WINGS SP. Z O. O. poszukuje do swojego zespołu:
KIEROWNIK BIURA OBSŁUGI KLIENTA
WINGS Sp. z o.o. jest oficjalnym dystrybutorem jednej z najpopularniejszych marek podróżnych w Europie – WINGS. To nie tylko firma produkująca walizki, ale przede wszystkim pasja do doskonałego projektowania i innowacyjnych rozwiązań w podróży. Nasze produkty powstają z myślą o funkcjonalności, stylu oraz trwałości, które zapewniają komfort i bezpieczeństwo na każdym etapie podróży. Współpracujemy z prestiżowymi partnerami, którzy podzielają nasze wartości i wizję. Wśród nich znajdują się tak cenione marki, jak Paprocki & Brzozowski, McDonald’s, Forbes, Tymbark, KIA oraz Jagiellonia Białystok.
WYMAGANIA:
2 lata doświadczenie na stanowisku kierowniczym w obszarze obsługi klienta, preferowana branża e-commerce
Min. 2 lata doświadczenie w zarządzaniu zespołem
Doskonałe zdolności komunikacyjne
Zorientowanie na klienta oraz znajomość standardów obsługi klienta
Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku oraz szybka adaptacja do zmian
Umiejętność organizacji pracy własnej, planowania zadań zespołu w oparciu o priorytety
Znajomość nowoczesnych narzędzi wspomagających obsługę klienta mile widzialna
Bardzo dobra znajomość obsługi komputera
ZAKRES:
Optymalizacja, usprawnianie procesów oraz podnoszenie efektywności działu E-Commerce.
Planowanie, organizowanie pracy działu.
Wprowadzenie wskaźników monitorujących pracę podległego działu E-Commerce.
Rozliczanie z powierzonych zadań członków zespołu, motywowanie podległego zespołu i koordynacja jego pracy.
Zarządzanie produktem na platformach sprzedażowych.
Wdrożenie i usystematyzowanie norm związanych z obsługą Klienta.
Zarządzanie obszarem zamówień oraz procesem reklamacji Klientów.
Nadzorowanie ocen oraz opinii Klientów.
Dbanie o wizerunek firmy.
Budowanie strategii e-commerce firmy.
Współtworzenie strategii i rozwiązań mających na celu rozwój sprzedaży online.
Analiza danych rynkowych i konkurencji.
Analiza prowadzonych działań promocyjnych, sprzedażowych oraz ich optymalizacja.
Opracowywanie zestawień sprzedażowych.
Ścisła współpraca z pozostałymi działami firmy (m. in. logistyka, marketing, dział handlowy) w celu wypracowania nowych rozwiązań i wartości dla Klientów
OFERUJEMY:
Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności Kandydata
Zatrudnienie na podstawie preferowanej przez Kandydata formy umowy - UMOWA O PRACĘ, ZLECENIE, B2B
Pracę od poniedziałku do piątku
Zniżki na zakupy naszych produktów
Szkolenie produktowe
Karta MultiSport.
Brutto miesięcznie - UoP
Rekomendowane oferty