Marketplace Specialist
Plac Konesera 11, Warszawa
WPP Media
Kogo szukamy? 🕵️
Osoby, która chce wykorzystać swoje doświadczenie w e-commerce i platformach sprzedażowych, by współtworzyć skuteczne strategie obecności marek na marketplace’ach takich jak Allegro, Amazon czy Ceneo. Jako MARKETPLACE SPECIALIST, będziesz odpowiedzialny_a za realizację mediaplanów i rozwój działań sprzedażowych klientów.
Co będziesz robić?
Tworzyć rekomendacje i mediaplany dla klienta.
Implementować założenia planów na platformach sprzedażowych, takich jak Allegro, Ceneo i Amazon.
Realizować KPI klienta zgodnie z planem rocznym i mediaplanami.
Współtworzyć i negocjować roczne plany sprzedażowe z klientem.
Raportować wyniki sprzedażowe i mediowe.
Tworzyć konta sprzedażowe na kolejnych platformach marketplace, zgodnie z planem rozwoju klienta.
Czego potrzebujesz do wykonywania powyższych zadań?
Minimum 2 lat doświadczenia w pracy na polskich platformach sprzedażowych, takich jak Allegro, Amazon, Ceneo, w obszarze kampanii reklamowych (Allegro Ads, Amazon Ads), a także doświadczenia z platformami funkcjonującymi na rynkach ościennych.
Doświadczenia w obszarze e-commerce, które pozwoli Ci zrozumieć specyfikę działań w tym środowisku.
Znajomości zagadnień z zakresu digital marketingu, takich jak planowanie, media i technologia.
Umiejętności analitycznych, w tym dobrej znajomości Excela oraz doświadczenia w pracy z narzędziami raportowymi i analitycznymi.
Komunikatywności i zdolności prezentacyjnych, które pozwolą Ci przekładać dane na zrozumiałe insighty i efektywnie współpracować z klientami oraz zespołem.
Znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2, umożliwiającej swobodną komunikację w środowisku międzynarodowym.
Czego możesz się po nas spodziewać:
umowy o pracę,
benefitów po trzech miesiącach współpracy: ubezpieczenia na życie, dofinansowania do angielskiego/karty sportowej, opieki medycznej, zniżki na kantynę,
pracy hybrydowej w wymiarze 3 dni z biura, 2 dni zdalnie,
workation po pół roku pracy,
cotygodniowych śniadań w biurze dla wszystkich,
cyklicznych spotkań integracyjnych,
rozbudowanej oferty szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
technologii - pracujemy na narzędziach, które naprawdę mogą zoptymalizować Twój czas pracy,
programu poleceń dla dołączających współpracowników z zewnątrz,
możliwości rozwoju wewnątrz naszych spółek – rozumiemy chęć zmiany ścieżki kariery, wyboru ścieżki eksperckiej albo managerskiej,
świetnie zorganizowanego programu Induction, dzięki któremu Twoje pierwsze dni pracy będą mniej stresujące,
ponadto jesteśmy zaangażowani, wzajemnie doceniamy swoją pracę i chętnie dzielimy się wiedzą.
Brzmi ciekawie? Aplikuj i zobacz, jak razem możemy tworzyć przyszłość mediów 🙂
Kim jesteśmy? Branża mediowa się zmienia, więc my też. Już dziś działamy jako WPP Media!Jako strategiczne centrum technologiczne i operacyjne dla agencji EssenceMediacom, Mindshare, Wavemaker, T&Pm i Choreograph, łączymy skalę, innowację i dane, by prowadzić zmiany zgodnie z naszymi wartościami #Optimistic, #Open, #Extraordinary.Co nasza zmiana oznacza dla Ciebie? Korzystanie z globalnych zasobów, takich jak Open Media Studio, a już wkrótce z platformy danych napędzaną AI. Dołączając do nas, rozwijasz się w nowoczesnej organizacji, korzystasz z programów przygotowujących do zawodów przyszłości oraz pracujesz ze specjalistami, których kompetencje potwierdzone są certyfikatem DIMAQ.Jako Top Employer Poland & Europe 2021–2025 tworzymy środowisko pracy oparte na zaufaniu i wysokich standardach HR. Po raz drugi z rzędu (2024 i 2025) Magazyn Media & Marketing uhonorował nas tytułem Grupy Mediowej Roku.
Branża mediowa się zmienia, więc my też — działamy już jako WPP Media! Jesteśmy centrum technologicznym i operacyjnym dla marek WPP - EssenceMediacom, Mindshare, Wavemaker, T&Pm i Choreograph, łącząc innowacje, dane i skalę działania. Dla Ciebie to dostęp do globalnych zasobów, narzędzi opartych na AI i współpracy z certyfikowanymi ekspertami. Jako Top Employer 2021–2025 tworzymy nowoczesne miejsce pracy, docenione tytułem Grupy Mediowej Roku 2024 i 2025.