Cześć!
Audioteka to mobilny serwis z audiobookami, którego słuchacze dzięki m.in. superprodukcjom czy oryginalnym audioserialom mogą oddać się jakościowej, cyfrowej rozrywce. Obecnie, za pośrednictwem swoich produktów, daje dostęp do katalogu audio po polsku z biblioteką zawierającą blisko 32 000 pozycji, w tym superprodukcje z cenionymi reżyserami i znanymi polskimi gwiazdami oraz świetną oprawą muzyczną. Audioteka oferuje wyselekcjonowane treści po niemiecku, czesku, litewsku i słowacku.
Jeżeli lubisz, kiedy ciągle coś się dzieje i nie ma nudy to praca w naszym zespole jest dla Ciebie!
Dołącz do Audioteka Group na stanowisku Junior Social Media Specialist! 🚀
Czym będziesz się zajmować?
- Prowadzeniem profili społecznościowych Audioteki (Facebook, Twitter, Instagram, TikTok, YouTube, LinkedIn)
- Analizą prowadzonych działań, prezentowaniem wyników i wniosków
- Współtworzeniem i realizowaniem strategii social mediów
- Tworzeniem interesujących treści i budowaniem zaangażowanych społeczności
- Kreowaniem niestandardowych akcji we współpracy z działem marketingu
- Monitorowaniem aktywności konkurencji
- Wsparciem działu marketingu w bieżących zadaniach
Chcemy, aby do naszego zespołu dołączyła osoba, która:
- Ma min. rok doświadczenia na podobnym stanowisku
- Zna narzędzia do monitorowania i analizy w social mediach (statystyki FB, Google Analytics, Brand24, SoTrender i inne)
- Bezbłędnie posługuje się językiem polskim w piśmie i zauważa każdą literówkę
- Jest przekonana, że świat nie kończy się na Facebooku – interesuje się rozwojem kompetencji w obszarze innych kanałów social mediów
- Z łatwością wyszukuje materiały i tematy, które zaangażują użytkowników w social mediach
- Dobrze organizuje swoją pracę, potrafi koordynować projekty: od planowania, po współpracę i realizację
Mile widziane:
- Doświadczenie w pracy redakcyjnej
- Umiejętność obsługi programów graficznych
- Zainteresowanie literaturą i szeroko pojętą kulturą oraz lubisz słuchać podcastów i audiobooków
Co zyskasz:
- Atmosferę współpracy zespołowej opartą o wzajemny szacunek, zaufanie i wsparcie
- Otwartość na Twoje inicjatywy i pomysły oraz przestrzeń na kreatywne rozwiązania
- Możliwość rozwoju w ramach Holdingu
- Dużą swobodę w działaniu bez nadmiaru procedur i biurokracji
Oferujemy:
- swobodna atmosfera
- brak dress codu
- szkolenia
- i konferencje
- możliwość pracy hybrydowej
- system kafeteryjny
- karta sportowa
- ubezpieczenie
- na życie
- opieka medyczna