Cześć!
Jesteśmy Wills Integrated i zajmujemy się marketingiem. Budujemy trwałą wartość w biznesie za pomocą efektywnej komunikacji. Realizując projekty dla naszych klientów, integrujemy wiedzę z kilku obszarów: Social Media, Public Relations, Performance, Strategy, Creative, Digital, Branding i Design. Za priorytety stawiamy sobie celowość działań, aktywną współpracę otwartą na wiele perspektyw i ciągłe poszukiwanie nowych rozwiązań.
Wśród naszych Klientów są: Ninja Polska, Dr. Max Drogeria, Silcare, Swiss Krono, Kakto, Santander TFI, STO, Kruk S.A. czy Shark Home.
Mamy całkiem niezłe biuro we Wrocławiu i zawsze będziesz w nim mile widziany/a. A jeśli masz czworonoga, to możesz go ze sobą zabrać. Na co dzień pracujemy hybrydowo, ale jeśli mieszkasz poza stolicą Dolnego Śląska, też się dogadamy.
Szukamy osoby, która będzie zajmowała się działaniami performance i w perspektywie najbliższych miesięcy przejmie rolę Team Leadera działu.
Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należeć:
- Planowanie, ustawianie, optymalizacja i prowadzenie kampanii na platformach Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok, Google Ads, Pinterest Ads,
- Tworzenie planów działań kampanii dla Klientów,
- Audyty działań reklamowych,
- Wsparcie Account Managera w spotkaniach statusowych z klientem,
- Współpraca z zespołem przy budowaniu strategii digital oraz przygotowywania contentu do kampanii,
- Szukanie nowych rozwiązań platform i trendów na rynku,
- Raportowanie działań,
- Mentoring oraz wsparcie mniej doświadczonych członków zespołu,
- Docelowo: prowadzenie i współtworzenie zespołu Paid Media.
Nasze wymagania:
- Znajomość i biegłość w obsłudze Menadżera Reklam na platformach Mety, TikTok, LinkedIn, Google Ads, Pinterest Ads
- Znajomość Google Analytics,
- Doświadczenie w prowadzeniu i optymalizacji kampanii, zasięgowych, sprzedażowych, leadowych,
- Umiejętność analitycznego myślenia, analizy danych oraz wyciągania wniosków,
- Strategiczne myślenie oraz łatwość oceny spraw w szerszym kontekście biznesowym,
- Silne nastawienie na realizację celów, wysoki poziom zaangażowania oraz odporność na stres,
- Minimum 5-letnie doświadczenie w prowadzeniu kampanii.
Docenimy:
- Doświadczenie w pracy z mniej doświadczonymi specjalistami,
- Umiejętność pracy w interdyscyplinarnym zespole,
- Znajomość narzędzi Asana, Slack.
Od nas możesz się spodziewać:
- Pełnej otwartości i szacunku atmosfery (NPS ludzi w Wills o 25 punktów wykracza poza branżowy benchmark),
- Własnego Macbooka (chyba, że jesteś #teamwindows),
- Udziału w konferencjach i szkoleniach wewnętrznych oraz zewnętrznych,
- Wynagrodzenia adekwatnego do umiejętności,
- Pakietu medycznego Enel-Med i Multisport,
- Możliwości rozwoju przy różnorodnych projektach,
- Przejrzystego systemu premiowego,
- Stałego dostępu do całkiem niezłych, choć strasznie suchych żartów.
Co jeszcze może być dla Ciebie ważne?
Jako Senior Paid Media Manager będziesz integralną częścią zespołu projektowego, wspólnie z resztą jego członków realizując cele biznesowe i komunikacyjne naszych klientów. W ramach codziennej pracy będziesz mieć kontakt m.in. ze Strategami, Designerami i Content Managerami, a Waszą prace i bieżący kontakt z klientem koordynować będą Account Managerowie.
Chcesz wiedzieć więcej? Umów się z nami na rozmowę, a przedstawimy Ci ścieżkę kariery.
Jak wygląda proces rekrutacyjny?
- Pierwszy etap to pre-selekcja CV na podstawie przedstawionego doświadczenia
- Wybrane osoby otrzymają zaproszenie na krótkie spotkanie
- Po spotkaniu wybrane osoby otrzymają zadanie do wykonania
- Po wykonaniu zadania otrzymasz od nas feedback, a do wybranych osób odezwiemy się i umówimy spotkania pogłębiające