Kierownik biura obsługi klienta
Obsługa klienta

Kierownik biura obsługi klienta

Żółtki-Kolonia
7 000 - 9 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
7 000 - 9 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

e-commerce

Opis stanowiska

WINGS SP. Z O. O. poszukuje do swojego zespołu:


KIEROWNIK BIURA OBSŁUGI KLIENTA

WINGS Sp. z o.o. jest oficjalnym dystrybutorem jednej z najpopularniejszych marek podróżnych w Europie – WINGS. To nie tylko firma produkująca walizki, ale przede wszystkim pasja do doskonałego projektowania i innowacyjnych rozwiązań w podróży. Nasze produkty powstają z myślą o funkcjonalności, stylu oraz trwałości, które zapewniają komfort i bezpieczeństwo na każdym etapie podróży. Współpracujemy z prestiżowymi partnerami, którzy podzielają nasze wartości i wizję. Wśród nich znajdują się tak cenione marki, jak Paprocki & Brzozowski, McDonald’s, Forbes, Tymbark, KIA oraz Jagiellonia Białystok.


WYMAGANIA:

  • 2 lata doświadczenie na stanowisku kierowniczym w obszarze obsługi klienta, preferowana branża e-commerce

  • Min. 2 lata doświadczenie w zarządzaniu zespołem

  • Doskonałe zdolności komunikacyjne

  • Zorientowanie na klienta oraz znajomość standardów obsługi klienta

  • Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku oraz szybka adaptacja do zmian

  • Umiejętność organizacji pracy własnej, planowania zadań zespołu w oparciu o priorytety

  • Znajomość nowoczesnych narzędzi wspomagających obsługę klienta mile widzialna

  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera


ZAKRES:

  • Optymalizacja, usprawnianie procesów oraz podnoszenie efektywności działu E-Commerce.

  • Planowanie, organizowanie pracy działu.

  • Wprowadzenie wskaźników monitorujących pracę podległego działu E-Commerce.

  • Rozliczanie z powierzonych zadań członków zespołu, motywowanie podległego zespołu i koordynacja jego pracy.

  • Zarządzanie produktem na platformach sprzedażowych.

  • Wdrożenie i usystematyzowanie norm związanych z obsługą Klienta.

  • Zarządzanie obszarem zamówień oraz procesem reklamacji Klientów.

  • Nadzorowanie ocen oraz opinii Klientów.

  • Dbanie o wizerunek firmy.

  • Budowanie strategii e-commerce firmy.

  • Współtworzenie strategii i rozwiązań mających na celu rozwój sprzedaży online.

  • Analiza danych rynkowych i konkurencji.

  • Analiza prowadzonych działań promocyjnych, sprzedażowych oraz ich optymalizacja.

  • Opracowywanie zestawień sprzedażowych.

  • Ścisła współpraca z pozostałymi działami firmy (m. in. logistyka, marketing, dział handlowy) w celu wypracowania nowych rozwiązań i wartości dla Klientów


OFERUJEMY:

  • Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności Kandydata

  • Zatrudnienie na podstawie preferowanej przez Kandydata formy umowy - UMOWA O PRACĘ, ZLECENIE, B2B

  • Pracę od poniedziałku do piątku

  • Zniżki na zakupy naszych produktów

  • Szkolenie produktowe

  • Karta MultiSport.

7 000 - 9 000 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UoP