Kim jest Customer Success Specialist (Opiekun klienta)?
Customer Success Specialist to osoba, która w trosce o realizację celów biznesowych klienta, sprawuje nadzór nad prawidłową i efektywną realizacją prowadzonych dla klienta kampanii. To równocześnie reprezentant agencji, który jako łącznik pomiędzy klientem, a działem specjalistów PPC oraz social media, raportuje, omawia i ulepsza (dzięki bieżącej komunikacji) działania prowadzone w agencji na rzecz naszego klienta. Stanowisko to należy rozumieć jako doradcę klienta, który w kooperacji z zespołem projektowym: Specjalistą PPC oraz Specjalistą Social Media, ma realny wpływ na systematyczny rozwój i wyniki koordynowanych kampanii – nie jako forward managera.
Typ pracy (do wyboru kandydata)
-
praca w pełni zdalna
-
praca hybrydowa (zdalna + stacjonarna w Krakowie)
Umowa o pracę lub współpraca B2B na czas określony (12 miesięcy) w ramach zastępstwa za osobę czasowo nieobecną. Po upływie tego okresu możliwe jest dalsze zatrudnienie w zależności od potrzeb i kierunku rozwoju działu.
Wynagrodzenie:
Forma wynagrodzenia:
stała podstawa + premia od prowadzonych projektów (w zależności od długości stażu pracy i rozwoju portfolio klientów: od 400 do 2000 zł netto /mies).
Umowa o pracę: podstawa 4500 zł netto/ mies. podstawy + system prowizyjny (od każdej faktury klienta)
Kontrakt B2B: podstawa 6500–7 300 zł netto (+ VAT) / mies. podstawy + system prowizyjny (od każdej faktury klienta)
Czego oczekujemy?
-
Warunek konieczny! teoretycznej wiedzy z zakresu marketingu internetowego, w obszarze PPC (kampanie Google Ads i Facebook Ads) i social media. Aplikacje kandydatów bez podstawowej wiedzy teoretycznej, pozwalającej na samodzielną analizę podstawowych wyników kampanii, zrozumienie i płynne posługiwanie się definicjami z dziedziny marketingu internetowego, nie będą brane pod uwagę w dalszych etapach rekrutacji.
-
Warunek konieczny: minimum rocznego doświadczenia w zakresie obsługi klienta w agencji marketingowej.
-
Pływania w Internecie jak ryba w wodzie 🙂
-
Umiejętności pracy na danych – porównywania statystyk, wyciągania własnych wniosków
-
Radzenia sobie w stresujących sytuacjach zawodowych i odpowiedzialności w zakresie wykonywanych zadań,
-
Skrupulatności i dokładności,
-
Dobrej organizacji czasu pracy,
-
Wysokiej kultury osobistej i zdolności komunikacyjnych,
-
Uśmiechu i pozytywnego nastawienia do życia i ludzi! 🙂
Do obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku będzie należało:
-
utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z obecnymi klientami firmy (od momentu podpisania umowy),
-
opieka nad prawidłową i efektywną realizacją kampanii obecnych klientów w trosce o cele biznesowe klienta,
-
dosprzedaż dodatkowych usług dla obecnych klientów,
-
wsparcie działu sprzedaży – przygotowywanie umów z klientami.
Oferujemy:
-
pracę w młodym, doświadczonym zespole specjalistów marketingu online
-
elastyczny czas pracy: możesz zaczynać pracę o 7, 8 lub 9 – jak wolisz.
-
wewnętrzne i zewnętrze szkolenia
-
atrakcyjne wynagrodzenie (gwarantowana podstawa + comiesięczna premia za stałe prowadzone projekty)
-
sprzęt firmowy: laptop, telefon, drugi monitor
-
prywatną opiekę medyczną – 100% refundacji
-
ubezpieczenie grupowe – 100% refundacji
-
kartę fitprofit – 50% refundacji
-
dużą niezależność w pracy
-
otwartą i przyjazną atmosferę
-
stały rozwój na miarę własnych ambicji i ambicji firmy
W przypadku wyboru pracy hybrydowej (opcjonalnie):
-
pracę w centrum Krakowa – ul. Chopina 18 (niedaleko Placu Inwalidów, 10 minut spacerem od rynku głównego).
-
owocowe poniedziałki i pizza piątki.