Customer Success Specialist (Opiekun klienta)
Nowa
Obsługa klienta

Customer Success Specialist (Opiekun klienta)

6 500 - 7 300 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
6 116 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
6 500 - 7 300 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
6 116 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

Analiza Danych

SEM

agencja marketingowa

marketing

obsługa klienta

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Kim jest Customer Success Specialist (Opiekun klienta)?

Customer Success Specialist to osoba, która w trosce o realizację celów biznesowych klienta, sprawuje nadzór nad prawidłową i efektywną realizacją prowadzonych dla klienta kampanii. To równocześnie reprezentant agencji, który jako łącznik pomiędzy klientem, a działem specjalistów PPC oraz social media, raportuje, omawia i ulepsza (dzięki bieżącej komunikacji) działania prowadzone w agencji na rzecz naszego klienta. Stanowisko to należy rozumieć jako doradcę klienta, który w kooperacji z zespołem projektowym: Specjalistą PPC oraz Specjalistą Social Media, ma realny wpływ na systematyczny rozwój i wyniki koordynowanych kampanii – nie jako forward managera.


Typ pracy (do wyboru kandydata)

  1. praca w pełni zdalna
  2. praca hybrydowa (zdalna + stacjonarna w Krakowie)

Umowa o pracę lub współpraca B2B na czas określony (12 miesięcy) w ramach zastępstwa za osobę czasowo nieobecną. Po upływie tego okresu możliwe jest dalsze zatrudnienie w zależności od potrzeb i kierunku rozwoju działu.


Wynagrodzenie:


Forma wynagrodzenia:

stała podstawa + premia od prowadzonych projektów (w zależności od długości stażu pracy i rozwoju portfolio klientów: od 400 do 2000 zł netto /mies).

Umowa o pracę: podstawa 4500 zł netto/ mies. podstawy + system prowizyjny (od każdej faktury klienta)

Kontrakt B2B: podstawa 6500–7 300 zł netto (+ VAT) / mies. podstawy + system prowizyjny (od każdej faktury klienta)


Czego oczekujemy?


  1. Warunek konieczny! teoretycznej wiedzy z zakresu marketingu internetowego, w obszarze PPC (kampanie Google Ads i Facebook Ads) i social media. Aplikacje kandydatów bez podstawowej wiedzy teoretycznej, pozwalającej na samodzielną analizę podstawowych wyników kampanii, zrozumienie i płynne posługiwanie się definicjami z dziedziny marketingu internetowego, nie będą brane pod uwagę w dalszych etapach rekrutacji.
  2. Warunek konieczny: minimum rocznego doświadczenia w zakresie obsługi klienta w agencji marketingowej.
  3. Pływania w Internecie jak ryba w wodzie 🙂
  4. Umiejętności pracy na danych – porównywania statystyk, wyciągania własnych wniosków
  5. Radzenia sobie w stresujących sytuacjach zawodowych i odpowiedzialności w zakresie wykonywanych zadań,
  6. Skrupulatności i dokładności,
  7. Dobrej organizacji czasu pracy,
  8. Wysokiej kultury osobistej i zdolności komunikacyjnych,
  9. Uśmiechu i pozytywnego nastawienia do życia i ludzi! 🙂


Do obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku będzie należało:


  1. utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z obecnymi klientami firmy (od momentu podpisania umowy),
  2. opieka nad prawidłową i efektywną realizacją kampanii obecnych klientów w trosce o cele biznesowe klienta,
  3. dosprzedaż dodatkowych usług dla obecnych klientów,
  4. wsparcie działu sprzedaży – przygotowywanie umów z klientami.


Oferujemy:


  1. pracę w młodym, doświadczonym zespole specjalistów marketingu online
  2. elastyczny czas pracy: możesz zaczynać pracę o 7, 8 lub 9 – jak wolisz.
  3. wewnętrzne i zewnętrze szkolenia
  4. atrakcyjne wynagrodzenie (gwarantowana podstawa + comiesięczna premia za stałe prowadzone projekty)
  5. sprzęt firmowy: laptop, telefon, drugi monitor
  6. prywatną opiekę medyczną – 100% refundacji
  7. ubezpieczenie grupowe – 100% refundacji
  8. kartę fitprofit – 50% refundacji
  9. dużą niezależność w pracy
  10. otwartą i przyjazną atmosferę
  11. stały rozwój na miarę własnych ambicji i ambicji firmy


W przypadku wyboru pracy hybrydowej (opcjonalnie):


  1. pracę w centrum Krakowa – ul. Chopina 18 (niedaleko Placu Inwalidów, 10 minut spacerem od rynku głównego).
  2. owocowe poniedziałki i pizza piątki.
6 500 - 7 300 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B

6 116 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UoP