • Możliwość rozwoju zawodowego - z nami możesz iść wytyczoną przez siebie ścieżką
  • System bonusowy
  • Biuro bez korporacyjnej spiny i spotykania losowych ludzi w windzie
  • Przekąski w kuchni, turnieje na najlepszy sernik, firmowe wyjścia i wyjazdy, zobacz tutaj
  • Możliwość uczestnictwa w szkoleniach i konferencjach 
  • No i wiadomo, twórcza atmosfera w młodym zespole 😉

 


Co będziesz u nas robić?

 

  • Zajmiesz się obsługą klientów agencji i będziesz mieć z nimi stały kontakt
  • Będziesz nadzorować realizację projektów i kampanii z obszaru digital marketingu i social mediów
  • Tworzyć harmonogramy i koordynować budżety
  • Tworzyć plany kreatywne i strategiczne do kampanii promocyjnych w różnych obszarach digitalu
  • Będziesz brać udział w tworzeniu strategii komunikacji dla klientów
  • Czasem wpadnie przygotowanie raportu i analiz z przeprowadzonych akcji i kampanii



Tego wymagamy:

 

  • Co najmniej 2-letnie doświadczenie na tym (lub podobnym) stanowisku, musisz już wiedzieć co i jak
  • Umiejętności koordynacji projektów
  • Bardzo dobrej (tak naprawdę) znajomości języka angielskiego
  • Znajomości trendów w digital marketingu i social mediach
  • Proaktywności i zaangażowania 


 

Wpadnij do nas na kawę i ciasto. Pogadamy i pokażemy Ci więcej.