Szukamy osoby, która zna świat influencer marketingu od strony profesjonalnej, nie tylko jako użytkownik mediów społecznościowych. To stanowisko wymaga kogoś, kto potrafi przekuć znajomość trendów na realne działania i skuteczne kampanie, przynoszące konkretne wyniki biznesowe. Kandydat powinien mieć doświadczenie w pracy z twórcami, umieć podejmować decyzje i patrzeć na projekty przez pryzmat celów i efektywności. Ważne jest również, aby myślał strategicznie i potrafił dobrze organizować swoją pracę, utrzymując świetny kontakt z klientami.
Nie szukamy osoby, która aplikuje tylko dlatego, że „influencer marketing jest trendy”. To praca, która wymaga zaangażowania, wytrwałości i zdolności analitycznych – nie tylko godzin spędzonych na Instagramie czy TikToku, ale przemyślanej realizacji projektów i optymalizacji wyników.
Oferta dotyczy pracy stacjonarnej.
TWOJE ZADANIA
-
Realizacja kampanii i projektów z influencerami;
-
Tworzenie strategii komunikacyjnych i kreatywnych koncepcji;
-
Analiza wyników kampanii, raportowanie i rekomendacje;
-
Zarządzanie influencerami – dbanie o relacje i rozwój współpracy;
-
Pozyskiwanie nowych twórców (TikTok, YouTube, Instagram);
-
Dobór influencerów do projektów i utrzymanie z nimi stałego kontaktu;
-
Negocjowanie warunków współpracy;
-
Opracowanie harmonogramów, nadzór nad realizacją i raportowanie wyników;
- Stały kontakt i budowanie relacji z klientami z różnych branż;
-
Tworzenie ofert zgodnych z budżetem i celami kampanii.
WYMAGANIA
-
Znajomość rynku influencerów i trendów w social media;
-
Preferowane wykształcenie wyższe (lub w trakcie) związane z marketingiem, nowymi mediami;
-
Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne;
-
Dobra organizacja pracy i terminowość;
-
Kreatywne podejście i świeże pomysły;
-
Inicjatywa, nieszablonowe myślenie i innowacyjność;
-
Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych;
-
Biegła obsługa komputera i znajomość Google Workspace.
CO OFERUJEMY
-
Wynagrodzenie 4500–5500 zł brutto (umowa o pracę) + premia;
-
Praca w nowoczesnym biurze w Bielsku-Białej;
-
Darmowy parking dla pracowników;
-
Budżet na szkolenia i możliwości rozwoju w międzynarodowym środowisku;
-
Przyjazną atmosferę, współpracę i dzielenie się wiedzą;
-
Pakiet benefitów (ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, karnety na siłownię i basen);
-
Prezenty urodzinowe dla każdego pracownika;
-
Inicjatywy firmowe: #jogaoffice, Kino Kobiet, Family Day, udział w biegach i więcej;
-
Program poleceń pracowników;
-
Dostęp do bogatej biblioteki firmowej;
-
Pyszna, świeżo mielona kawa bez ograniczeń;
-
Codzienne śniadania i świeże owoce oraz warzywa.
Masz pytania? Śmiało napisz do nas lub zapytaj naszych pracowników, jak pracuje się w WhitePress. Obiecujemy, że odpowiemy – chyba że pytasz o dane RODO! 😉