Customer Success Specialist

5 000 - 9 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Obsługa klienta

Customer Success Specialist

Obsługa klienta

Złotowska 39, Poznań

widoczni sp. z o.o.

Pełny etat
B2B
Specjalista / Mid
Praca stacjonarna
5 000 - 9 000 PLN
Netto miesięcznie - B2B

Wymagane umiejętności

digital marketing
komunikatywność
zarządzanie projektami
Proaktywność

Opis stanowiska

Widoczni - miejsce dla ludzi nastawionych na sukces!


Napędzają Cię coraz lepsze wyniki i współpraca z inspirującymi, pozytywnymi ludźmi? To dobrze, bo nas też!


Dołącz do zespołu Widocznych i zapnij pasy, bo czeka Cię ciągły rozwój zawodowy, realny wpływ na procesy w firmie oraz współpraca z najlepszymi specjalistami. Dzięki sile marketingu internetowego będziesz pomagać klientom osiągać ich pełny potencjał, od pierwszego kontaktu po sukces!


Chcesz być częścią zespołu, który nie boi się wyzwań i stawia na innowacyjne rozwiązania? Szukasz roli, która pozwoli Ci rozwijać umiejętności zarządzania projektami i budowania długofalowych relacji z klientami? Praca, w której będziesz nie tylko doradzać, ale także realnie wpływać na rozwój firm i projektów naszych klientów, to właśnie to, czego szukasz. Jeśli myślisz strategicznie i chcesz wprowadzać klientów w świat digital marketingu, to ta rola jest właśnie dla Ciebie!


Zakres obowiązków


Twoja rola jako Customer Success Specialist opiera się przede wszystkim na pracy koncepcyjnej i tworzeniu strategicznych planów widoczności w świecie digital marketingu dla naszych klientów. Nie jesteś osobą, która tylko przekazuje wyniki – patrzysz na cały proces z góry i w odpowiednich momentach potrafisz zmieniać strategię, aby klienci osiągali coraz lepsze efekty.

 

Co będziesz robić na co dzień?

  • Doradzać klientom i tworzyć dla nich strategie działania w zakresie usług SEO, Performance Marketing, Marketplace i innych dostępnych w agencji – dopasowane do ich bieżących potrzeb i etapu rozwoju biznesu.

  • Rozmawiać z klientami i budować długofalowe relacje – większość spotkań odbywa się telefonicznie lub online (meet), a sporadycznie na żywo.

  • Współpracować z zespołami specjalistów m.in. SEO, performance marketingu, content marketingu i CRO w naszym biurze w Poznaniu – wspólnie będziecie pokonywać trudności klientów i budować ich widoczność w internecie.

  • Analizować dane w narzędziach, raportach i informacjach od działów operacyjnych – na tej podstawie ocenisz, czy aktualne działania odpowiadają potrzebom klienta, czy wymagają zmiany strategii.

  • Prowadzić klienta przez cały proces – Twoja rola to być jego przewodnikiem i realnym wsparciem w digital marketingu.

 

Czego nie będziesz robić?

  • Nie sprzedajesz usług – tym zajmuje się osobny dział sprzedaży, ale masz możliwość zlecania dosprzedaży

  • Nie realizujesz działań operacyjnych tym zajmują się specjaliści SEO, Performance Marketing, CRO czy Web Dev, Ty odpowiadasz za doradztwo i koordynację.

  • Nie jesteś tylko przekaźnikiem informacji – jesteś project managerem dla klienta: dbasz, by działania zespołów operacyjnych przekładały się na efekt, jakiego oczekuje klient. Rekomendujesz również najlepsze rozwiązania dla klienta.


Poszukiwane kompetencje


Szukamy osoby, która potrafi łączyć kropki, myśleć strategicznie i być prawdziwym wsparciem dla klienta. Twoja rola będzie polegała na prowadzeniu klienta przez świat digital marketingu – od pierwszego kontaktu po realizację celów. Będziesz dla niego przewodnikiem, który wskazuje drogę, doradza w wyborze usług i dba o sukces jego działań marketingowych.

 

Czego od Ciebie oczekujemy?

  • Doświadczenia w obsłudze klienta B2B – Twoje umiejętności pozwolą Ci efektywnie budować relacje z klientami i zapewniać im wsparcie w każdym etapie współpracy.

  • Mile widziana znajomości obszarów digital marketingu, takich jak pozycjonowanie, kampanie płatne (Google Ads, Meta Ads, Allegro) – Dzięki tej wiedzy będziesz w stanie doradzać klientom, jak najlepiej dopasować nasze usługi do ich potrzeb.

  • Proaktywności – Czekamy na osobę, która będzie inicjować kontakt, kreować rozwiązania i aktywnie wspierać klientów w dążeniu do sukcesu.

  • Komunikatywności i umiejętności odczytywania potrzeb klienta – Musisz potrafić w rozmowie rozpoznać potrzeby klienta i tłumaczyć w łatwy sposób, czym są nasze usługi oraz jak mogą pomóc w osiąganiu jego celów.

  • Radzenia sobie w trudnych sytuacjach – W trudniejszych momentach będziesz musiał/a reagować ze spokojem i rozwagą, znajdując rozwiązania, które zaspokoją potrzeby klienta i zapewnią mu poczucie bezpieczeństwa.

  • Zdolności organizacyjnych – Będziesz zarządzać wieloma projektami jednocześnie, dlatego dobra organizacja pracy jest niezbędna do efektywnej realizacji zadań.

  • Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu projektami – Jeśli masz doświadczenie w zarządzaniu projektami, pomoże Ci to w efektywnej koordynacji działań między klientem a zespołami wewnętrznymi.


Oferujemy

Warunki współpracy:

  • Rodzaj umowy: kontrakt B2B

  • Podstawa wynagrodzenia: 5 000 - 8 000 zł netto na FV

  • Szacowany comiesięczny bonus finansowy: 250 - 1 000 zł netto na FV

  • Elastyczna współpraca: startujemy między 7:00 a 9:00

  • Współpraca stacjonarna, po 3 miesiącach możliwość 3 dni pracy zdalnej w miesiącu

  • Od 20 do 26 płatnych dni wolnych od świadczenia usług (w zależności od stażu pracy) oraz dodatkowy dzień wolny w Twoje urodziny

 

Co jeszcze oferujemy?

  • Pełne przeszkolenie – Pakiet szkoleń wewnętrznych oraz dostęp do materiałów edukacyjnych, które pomogą Ci w pełni rozwinąć swój potencjał.

  • Możliwość budowania strategii – Jako osoba odpowiedzialna za sukces klienta, będziesz mieć wpływ na jego strategię działania, co daje realny wpływ na jego rozwój.

  • Dostęp do wiedzy zespołu ekspertów – W naszym zespole znajdziesz najlepszych specjalistów z różnych obszarów digital marketingu, od których możesz czerpać wiedzę i doświadczenie, co pozwoli Ci się rozwijać i osiągać lepsze wyniki.

  • Dynamiczne środowisko i wyzwania – Nasza współpraca to codzienna przygoda w dynamicznym, kreatywnym środowisku, które stawia na ciągły rozwój. Wspólnie pokonujemy wyzwania i testujemy nowe pomysły.

  • Spotkania integracyjne – stawiamy na wspólne chwile relaksu i budowanie więzi zespołowych.

  • Swobodną atmosferę i brak dress code’u (no, chyba że masz spotkanie z klientem :))

  • Nowoczesną kafeterię benefitów Worksmile – Dzięki temu masz dostęp do szerokiej gamy benefitów, takich jak karty Multisport i Multilife, opieka medyczna, szkolenia i kursy oraz wiele innych. Otrzymujesz punkty, które możesz wykorzystać na benefity, które najlepiej odpowiadają Twoim potrzebom.

  • Zniżki na studia na WSB i CDV – Dzięki współpracy Akademii Widoczni z uczelniami posiadamy dla współpracowników zniżki na studia.

  • Dostęp do strefy chilloutu w biurze, w której znajdziesz między innymi konsolę, ping-ponga czy piłkarzyki.

 

Jakie są poszczególne etapy rekrutacji na to stanowisko?Jeśli Twoje CV wpisze się w nasze oczekiwania, spodziewaj się 3. etapów rekrutacji.


1️⃣ Spotkania online z Olą Sieradzką z zespołu HR, aby się lepiej poznać

2️⃣ Zadania rekrutacyjnego, które lepiej pozwolą nam poznać Twoje umiejętności

3️⃣ Spotkanie online z Maciejem Jeżewskim, menadżerem zespołu Customer Success, które jest ostatnim etapem rekrutacji.

 

Po ostatnim etapie otrzymasz ofertę lub mailowy feedback z podziękowaniem za udział w naszej rekrutacji.


Zobacz naszą kulturę organizacji i… sprawdź, czy będzie Ci się tu dobrze pracować. :)


Ciekawi Cię, jak pracujemy, jakie wartości są dla nas szczególnie istotne oraz czym się kierujemy przy doborze nowych osób do zespołu? Opracowaliśmy solidny zestaw zasad, które najlepiej charakteryzują nas jako zespół i miejsce pracy w formie kultury organizacji.


Sprawdź na naszej stronie w zakładce: O nas → Kariera widoczni, czy filozofia i styl agencji widoczni jest bliski także Tobie. :)


- - - - - - - - - - - - - - 

UWAGA!Dodaj swoje CV w pliku PDF, kiedy będziesz wypełniać formularz rekrutacyjny.

- - - - - - - - - - - - - - 

 

Zobacz TOUR PO BIURZE: https://youtu.be/B4qsFUG610I?si=pGLq3az-cJqiOlii

Widoczni | Nasze kampanie finansują się same!: https://www.youtube.com/watch?v=R64Y5287Vl4

Oferta dodana: 03.09.2025

Poznaj pracodawcę

widoczni sp. z o.o.

Widoczni sp. z o.o. to agencja specjalizująca się w marketingu internetowym, oferująca kompleksowe rozwiązania z zakresu SEO, SEM, content marketingu i e-commerce. Firma wspiera swoich klientów w rozwijaniu widoczności i sprzedaży online poprzez indywidualne strategie oparte na analizie danych i najnowszych trendach rynkowych.

Zobacz profil firmy
Lokalizacja biura

Customer Success Specialist

5 000 - 9 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Aplikuj na ofertę pracy

Customer Success Specialist

Złotowska 39, Poznań

widoczni sp. z o.o.

5 000 - 9 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
REKLAMA: RocketJobs poleca