Oferty
Koordynator / koordynatorka biura
Praca biurowa

Koordynator / koordynatorka biura

Poznań
1 391 - 1 709 USDNetto miesięcznie - B2B
1 147 - 1 416 USDBrutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

angielski

komunikatywność

Opis stanowiska

Widoczni - miejsce dla ludzi nastawionych na sukces!

 

Napędzają Cię coraz lepsze wyniki i współpraca z inspirującymi, pozytywnymi ludźmi? To dobrze, bo nas też!

Dołącz do zespołu Widocznych i... zapnij pasy, bo czeka Cię ciągły rozwój zawodowy, realny wpływ na procesy w firmie oraz współpraca z najlepszymi specjalistami i specjalistkami.

 

Obecnie widoczni składają się z ponad 170 osób, które grają do jednej bramki! 🥇 Aplikuj, jeśli:

  • lubisz wyzwania zawodowe i nie chcesz utknąć w miejscu,
  • masz mnóstwo pomysłów na ulepszenia, ale nie masz zbyt dużego wpływu na sytuację w swojej obecnej firmie,
  • działasz skutecznie i nie odkładasz swoich zadań na ostatnią chwilę,
  • lubisz budować pozytywne relacje z ludźmi.


Zakres obowiązków

Jakie będą Twoje zadania?


  • Utrzymanie wysokiego standardu biura
  • Twoim celem będzie stworzenie przestrzeni, która zawsze jest czysta, funkcjonalna i estetyczna. Zadbasz o to, aby biuro było miejscem, w którym każdy czuje się komfortowo – od przestrzeni wspólnych, przez sale konferencyjne, aż po kuchnie. Będziesz mi.in koordynować pracę zespołu sprzątającego, egzekwować zasady biurowe i dbać o odpowiednią atmosferę, również poprzez dekoracje na specjalne okazje.
  • Dbanie o sprawność biura i jego infrastruktury
  • Twoim celem będzie utrzymanie biura w pełnej gotowości do działania. Dopilnujesz, aby wszelkie problemy techniczne były szybko rozwiązywane przez odpowiednie osoby lub firmy.
  • Sprawna organizacja zaopatrzenia, korespondencji i dokumentów
  • Twoim zadaniem będzie zapewnienie, że zawsze mamy pod ręką niezbędne materiały biurowe, sprzęt i środki higieniczne. Będziesz również odpowiedzialny/a za sprawny obieg dokumentów i korespondencji oraz odpowiednie ich uporządkowanie, tak aby zawsze były łatwo dostępne i odpowiednio zabezpieczone. 
  • Wsparcie zarządu w realizacji codziennych zadań
  • Twoim zadaniem będzie wszechstronne wspieranie zarządu w organizacji codziennych obowiązków, zarówno związanych z funkcjonowaniem firmy, jak i z innymi bieżącymi zadaniami.


Poszukiwane kompetencje

Szukamy osoby, która doskonale odnajduje się w różnorodnych zadaniach i potrafi skutecznie zarządzać zarówno codziennymi obowiązkami, jak i niespodziewanymi wyzwaniami. Idealny kandydat to ktoś, kto działa samodzielnie, szuka rozwiązań i z zaangażowaniem podchodzi do każdego zadania, niezależnie od jego charakteru. Cenimy osoby otwarte, wielozadaniowe i nastawione na współpracę.

 

Czego od Ciebie oczekujemy?

  • Samodzielności i wielozadaniowości – na tym stanowisku będziesz zajmować się różnorodnymi zadaniami, od koordynacji pracy zespołu sprzątającego, przez organizację biura, po wsparcie zarządu. Ważne jest, abyś potrafił/a nimi zarządzać, ustalić priorytety i działać efektywnie, nawet pod presją czasu.
  • Proaktywności w rozwiązywaniu problemów – codziennie mogą pojawiać się nowe wyzwania, takie jak zgłaszanie usterek, organizacja przestrzeni biurowej czy zarządzanie zamówieniami. Szukamy osoby, która potrafi szybko znaleźć rozwiązanie i doprowadzić sprawę do końca.
  • Komunikatywności i otwartości na współpracę – będziesz współpracować z różnymi osobami w firmie i koordynować działania dostawców zewnętrznych, dlatego ważna jest umiejętność budowania relacji.
  • Doświadczenia w pracy administracyjnej – przyda się posiadanie doświadczenia w zadaniach związanych z utrzymaniem biura na wysokim poziomie.
  • Dokładności i odpowiedzialności – w tym stanowisku kluczowe jest dbanie o szczegóły, czy to przy organizacji dokumentów, koordynacji dostaw, czy wsparciu zarządu w ich bieżących sprawach.

 

Dodatkowym atutem będzie:

  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym – pomocna w kontaktach z partnerami zewnętrznymi lub podczas realizacji zadań związanych z dokumentacją.
  • Prawo jazdy kat. B


Oferujemy

Warunki współpracy  🤝💸 💻

 

  • Rodzaj umowy: UoP lub B2B
  • Wynagrodzenie na stanowisku średnio między 4 700 a 5 800 brutto (UoP) lub 5 700 a 7 000 zł netto na FV
  • Współpraca stacjonarna 
  • Na zamię start współpracy: 7:00 - 15:00 lub 9:00 - 17:00
  • Od 20 do 26 płatnych dni wolnych od świadczenia usług (w zależności od stażu pracy) oraz dodatkowy dzień wolny w Twoje urodziny

 

Co jeszcze oferujemy? 🌟

 

  • Możliwość rozwoju zawodowego – realny wpływ na rozwój ludzi oraz wsparcie w realizacji Twoich pomysłów oraz inicjatyw szkoleniowych.W poszerzaniu wiedzy też na pewno pomoże Ci w tym dedykowany czas na rozwój!
  • Wspólną zabawę na jednym z wielu spotkań integracyjnych, które współfinansujemy.
  • Swobodną atmosferę i brak dress code'u (no, chyba że masz spotkanie z klientem :))
  • Realny wpływ na kierunek rozwoju naszej agencji w ramach przyjaznej kultury organizacyjnej
  • Dofinansowanie kart MultiSport i MultiLife oraz możliwość udziału w naszych programach wewnętrznych – partnerskim i poleceń pracowniczych
  • Zniżki na studia na WSB i CDV – dzięki współpracy Akademii widoczni z uczelniami posiadamy dla współpracowników zniżki na studia
  • Dostęp do strefy chilloutu w biurze, w której znajdziesz między innymi konsolę, ping ponga czy piłkarzyki :)

 

Jakie są poszczególne etapy rekrutacji na to stanowisko?

Jeśli Twoje CV wpisze się w nasze oczekiwania, spodziewaj się 2. etapów rekrutacji.

1️⃣ Spotkania online z Olą Sieradzką, aby się lepiej poznać

2️⃣ Spotkania stacjonarnego z właścicielem agencji - Arturem Wojczalem, które jednocześnie jest ostatnim etapem rekrutacji

Po ostatnim etapie możesz się spodziewać oferty lub mailowego feedbacku z podziękowaniem za udział w naszej rekrutacji.

 

Zobacz naszą kulturę organizacji i… sprawdź, czy będzie Ci się tu dobrze pracować. :)

Ciekawi Cię, jak pracujemy, jakie wartości są dla nas szczególnie istotne oraz czym się kierujemy przy doborze nowych osób do zespołu? Opracowaliśmy solidny zestaw zasad, które najlepiej charakteryzują nas jako zespół i miejsce pracy w formie kultury organizacji.

Sprawdź na naszej stronie w zakładce: O nas → Kariera widoczni, czy filozofia i styl agencji widoczni jest bliski także Tobie. :)


- - - - - - - - - - - - - - 

UWAGA!

Dodaj swoje CV w pliku PDF, kiedy będziesz wypełniać formularz rekrutacyjny.

- - - - - - - - - - - - - - 

1 391 - 1 709 USD

Netto miesięcznie - B2B

1 147 - 1 416 USD

Brutto miesięcznie - UoP

Sprawdź podobne oferty pracy

Specjalista ds. Obsługi Szkód Ubezpieczeniowych

Nowa
Europa Ubezpieczenia
Wrocław
ubezpieczenia
Microsoft Office
Nowa

Office Assistant

Nowa
ANIXE
Wrocław
English
Microsoft Office
Nowa

Młodszy Specjalista ds. obiegu dokumentów

Nowa
ALAB laboratoria
Warszawa
Microsoft Office Excel
Microsoft Office Word
dokumenty księgowe
Nowa

Specjalista ds. Zakupów Operacyjnych

Nowa
Cosmo Group
Poznań
Microsoft Office
logistyka
język angielski
Nowa

Remote Executive Assistant

Nowa
1 172 - 2 051 usd
Reef Technologies
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
Google Spreadsheets
język angielski
Nowa