• Oferty
  • Wszystkie ofertyPoznańConsultingOpiekun/ka klienta (Customer Success Specialist)
    Opiekun/ka klienta (Customer Success Specialist)
    Nowa
    Consulting
    widoczni sp. z o.o.

    Opiekun/ka klienta (Customer Success Specialist)

    Poznań
    1 267 - 2 332 USDNetto miesięcznie - B2B
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Specjalista/Mid
    Forma zatrudnienia
    B2B
    Tryb pracy
    Praca z biura

    Wymagane umiejętności

    obsługa klienta

    komunikatywność

    organizacja pracy

    Opis stanowiska

    Rekrutacja zdalna

    Widoczni - miejsce dla ludzi nastawionych na sukces!

     

    Napędzają Cię coraz lepsze wyniki i współpraca z inspirującymi, pozytywnymi ludźmi? To dobrze, bo nas też!

    Dołącz do zespołu Widocznych i... zapnij pasy, bo czeka Cię ciągły rozwój zawodowy, realny wpływ na procesy w firmie oraz współpraca z najlepszymi specjalistami i specjalistkami. Dzięki sile marketingu internetowego będziesz zapewniać jak największe zyski klientom agencji razem z nami! 🔥

     

    Obecnie widoczni składają się z ponad 170 osób, które grają do jednej bramki! 🥇 Aplikuj, jeśli:


    • lubisz wyzwania zawodowe i nie chcesz utknąć w miejscu,
    • masz mnóstwo pomysłów na ulepszenia, ale nie masz zbyt dużego wpływu na sytuację w swojej obecnej firmie,
    • działasz skutecznie i nie odkładasz swoich zadań na ostatnią chwilę,
    • lubisz budować pozytywne relacje z ludźmi.


    Zakres obowiązków


    Szukamy osoby, która wesprze nasz zespół Customer Success i ma już doświadczenie współpracy z klientem. W naszej firmie wierzymy, że każdy kandydat ma unikalne umiejętności i doświadczenie, które warto docenić. Dlatego poziom stanowiska, na które aplikujesz, dostosujemy do Twoich kompetencji oraz dotychczasowych osiągnięć. Chcemy, abyś mógł w pełni wykorzystać swój potencjał i rozwijać się razem z nami! 🎯

     

    Zaaplikuj, jeśli lubisz rozmawiać z ludźmi i interesuje Cię branża marketingu internetowego! W naszym zespole najlepiej sprawdzą się osoby, które lubią wyzwania zawodowe i nie lubią tkwić w miejscu. Działasz skutecznie i nie odkładasz swoich zadań na ostatnią chwilę, masz talent do budowania pozytywnych relacji z ludźmi? Gwarantujemy, że Twoje pomysły na ulepszenia będą miały realny wpływ na procesy firmy!

     

    Co będziesz robić na co dzień? 


    • Nawiązywać i utrzymywać długofalowe relacje z klientami agencji 💬
    • Współpracować z klientami za pomocą różnych kanałów komunikacji: telefon, mail, spotkania online, spotkania stacjonarne, panel widoczni 👩‍💻
    • Odpowiadać za realizację celów klientów oraz terminowość i jakość realizowanych usług 📈
    • Współpracować z zespołami SEO, content marketingu, performance marketingu (ADS), CRO oraz sprzedaży
    • Rozszerzać zakres współpracy z klientami agencji o nowe usługi i produkty zgodnie z ich biznesowymi potrzebami
    • Doradzać – z zakresu pozycjonowania (SEO), kampanii Google Ads, CRO dla stron i sklepów internetowych


    Poszukiwane kompetencje


    Czego od Ciebie oczekujemy?


    •  Doświadczenia w obsłudze klienta (szczególnie docenimy doświadczenie w obsłudze klienta w call center ) ☎️ - Twoje umiejętności w tej dziedzinie pomogą nam zapewnić najwyższy poziom wsparcia dla naszych klientów, co jest kluczowe dla budowania długotrwałych relacji i zadowolenia z naszych usług. Twoje doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta sprawi, że łatwiej nawiążesz relacje zarówno z zespołem, jak i z klientami, eliminując ewentualne blokady w rozmowach.
    • Doświadczenia w prowadzeniu projektów 🚀- Umiejętność zarządzania projektami pozwoli Ci efektywnie koordynować działania dla klienta.
    • Wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnych 🤝- Dzięki tym kompetencjom będziesz w stanie skutecznie współpracować z zespołem oraz nawiązywać pozytywne relacje z klientami, co jest niezbędne w naszej branży.
    • Umiejętności konsekwentnego realizowania wyznaczonych celów - Twoja determinacja i zdolność dążenia do celów przyczynią się do osiągania lepszych wyników zarówno dla klientów, jak i dla firmy.
    • Świetnej organizacji pracy własnej, w tym umiejętności zarządzania wieloma projektami jednocześnie- Dzięki doskonałej organizacji będziesz mógł efektywnie realizować zadania, co jest kluczowe w dynamicznym środowisku marketingu internetowego.
    • Szukania rozwiązań zamiast problemów- Twoje podejście do proaktywnych rozwiązań pomoże nam nie tylko w codziennych wyzwaniach, ale także w długofalowym rozwoju firmy.

     

    Co szczególnie docenimy?


    • Doświadczenie współpracy z klientem B2B
    • Znajomość zagadnień z obszarów SEO i SEM 
    • Znajomość Google Analytics


    Oferujemy


    Warunki współpracy 🤝💸 💻


    • Rodzaj umowy: B2B
    • Podstawa wynagrodzenia na stanowisku młodszego specjalisty: 4 500 zł netto na FV
    • Podstawa wynagrodzenia na stanowisku specjalisty: 5 000 - 7 200 zł netto na FV
    • Szacowany comiesięczny bonus finansowy 1 000 - 2 000 zł netto na FV
    • Elastyczny czas pracy: startujemy między 7:00 a 9:00 
    • Współpraca stacjonarna, po 3 miesiącach trzy dni w miesiącu zdalnie
    • Od 20 do 26 płatnych dni wolnych od świadczenia usług (w zależności od stażu pracy) oraz dodatkowy dzień wolny w Twoje urodziny

     

    Co jeszcze oferujemy? 🌟


    • Pełne przeszkolenie – pakiet szkoleń wewnętrznych oraz dostęp do materiałów edukacyjnych
    • Współpracę z osobami z kilku-, a nawet kilkunastoletnim doświadczeniem w branży SEO i SEM oraz dostęp do profesjonalnych narzędzi
    • Możliwość rozwoju zawodowego – u nas możesz się przekonać, który kierunek Ci odpowiada i skutecznie do niego dążyć. Na pewno pomoże Ci w tym dedykowany czas na rozwój!
    • Wspólną zabawę na jednym z wielu spotkań integracyjnych, które współfinansujemy oraz możliwość dołączenia do drużyny piłkarskiej widocznych – a jeśli wolisz inną dyscyplinę, to kto wie, może zainicjujesz kolejną ekipę sportową w agencji?
    • Możliwość zdrowej rywalizacji i udziału w działowym konkursie kwartalnym
    • Swobodną atmosferę i brak dress code'u (no, chyba że masz spotkanie z klientem :))
    • Realny wpływ na kierunek rozwoju naszej agencji w ramach przyjaznej kultury organizacyjnej
    • Dofinansowanie kart MultiSport i MultiLife oraz możliwość udziału w naszych programach wewnętrznych – partnerskim i poleceń pracowniczych
    • Zniżki na studia na WSB i CDV – dzięki współpracy Akademii widoczni z uczelniami posiadamy dla współpracowników zniżki na studia
    • Dostęp do strefy chilloutu w biurze, w której znajdziesz między innymi konsolę

     

    Jakie są poszczególne etapy rekrutacji na to stanowisko?

    Jeśli Twoje CV wpisze się w nasze oczekiwania, spodziewaj się 3. etapów rekrutacji.

    1️⃣ Telefonu lub maila od Oli Sieradzkiej z zespołu HR

    2️⃣ Spotkania online z Olą Sieradzką, aby się lepiej poznać

    3️⃣ Spotkania online z menadżerem zespołu CS, Maciejem Jeżewskim, które jednocześnie jest ostatnim etapem rekrutacji

    Po ostatnim etapie możesz się spodziewać oferty lub mailowego feedbacku z podziękowaniem za udział w naszej rekrutacji.

     

    Zobacz naszą kulturę organizacji i… sprawdź, czy będzie Ci się tu dobrze pracować. :)

    Ciekawi Cię, jak pracujemy, jakie wartości są dla nas szczególnie istotne oraz czym się kierujemy przy doborze nowych osób do zespołu? Opracowaliśmy solidny zestaw zasad, które najlepiej charakteryzują nas jako zespół i miejsce pracy w formie kultury organizacji.

    Sprawdź na naszej stronie w zakładce: O nas → Kariera widoczni, czy filozofia i styl agencji widoczni jest bliski także Tobie. :)

     

    - - - - - - - - - - - - - - 

    UWAGA!

    Dodaj swoje CV w pliku PDF, kiedy będziesz uzupełniać formularz rekrutacyjny.

    - - - - - - - - - - - - - - 

    Wszystkie ofertyPoznańConsultingOpiekun/ka klienta (Customer Success Specialist)
    1 267 - 2 332 USD

    B2B

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Management Consultant

    Nowa
    3 550 - 5 324 usd
    ADAPTOVATE
    Warszawa
    analiza
    doradztwo
    Microsoft Office
    Nowa

    Compliance Lead, Cloud Support Trust

    Nowa
    Google
    Warszawa
    business development
    customer operations
    account management
    Nowa

    L&D Manager

    Nowa
    Antal Sp. z o.o.
    Podkowa Leśna
    język angielski
    doradztwo
    komunikatywność
    Nowa

    Insight Expert

    Nowa
    Eurocash S.A.
    Warszawa
    język angielski
    NPS
    analiza
    Nowa

    Konsultant Biznesowy

    Nowa
    Growton Group
    Gdańsk
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    zarządzanie sprzedażą
    sprzedaż
    rekrutacja
    Nowa