No cześć! Fajnie, że tu jesteś! A jeśli przywiał Cię tu czysty przypadek, to jesteśmy WebTalk, agencja digitalowa.
Dużo możemy o sobie powiedzieć, ale to może później. A teraz skupmy się na najważniejszym, bo tym są dla nas LUDZIE. Kreatywni. Doświadczeni. Doświadczający. Różni. Napędzani tą samą pasją.
A skoro o tym — tak się składa, że szukamy nowych ludzi. A dokładnie nasz Dział Strategii. Specjalistów, z doświadczeniem agencyjnym, którzy mają już wystarczającą wiedzę, aby samodzielnie tworzyć kompleksowe strategie komunikacji digitalowej.
Jeśli czujesz, że nasza agencja jest miejscem dla Ciebie — A P L I K U J!
Na co możesz jeszcze u nas liczyć:
- na ekipę fajnych ludzi - wiemy, to już było, ale to ważne także powtarzamy, zobacz tu: https://giphy.com/webtalkowe
- fajne globalne i lokalne marki na naszym pokładzie
- samodzielność przez duże S
- prawdziwa szansa na awans, okresowe bonusy i inne ciekawe benefity (o naszych imprezach integracyjnych krążą legendy)
- szkolenia, konferencje i wszystko to, co będzie potrzebne, aby podnosić Twoje kompetencje – jeśli masz jakiś pomysł na siebie, chętnie Cię wesprzemy w jego realizacji
- inkluzywne podejście, atmosfera pełnej tolerancji i wsparcia oraz otwartość na Twoje pomysły
- work-life balance i elastyczny urlop, bo jak powtarza nasza dyrektor działu strategii, dobry strateg to wypoczęty strateg
- może i nie ma owocowych czwartków, ale są pieskowe poniedziałki, wtorki, środy, czwartki i piątki – jesteśmy pet-friendly, nawet bardzo friendly
Co będziesz u nas robić:
- na podstawie briefów klienckich oraz codziennej współpracy z działami Kreacji i Client Service będziesz przygotowywać strategię komunikacji digitalowej zarówno dla nowych, jak i obecnych klientów agencji
- przygotujesz rekomendację strategiczne oraz analizy dla bieżących i potencjalnych klientów
- będziesz brać aktywny udział w procesach przetargowych
- wyszukiwać i implementować najnowsze trendy w komunikacji digitalowej
Dołącz do nas, jeśli:
- masz minimum 3-letnie doświadczeniem w pracy ze strategią komunikacji (w agencji reklamowej lub interaktywnej, domu badawczym, agencji consultingowej)
- rozumiesz świat digitalu i mediów społecznościowych i znasz najnowsze kanały komunikacji. Super, jeżeli masz doświadczenie ATL, BTL
- umiesz w komponenty Google - (przede wszystkim prezentacje, arkusze google)
- i masz świetne umiejętności prezentacyjne – zarówno w zakresie przygotowywania prezentacji, jak i wystąpień
- swobodnie posługujesz się angielskim i nie boisz się konwersacji
- jesteś urodzonym strategiem/strateżką i po prostu lubisz tę robotę 😉
To co? Widzimy się na mailu? Wyślij swoje CV i pochwal się portfolio – chętnie Cię poznamy!