Customer & Therapists Operations Specialist
O nas
Cześć! Jesteśmy Wellbee. Wellbee to platforma platforma psychoedukacyjna i zaangażowana społeczność specjalistów zdrowia psychicznego, którzy świadczą swoje usługi na rzecz osób indywidualnych i firm. Wspieramy zdrowie psychiczne w sposób profesjonalny, empatyczny i nowoczesny - poprzez wygodny dostęp do terapii online, troskę o jakość procesu i wsparcie zarówno dla pacjentów, jak i specjalistów zdrowia psychicznego.
Do naszego zespołu poszukujemy obecnie osoby, która pomoże nam budować najlepsze doświadczenie pacjenta i współpracującego z nami specjalisty w kontakcie z Wellbee - od pierwszej wiadomości po rozwiązanie nawet najtrudniejszej sprawy.
Twoje codzienne zadania będą skupione w obszarach:
Obsługa wiadomości od pacjentów i terapeutów za pośrednictwem Intercom (chat, e-mail, formularze kontaktowe)
Wspieranie użytkowników w procesie obsługi płatności, zarządzania voucherami i kodami, umawiania sesji, rozwiązywania problemów technicznych
Obsługa reklamacji zgodnie z naszymi wewnętrznymi procedurami (np. procesowanie zwrotów związanych z usługami, rozpatrywanie skarg, kwestie płatności, komunikacja z terapeutą)
Kontakt z zespołem terapeutycznym i administracyjnym w celu rozwiązania zgłoszeń
Współpraca z zespołem product & tech w celu usprawniania procesów obsługi
Tworzenie i aktualizowanie bazy wiedzy dla specjalistów zdrowia psychicznego
Tworzenie i aktualizowanie baz danych z informacjami dotyczącymi działania CRMu (rozwiązane zgłoszenia, CSAT itp.)
Analiza i optymalizacja procesów związanych z obsługą klienta i naszych partnerów
Obsługa systemu do wystawiania faktur (e-Fakturownia)
Szukamy osoby, która:
Posiada doświadczenie w obsłudze klienta / pacjenta (zarówno indywidualnego, jak i firmowego - najlepiej w środowisku platformy online lub start-up’ie technologicznym
Potrafi formułować komunikaty w sposób jasny, empatyczny i profesjonalny (pisemnie i ustnie) i posiada wysokie poczucie etyki zawodowej
Zna i potrafi korzystać z narzędzi takich jak Intercom oraz Google Workspace (z naciskiem na Excel/Spreadsheet)
Posiada podstawowe rozumienie procesów płatności online, kalendarzy rezerwacji, komunikacji e-mailowej i czatowej
Lubi pracę w dynamicznym środowisku gdzie decyzję podejmuje się sprawnie, ale zachowuje spokój i precyzję
Potrafi świetnie organizować swoją pracę i dba o szczegóły
Nice to have:
Mile widziane doświadczenie w branży usługowej, zdrowia psychicznego, edukacyjnej
Znajomość podstaw RODO i pracy z danymi wrażliwymi/medycznymi
Umiejętność wykorzystywania AI do budowania, skalowania i optymalizacji procesów
Znajomość środowiska i mechanizmów działania narzędzia Intercom
Oferujemy:
Stałą współpracę dopasowaną do Twoich potrzeb (Umowa Zlecenia / Umowa B2B) na min. 4/5 etatu (Twoją dyspozycyjność potwierdzimy dokładnie w trakcie rozmów rekrutacyjnych)
Wynagrodzenie na poziomie 5,000 netto (przy Umowie Zlecenia) + system premiowy
Możliwość pracy zdalnej z dowolnego miejsca
Pracę w firmie, która realnie pomaga ludziom i edukuje w zakresie zdrowia psychicznego
Zespół, który wspiera się i uczy nawzajem - bez korporacyjnych schematów
Szkolenia wewnętrzne z obsługi pacjenta i empatycznej komunikacji
Dostęp do wsparcia psychologicznego i wsparcie w rozwoju osobistym (Wellbee/Multi.Llife)
Pakiet MultiSport w bardzo preferencyjnej cenie
Dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin
Wspólne integracje i ciekawe projekty!
Jak wygląda nasz proces rekrutacji?
Rozmowa online z działem People & Culture Wellbee (z góry uprzedzamy, że z uwagi na przerwę świąteczną rozmowy rozpoczniemy dopiero w styczniu)
Rozmowa z Head of Clinical Customer Care
Zadanie praktyczne (symulacja rozmowy z pacjentem)
Spotkanie końcowe z osobą, która już pracuje w dziale Customer Care, do którego dołączysz
Finalna decyzja i feedback
Customer & Therapists Operations Specialist
Customer & Therapists Operations Specialist