PRM (należący do grupy Answear.com) to koncept butikowy, założony w 2021, który ma na celu utworzyć miejsce dla wymagających klientów z rynku Europy Środkowo-Wschodniej, będącej ‚fast trackiem’ do topowych marek i butików high-end z Mediolanu, Paryża, Berlina, Nowego Jorku i Tokio. Dynamicznie rozwijający się sklep jest już obecny na 13 rynkach, a w swojej ofercie ma szerokie portfolio pożądanych światowych marek takich jak A.P.C, Barbour, Fred Perry, Rick Owens, MM6 Maison Margiela, Marni, Y-3 czy topowe, limitowane sneakersy adidas Oryginals i New Balance.
💼 GŁÓWNE ZADANIA:
• Koordynacja działań operacyjnych zapewniających sprawne funkcjonowanie e-sklepu ze szczególnym naciskiem na zarządzanie sprzedażą w tym analiza i maksymalizowania wyników sprzedażowych.
• Analizowanie poszczególnych rynków, konkurencji i trendów konsumenckich, w celu opracowania skutecznej strategii, doboru odpowiednich narzędzi i działań odpowiadających na potrzeby klienta. Całościowy nadzór nad stroną www marki. Kreowanie działań prosprzedażowych.
• Bliska współpraca z Dyrektorem E-Commerce & Digital Marketingu oraz działami SEO, SEM, Performance, Marketing Automation i Analityki nad prowadzonymi kampaniami w celu maksymalizacji efektów określonych działań sprzedażowych w zewnętrznych kanałach komunikacji oraz rozwoju tych działań.
• Analiza danych rynkowych i wewnętrznych danych sprzedażowych dotyczących wszystkich parametrów e-commerce; sprzedaży, konwersji, ruchu na stronie, źródeł ruchu i ich opłacalności, AOV, CSR, itp. Zarządzanie bieżącymi działaniami sprzedażowymi oraz sporządzanie raportów, analiz i rekomendacji dotyczących optymalizacji prowadzonych działań.
• Budowanie lojalności klientów w tym rozwój programu lojalnościowego, oraz planowanie i realizacja działań wpływających na wzrost sprzedaży i powiększanie koszyka zakupowego.
• Współpraca z działem Rozwoju Ecommerce w zakresie rozwoju platform sprzedażowych – stron www i aplikacji mobilnych celem zapewnienia ich skutecznego funkcjonowania, dostosowywania do potrzeb klientów, monitorowania i analizowania danych, celem zwiększania sprzedaży i poziomu satysfakcji klientów. Odpowiedzialność za wszelkie działania rozwojowe tj, rozwój strony, aplikacji, bloga.
• Koordynacja nowych projektów rozwojowych dla biznesu.
• Nadzór nad poprawnością procesów dotyczących sklepu w zgodzie z kierunkiem marki PRM, w tym m.in. proces zdjęć ecommerce, obsługi klienta, publikacji produktów czy opisów, ze szczególnych naciskiem na wszelkie procesy, mające wpływ na wyniki sprzedażowe, w bliskiej współpracy z działami dedykowanymi tym obszarom.
🔎 OCZEKIWANIA:
• Minimum 3-5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku lub stanowisku pokrewnym związanym z e-commerce i zarządzaniem sprzedażą online.
• Wysoka umiejętność analizy danych sprzedażowych, rynkowych i konsumenckich.
• Bardzo dobra znajomość branży e-commerce oraz aktualnych trendów konsumenckich i konkurencji.
• Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym, umożliwiającym współpracę międzynarodową.
• Duża inicjatywa i samodzielność w działaniu oraz chęć rozwoju.
• Łatwość w komunikacji i umiejętność nawiązywania relacji z różnymi interesariuszami.
• Umiejętność zarządzania projektami.
• Doświadczenie w planowaniu i realizacji budżetów.
• Wykształcenie kierunkowe – ecommerce, marketing, zarządzanie, project management.
✨ OFERUJEMY:
• Umowa o pracę albo kontrakt b2b - wybór należy do Ciebie
• Elastyczne godziny pracy oraz możliwość pracy hybrydowej
• Okazję, aby rozwijać się w jednym z największych projektów e-commerce w Polsce
• Udział w projekcie o międzynarodowym zasięgu• Dobrą atmosferę i przyjacielskie relacje, które są dla nas bardzo ważne
• Dodatkowe wynagrodzenie poprzez system premiowy
• Atrakcyjne rabaty na marki odzieżowe z całego świata
• Prywatną opiekę medyczną w LuxMed
• Ubezpieczenie grupowe
• Karta Multisport
• Dostęp do platformy do nauki języków obcych
Rekomendowane oferty