Marketing Project & Campaign Coordinator

Marketing Project & Campaign Coordinator

Marketing

Postępu 14, Warszawa

WebWave

Pełny etat
B2B
Starszy specjalista / Senior
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

content marketing
performance marketing

Mile widziane

HubSpot
Google Analytics
HotJar

Opis stanowiska

Kim jesteśmy? 💚


WebWave to kreator stron internetowych oparty o AI, który pozwala freelancerom i małym firmom stworzyć profesjonalną stronę bez kodowania. Naszym celem jest skalowanie globalne – potrzebujemy osoby, która pomoże nam tworzyć kampanie i treści realnie wspierające pozyskiwanie klientów i konwersję. 


Twoje zadania: 💻

  • Planowanie i koordynowanie działań contentowych i marketingowych 

  •  Współtworzenie i egzekucja kampanii marketingowych (lead gen, aktywizacje, remarketing, promocje produktowe) 

  • Identyfikowanie i optymalizacja kluczowych punktów konwersji – na LP, w e-mailach, wideo i treściach blogowych 

  • Regularne korzystanie z kreatora i strony WebWave – aby lepiej rozumieć nasz produkt, użytkownika i tworzyć skuteczniejsze działania marketingowe, nie tylko treściowe 

  • Współpraca z zespołem copywriterów, grafików i SEO – czuwanie nad harmonogramem, jakością i spójnością przygotowywanych materiałów 

  • Współudział w tworzeniu materiałów wideo – od koncepcji po skrypty, storyboardy i egzekucję (opcjonalnie – udział w nagraniach) 

  • Planowanie i współtworzenie angażujących treści do social mediów – dostosowanych do potrzeb naszej społeczności, celów marketingowych i języka marki 

  • Praca z narzędziami: HubSpot, Google Analytics, HotJar – świetnie jeżeli już je znasz i wiesz jak z nich korzystać  

  • Bliska współpraca z Head of Marketing oraz zespołem marketingowym przy planowaniu i realizacji strategii marketingowej 

  • Dbanie o spójność komunikacji marki 


Czego szukamy: 🔎

  • Min. 2-3 lata doświadczenia w pracy w marketingu  

  • Doświadczenia w branży digitalowej, SaaS, agencji marketingowej lub produktach technologicznych będzie dużym atutem 

  • Bardzo dobrej organizacji pracy – umiejętności planowania, priorytetyzacji i egzekucji 

  • Silnie rozwiniętych umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnych 

  • Doświadczenia w pracy z zespołami kreatywnymi i specjalistami 

  • Swobody w pracy z danymi i wyciąganiu wniosków (HubSpot, GA4, HotJar – mile widziane doświadczenie z tymi narzędziami). 

  • Umiejętność interpretacji danych z narzędzi takich jak GA4, HubSpot, Amplitude – oraz wyciągania wniosków wspierających decyzje marketingowe 

  • Znajomość podstawowych metryk marketingowych: CAC, CPA, CTR, współczynnik konwersji landing page 

  • Znajomości języka angielskiego na poziomie B2 

  • Proaktywności, zaangażowania i nastawienia na współpracę 


Co oferujemy: 🤝

  • Realny wpływ na kierunki działań contentowych i marketingowych 

  • Współpracę z doświadczonym, zgranym zespołem 

  • Hybrydowy model pracy w naszym nowoczesnym biurze w Warszawie 

  • Możliwość rozwoju kompetencji analitycznych, strategicznych i kreatywnych 

  • Dostęp do nowoczesnych technologii i narzędzi marketingowych 

  • Atrakcyjny pakiet benefitów – w tym kafeterię benefitów Worksmile, prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport oraz dostęp do szkoleń i materiałów edukacyjnych. 



Oferta dodana: 27.08.2025
Lokalizacja biura
REKLAMA: RocketJobs poleca