Cześć!
Wirtualna Polska jest partnerem pierwszego wyboru, który dostarcza angażujące informacje, rozrywkę i usługi oraz inspiruje w codziennych decyzjach.
Działamy w obszarach e-commerce, reklamy i mediów spójnie łącząc technologie. Codziennie pomagamy naszym użytkownikom w sprawach ważnych i nietypowych.
Jeżeli lubisz, kiedy ciągle coś się dzieje i nie ma nudy to praca w naszym zespole jest dla Ciebie!
Dołącz do Wirtualnej Polski na stanowisku Programmatic Specialist! 🚀
Czym będziesz się zajmować?
- Kontaktem i współpracą z agencjami, domami mediowymi oraz klientami końcowymi,
- Organizowaniem i prowadzeniem prezentacji produktowych,
- Bieżącą obsługą zapytań klientów z obszaru Programmatic Direct,
- Planowaniem i nadzorem nad realizacją budżetów reklamowych,
- Technicznym przygotowaniem i monitoringiem kampanii,
- Optymalizacją i analizą wyników kampanii.
Chcemy, aby do naszego zespołu dołączyła osoba, która:
- Posiada doświadczenie zawodowe na stanowisku "Programmatic Specialist" lub "Account Manager" po stronie wydawcy,
- Zna platformy SSP, takie jak Google Ad Manager, Adform, Equativ, Xandr,
- Posiada umiejętność analizy i interpretacji danych oraz biegle korzysta z narzędzi analitycznych,
- Posługuje się językiem angielskim w stopniu co najmniej komunikatywnym,
- Posiada doskonałe umiejętności komunikacyjne i prezentacyjne,
- Czerpie przyjemność z pracy w zespole oraz jest samodzielna w realizacji powierzonych zadań.
Co zyskasz:
- Atmosferę współpracy zespołowej opartą o wzajemny szacunek, zaufanie i wsparcie
- Otwartość na Twoje inicjatywy i pomysły oraz przestrzeń na kreatywne rozwiązania
- Możliwość rozwoju w ramach Holdingu
- Dużą swobodę w działaniu bez nadmiaru procedur i biurokracji
- Pracę w jednej z największych, nowoczesnej i najprężniej rozwijającej się firmie mediowej w Polsce,
- Przyjazny zespół i swobodną atmosferę pracy,
- Możliwość pracy hybrydowej.