Customer & Therapists Operations Specialist

7 000 - 9 000 PLNBrutto miesięcznie - UZ
Obsługa klienta

Customer & Therapists Operations Specialist

Obsługa klienta
Chmielna 2/31, Warszawa

Wellbee

Niepełny etat
UZ
Specjalista / Mid
Praca w pełni zdalna
7 000 - 9 000 PLN
Brutto miesięcznie - UZ

Opis stanowiska

O nas


Cześć! Jesteśmy Wellbee. Wellbee to platforma platforma psychoedukacyjna i zaangażowana społeczność specjalistów zdrowia psychicznego, którzy świadczą swoje usługi na rzecz osób indywidualnych i firm. Wspieramy zdrowie psychiczne w sposób profesjonalny, empatyczny i nowoczesny - poprzez wygodny dostęp do terapii online, troskę o jakość procesu i wsparcie zarówno dla pacjentów, jak i specjalistów zdrowia psychicznego.


Do naszego zespołu poszukujemy obecnie osoby, która pomoże nam budować najlepsze doświadczenie pacjenta i współpracującego z nami specjalisty w kontakcie z Wellbee - od pierwszej wiadomości po rozwiązanie nawet najtrudniejszej sprawy.




Twoje codzienne zadania będą skupione w obszarach:

  • Obsługa wiadomości od pacjentów i terapeutów za pośrednictwem Intercom (chat, e-mail, formularze kontaktowe)

  • Wspieranie użytkowników w procesie obsługi płatności, zarządzania voucherami i kodami, umawiania sesji, rozwiązywania problemów technicznych

  • Obsługa reklamacji zgodnie z naszymi wewnętrznymi procedurami (np. procesowanie zwrotów związanych z usługami, rozpatrywanie skarg, kwestie płatności, komunikacja z terapeutą)

  • Kontakt z zespołem terapeutycznym i administracyjnym w celu rozwiązania zgłoszeń

  • Współpraca z zespołem product & tech w celu usprawniania procesów obsługi

  • Tworzenie i aktualizowanie bazy wiedzy dla specjalistów zdrowia psychicznego

  • Tworzenie i aktualizowanie baz danych z informacjami dotyczącymi działania CRMu (rozwiązane zgłoszenia, CSAT itp.) 

  • Analiza i optymalizacja procesów związanych z obsługą klienta i naszych partnerów

  • Obsługa systemu do wystawiania faktur (e-Fakturownia)




Szukamy osoby, która:

  • Posiada  doświadczenie w obsłudze klienta / pacjenta (zarówno indywidualnego, jak i firmowego - najlepiej w środowisku platformy online lub start-up’ie technologicznym

  • Potrafi formułować komunikaty w sposób jasny, empatyczny i profesjonalny (pisemnie i ustnie) i posiada wysokie poczucie etyki zawodowej

  • Zna i potrafi korzystać z narzędzi takich jak Intercom oraz Google Workspace (z naciskiem na Excel/Spreadsheet)

  • Posiada podstawowe rozumienie procesów płatności online, kalendarzy rezerwacji, komunikacji e-mailowej i czatowej

  • Lubi pracę w dynamicznym środowisku gdzie decyzję podejmuje się sprawnie, ale zachowuje spokój i precyzję

  • Potrafi świetnie organizować swoją pracę i dba o szczegóły


Nice to have:

  • Mile widziane doświadczenie w branży usługowej, zdrowia psychicznego, edukacyjnej

  • Znajomość  podstaw RODO i pracy z danymi wrażliwymi/medycznymi

  • Umiejętność wykorzystywania AI do budowania, skalowania i optymalizacji procesów

  • Znajomość  środowiska i mechanizmów działania narzędzia Intercom




Oferujemy:

  • Stałą współpracę dopasowaną do Twoich potrzeb (Umowa Zlecenia / Umowa B2B) na min. 4/5 etatu (Twoją dyspozycyjność potwierdzimy dokładnie w trakcie rozmów rekrutacyjnych)

  • Wynagrodzenie na poziomie 5,000 netto (przy Umowie Zlecenia) + system premiowy

  • Możliwość pracy zdalnej z dowolnego miejsca

  • Pracę w firmie, która realnie pomaga ludziom i edukuje w zakresie zdrowia psychicznego

  • Zespół, który wspiera się i uczy nawzajem - bez korporacyjnych schematów

  • Szkolenia wewnętrzne z obsługi pacjenta i empatycznej komunikacji

  • Dostęp do wsparcia psychologicznego i wsparcie w rozwoju osobistym (Wellbee/Multi.Llife) 

  • Pakiet MultiSport w bardzo preferencyjnej cenie

  • Dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin

  • Wspólne integracje i ciekawe projekty!




Jak wygląda nasz proces rekrutacji?

  1. Rozmowa online z działem People & Culture Wellbee (z góry uprzedzamy, że z uwagi na przerwę świąteczną rozmowy rozpoczniemy dopiero w styczniu)

  2. Rozmowa z Head of Clinical Customer Care

    • Zadanie praktyczne (symulacja rozmowy z pacjentem)

  3. Spotkanie końcowe z osobą, która już pracuje w dziale Customer Care, do którego dołączysz

  4. Finalna decyzja i feedback


Wymagane umiejętności

customer service

Google Sheets

Google Workspace

Intercom

empatia

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 22.12.2025

Customer & Therapists Operations Specialist

7 000 - 9 000 PLNBrutto miesięcznie - UZ
Podsumowanie oferty

Customer & Therapists Operations Specialist

Chmielna 2/31, Warszawa
Wellbee
7 000 - 9 000 PLNBrutto miesięcznie - UZ
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Wellbee oraz Wellbee Therapy z siedzibą w Warszawie, ul. Chmielna 2/32 (dalej jako "administrator... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.