E-commerce Media Manager (L'Oréal Client Team)
Nowa
Media

E-commerce Media Manager (L'Oréal Client Team)

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa
WPP Media

WPP Media

Branża mediowa się zmienia, więc my też — działamy już jako WPP Media! Jesteśmy centrum technologicznym i operacyjnym dla marek WPP - EssenceMediacom, Mindshare, Wavemaker, T&Pm i Choreograph, łącząc innowacje, dane i skalę działania. Dla Ciebie to dostęp do globalnych zasobów, narzędzi opartych na AI i współpracy z certyfikowanymi ekspertami. Jako Top Employer 2021–2025 tworzymy nowoczesne miejsce pracy, docenione tytułem Grupy Mediowej Roku 2024 i 2025.

Wymagane umiejętności

angielski B1

e-commerce

marketing

Google Ads

retail media

Opis stanowiska

Kogo szukamy? 🕵️

 

Osoby, która chce wykorzystać swoje doświadczenie w e-commerce i mediach cyfrowych, by

współtworzyć nowoczesne podejście do planowania i prowadzenia kampanii medialnych dla jednej z największych marek kosmetycznych na świecie. Jako E-COMMERCE MEDIA SPECIALIST (L'Oréal Client Team), będziesz współodpowiedzialny_a za realizację strategii mediowej L’Oréal w obszarze e-commerce – z silnym naciskiem na efektywność, innowacje i wyniki biznesowe.

 

Co będziesz robić?

  • budować strategie obecności L’Oréal w mediach e-commerce z uwzględnieniem Retail Media, 

  • monitorować skuteczność kampanii na platformach takich jak Google Ads, CollabAds, Criteo czy platformy retailerów – analizując wskaźniki i dostarczając jasne rekomendacje, 

  • prowadzić nadzór nad całościową realizacją kampanii prowadzonych przez  zespół ekspertów – od zarzadzania planowaniem budżetu, przez zakup mediów, aż po egzekucję i ewaluację efektów, 

  • zarządzać procesem, przygotowywać raporty dla klienta oraz podsumowania kampanii w oparciu o dane i insighty, 

  • projektować i wdrażać optymalizacje mające na celu maksymalizację ROAS i wydajności kampanii,

  •  rekomendować działania rozwojowe oraz usprawnienia w podejściu do kampanii (data-driven decision making) 

  • współpracować z zespołami wewnętrznymi i klientem (L’Oréal), by zapewniać spójność działań oraz wysoką jakość realizacji kampanii

     

Czego potrzebujesz do wykonywania powyższych zadań?

  • minimum 3 lat doświadczenia w obszarze e-commerce marketingu lub zakupu mediów – po stronie agencji, klienta e-commerce lub dostawcy technologii; doświadczenie w pracy z dużymi, złożonymi organizacjami będzie dodatkowym atutem, 

  • praktycznej znajomości narzędzi takich jak Google Ads, Business Manager, Criteo oraz doświadczenia w prowadzeniu kampanii w środowisku Retail Media,

  • umiejętności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków z danych – w tym dobrej znajomości Excela oraz doświadczenia z narzędziami raportowymi i analitycznymi, 

  • wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych – zarówno w mowie, jak i na piśmie – w tym zdolności prezentacyjnych i umiejętności przekładania danych na zrozumiałe insighty,

  • znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2, umożliwiającej swobodną komunikację w środowisku międzynarodowym. 


Czego możesz spodziewać się po nas?

  • umowy o pracę lub B2B

  • pracy 3 dni z biura, 2 z domu,

  • benefitów po trzech miesiącach współpracy: ubezpieczenia na życie, dofinansowania do angielskiego/karty sportowej, opieki medycznej, zniżki na kantynę,

  • workation po pół roku pracy,

  • cotygodniowych śniadań w biurze dla wszystkich, 

  • cyklicznych spotkań integracyjnych, 

  • szybkiego rozwoju, dzięki dedykowanym szkoleniom oraz możliwości współpracy z międzynarodowymi zespołami, 

  • programu poleceń dla dołączających współpracowników z zewnątrz,

  • świetnie zorganizowanego programu Induction, dzięki któremu Twoje pierwsze dni pracy będą mniej stresujące,

  • Realnego wpływu na strategie marketingowe wyjątkowych marek, często liderów w swoich kategoriach produktowych, dużej autonomii, a przy tym wsparcia, wymiany wiedzy i dobrej atmosfery w dynamicznym, 11 osobowym zespole.


Brzmi ciekawie? aplikuj i zobacz, jak razem możemy tworzyć przyszłość mediów 😉

Jak wygląda nasz proces rekrutacji? 

Przed Tobą rozmowa telefoniczna, a następnie spotkanie z przyszłym przełożonym w towarzystwie HRu. Podczas spotkania odbędą się testy. Będziemy chcieli poznać Twoje kompetencje, ale liczymy również na to, że opowiesz nam o sobie 😉, ponieważ chcemy tworzyć zespoły czujące się dobrze w swoim towarzystwie. 

  

Kim jesteśmy? Branża mediowa się zmienia, więc my też. Już dziś działamy jako WPP Media!

Jako strategiczne centrum technologiczne i operacyjne dla agencji EssenceMediacom, Mindshare, Wavemaker, T&Pm i Choreograph, łączymy skalę, innowację i dane, by prowadzić zmiany zgodnie z naszymi wartościami #Optimistic, #Open, #Extraordinary.