Jako lider w branży diet pudełkowych w Polsce, poszukujemy doświadczonego specjalisty, który nie tylko doskonale analizuje dane, ale również skutecznie wykorzystuje je do optymalizacji strategii sprzedażowych oraz zadba o przejrzystość i efektywność procesów budżetowych. Kluczowe będzie również umiejętne prezentowanie wyników analiz oraz przekazywanie rekomendacji działań, które wpłyną na podejmowanie kluczowych decyzji biznesowych w projekcie Viking Point.
Lokalizacja: Białystok
Zakres obowiązków:
- Tworzenie i projektowanie raportów (krajowych i regionalnych) według potrzeb działu Viking Point.
- Łączenie wskaźników operacyjno-finansowych w celu prezentacji rzeczywistego stanu projektu.
- Współpraca z różnymi działami i zespołami w celu stworzenia i implementacji narzędzi analitycznych.
- Tworzenie od podstaw procesu raportowania oraz mierników we współpracy z kadrą zarządzającą i ekspercką.
- Udział w przygotowywaniu źródeł do optymalizacji procesów operacyjnych (bez obowiązku wdrażania optymalizacji - celem jest dostarczenie źródła danych).
- Wsparcie analityczne dla osoby odpowiedzialnej za ekspansję punktów w organizacji
- Prognozowanie zamówień. Szacowanie zapotrzebowania dla poszczególnych punktów, z uwzględnieniem trendów lokalnych.
- Identyfikowanie obszarów wymagających poprawy oraz proponowanie konkretnych działań usprawniających.
- Monitorowanie kluczowych wskaźników (marża, wolumen sprzedaży, liczba klientów, średnia wartość koszyka) oraz wyciąganie wniosków dla kadry zarządzającej oraz alertowanie w przypadku znaczących odchyleń.
- Identyfikacja trendów rynkowych i zachowań klientów w celu ulepszania oferty produktów i usług.
- Wsparcie w opracowywaniu strategii cenowych oraz planów marketingowych i promocyjnych oraz ich analiza.
- Kontrola kosztów operacyjnych i rekomendowanie rozwiązań optymalizujących wydatki.
- Przygotowywanie cyklicznych raportów finansowych i prezentacji dla zespołu zarządzającego.
Nasze wymagania:
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, finanse, zarządzanie, logistyka lub pokrewne).
- Doświadczenie w analizie danych, controllingu lub finansach (mile widziane doświadczenie w branży FMCG, gastronomicznej lub retail).
- Bardzo dobra znajomość Excel i/lub innych narzędzi analitycznych (Power BI, Tableau, AI).
- Umiejętność interpretacji danych, wyciągania wniosków i formułowania rekomendacji.
- Samodzielność, skrupulatność oraz dobra organizacja pracy.
- Komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole.
- Silne zdolności analityczne oraz umiejętność prezentowania wyników i przekazywania rekomendacji w sposób przystępny dla zespołów nietechnicznych i decydentów.
Oferujemy:
-
Model pracy: praca stacjonarna w Białymstoku przez 1-3 miesiące (okres wdrożenia), następnie możliwość pracy hybrydowej (2-3 dni biuro / 2-3 dni home office).
-
Możliwości rozwoju: w strukturach organizacji, która rośnie o min. 25% rok do roku. Możliwość realnego wpływu na dalszy rozwój sieci Viking Point i wsparcie w procesach decyzyjnych .
-
Korzyści: zniżki na produkty cateringowe, elastyczny czas pracy, brak korporacyjnej atmosfery – tworzymy środowisko przyjazne i wspierające rozwój.
-
Narzędzia pracy: laptop, telefon.
-
Forma zatrudnienia: możliwość wyboru B2B lub umowy o pracę.
-
Pakiet ZFŚŚ: świadczenia socjalne i dodatkowe benefity.