Junior e-Commerce Specialist
Nowa
Marketing

Junior e-Commerce Specialist

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
WPP Media

WPP Media

Branża mediowa się zmienia, więc my też — działamy już jako WPP Media! Jesteśmy centrum technologicznym i operacyjnym dla marek WPP - EssenceMediacom, Mindshare, Wavemaker, T&Pm i Choreograph, łącząc innowacje, dane i skalę działania. Dla Ciebie to dostęp do globalnych zasobów, narzędzi opartych na AI i współpracy z certyfikowanymi ekspertami. Jako Top Employer 2021–2025 tworzymy nowoczesne miejsce pracy, docenione tytułem Grupy Mediowej Roku 2024 i 2025.

Wymagane umiejętności

angielski B2

Microsoft Office Excel

Microsoft Office PowerPoint

Google Ads

e-commerce

Opis stanowiska

Kogo szukamy? 🕵️

Osoby, która chce rozwijać swoje doświadczenie w e-commerce i mediach cyfrowych, współtworząc nowoczesne podejście do planowania i realizacji kampanii mediowych dla jednego z największych graczy w branży beauty. Jako JUNIOR E-COMMERCE SPECIALIST, będziesz wspierać działania strategiczne i operacyjne w obszarze e-commerce, koncentrując się na efektywności, innowacjach i wynikach biznesowych.

 

Co będziesz robić?

  • Wspierać realizację strategii e-commerce dla jednego z czołowych klientów w branży beauty.
  • Tworzyć rekomendacje w zakresie mediów, technologii i analityki e-commerce.
  • Planować i realizować działania zwiększające ruch na stronach klienta, wykorzystując narzędzia digital, takie jak portale horyzontalne, porównywarki cenowe czy afilianci.
  • Uczestniczyć w projektach związanych z rozwojem infrastruktury e-commerce klienta.
  • Raportować wyniki kampanii oraz analizować dane, by dostarczać insighty i rekomendacje optymalizacyjne.

Czego potrzebujesz do wykonywania powyższych zadań?

  • Minimum pół roku doświadczenia w jednym z obszarów e-commerce: content, web analityka, Google Ads, Allegro, optymalizacja trafficu pod konwersję, ROAS itp.
  • Doświadczenia w pracy w agencji mediowej, u klienta e-commerce lub u dostawcy technologii/mediów digital.
  • Podstawowej znajomości ekosystemu e-commerce: platform sprzedażowych, źródeł ruchu, trackingu, marketing automation.
  • Znajomości MS Excel i PowerPoint na poziomie użytkowym.
  • Umiejętności analitycznego myślenia połączonej ze sprawną komunikacją.
  • Zdolności organizacyjnych i znajomości języka angielskiego na poziomie B2.

Czego możesz spodziewać się po nas?

  • umowy o pracę,
  • pracy 3 dni z biura, 2 z domu,
  • benefitów po trzech miesiącach współpracy: ubezpieczenia na życie, dofinansowania do angielskiego/karty sportowej, opieki medycznej, zniżki na kantynę,
  • workation po pół roku pracy,
  • cotygodniowych śniadań w biurze dla wszystkich, 
  • cyklicznych spotkań integracyjnych, 
  • szybkiego rozwoju, dzięki dedykowanym szkoleniom oraz możliwości współpracy z międzynarodowymi zespołami, 
  • programu poleceń dla dołączających współpracowników z zewnątrz,
  • świetnie zorganizowanego programu Induction, dzięki któremu Twoje pierwsze dni pracy będą mniej stresujące,
  • Realnego wpływu na strategie marketingowe wyjątkowych marek, często liderów w swoich kategoriach produktowych, dużej autonomii, a przy tym wsparcia, wymiany wiedzy i dobrej atmosfery w dynamicznym, 11 osobowym zespole.

Brzmi ciekawie? aplikuj i zobacz, jak razem możemy tworzyć przyszłość mediów 😉

Jak wygląda nasz proces rekrutacji? 

Przed Tobą rozmowa telefoniczna, a następnie spotkanie z przyszłym przełożonym w towarzystwie HRu. Podczas spotkania odbędą się testy. Będziemy chcieli poznać Twoje kompetencje, ale liczymy również na to, że opowiesz nam o sobie 😉, ponieważ chcemy tworzyć zespoły czujące się dobrze w swoim towarzystwie. 

  

Kim jesteśmy?

 

Branża mediowa się zmienia, więc my też. Już dziś działamy jako WPP Media!

 

Jako strategiczne centrum technologiczne i operacyjne dla agencji EssenceMediacom, Mindshare, Wavemaker, T&Pm i Choreograph, łączymy skalę, innowację i dane, by prowadzić zmiany zgodnie z naszymi wartościami #Optimistic, #Open, #Extraordinary. 

Co nasza zmiana oznacza dla Ciebie? Korzystanie z globalnych zasobów, takich jak Open Media Studio, a już wkrótce z platformy danych napędzaną AI. Dołączając do nas, rozwijasz się w nowoczesnej organizacji, korzystasz z programów przygotowujących do zawodów przyszłości oraz pracujesz ze specjalistami, których kompetencje potwierdzone są certyfikatem DIMAQ. 

Jako Top Employer Poland & Europe 2021–2025 tworzymy środowisko pracy oparte na zaufaniu i wysokich standardach HR. Po raz drugi z rzędu (2024 i 2025) Magazyn Media & Marketing uhonorował nas tytułem Grupy Mediowej Roku. 

Junior e-Commerce Specialist - WPP Media