Kilka słów o nas:
WSK Growth to agencja doradczo-wdrożeniowa, która pomaga firmom poprzez budowę kompetencji marketingowych in-house i generowanie sprzedaży online. Nasza unikatowa kompetencja polega na połączeniu doradztwa, szkoleń i egzekucji, dzięki czemu klienci mogą liczyć na realizację długoterminowej wizji, jak i generowanie efektów tu i teraz.
Na co dzień jesteśmy grupą konsultantów, managerów i specjalistów, którzy pomagają klientom w obszarze marketingu i sprzedaży online. Nasze kompetencje wykraczają poza standardowe usługi agencji marketingowej, ponieważ nie zajmujemy się tylko tworzeniem treści czy ustawianiem kampanii reklamowych. Nasz scope to m.in. tworzenie strategii wzrostu, budowanie zespołów marketingowych czy budowanie procesów wokół marketingu i sprzedaży (idealny kierunek dla tych, którym znudziło się robienie w kółko tego samego).
Poszukujemy proaktywnej osoby, która bardzo dobrze orientuje się w świecie performance marketingu i razem z nami będzie rozwijać biznesy naszych klientów.
Ale spokojnie, nie będziesz ustawiać kampanie reklamowe.
Zakres obowiązków Performance Marketing Managera w naszej firmie dzielimy na 3 obszary:
Doradztwo (ok. 60 RBH):
- współpraca z właścicielami i/lub managerami oraz pomoc przy rozwoju ich biznesu;
- współpraca z agencjami marketingowymi, działami marketingu klientów i podwykonawcami;
- współtworzenie strategii wzrostu;
- wyznaczanie kierunku działania i nadzór realizowanej strategii;
- planowanie i budżetowanie działań;
- prowadzenie warsztatów i szkoleń dla zespołów klienckich;
- rekrutacja i budowanie zespołów;
Zarządzanie zespołem (ok. 50 RBH):
- zarządzanie zespołem specjalistów i rozwój ich kompetencji;
- nadzór pracy specjalistów i pomoc przy bieżących wyzwaniach;
- wewnętrzne rekrutacje do swojego działu;
Metodyka i szkolenia (ok. 30 RBH):
- zarządzanie i rozwój know-how organizacji w obszarze Performance Marketingu;
- tworzenie procesów obsługi klienta;
- wyznaczanie standardów pracy;
- prowadzenie wewnętrznych szkoleń;
- tworzenie treści promocyjnych na rzecz rozwoju marki WSK Growth;
Nasze wymagania:
- masz minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku Performance Marketing Managera lub masz minimum 4 lata doświadczenia na stanowisku Senior Performance Specialist lub pokrewnym;
- masz minimum roczne doświadczenie w zarządzaniu zespołem (must have);
- umiesz realizować cele, wiesz jak wyznaczać KPI i jesteś nastawiona/y na realizację wyniku;
- potrafisz planować i priorytetyzować działania, prognozować wyniki, tworzyć mediaplany i budżetować działania;
- wiesz czym są lejki marketingowo sprzedażowe i potrafisz je wdrożyć w sklepach internetowych i firmach usługowych B2C, B2B2C;
- potrafisz planować i wdrażać działania na różnych etapach lejka, łącząc ze sobą różne kanały, media i formaty;
- potrafisz zarządzać interdyscyplinarnym zespołem;
- posiadasz doświadczenie w pracy zdalnej i znasz narzędzia typu Clickup, Asana, Slack, Google Meet lub podobne;
- wiesz jak weryfikować pracę innych specjalistów, jednocześnie dbając o dobre relacje z nimi;
- biegle poruszasz się w systemach reklamowych Google & Meta (must have), LinkedIn & Tiktok (nice to have) i osiągasz nieprzeciętne wyniki;
- znasz na co najmniej podstawowym poziomie inne obszary takie jak: SEO, UX, CRO, Email Marketing, Content Marketing itp.
- umiesz analizować dane i tworzyć mięsiste raporty, które niekoniecznie mają kilka stron, ale za to bogate są w kluczowe wnioski;
- potrafisz wdrażać w sklepie internetowym Google Analytics 4 od zera przy użyciu Google Tag Managera;
- potrafisz przekazywać wiedzę i omawiać techniczne zagadnienia w zrozumiały sposób;
- jesteś samodzielna/y i potrafisz podejmować decyzje kierując się dobrem klienta i projektu;
- potrafisz nieszablonowo podejść do wyzwania i podważasz status Quo;
- mówisz płynnie po angielsku;
Nasza oferta:
- praca w modelu godzinowym gdzie maksymalna liczba godzin w miesiącu wynosi 145 RBH;
- zatrudnienie na umowie B2B;
- wynagrodzenie podstawowe plus kilkupoziomowa premia;
- praca 100% zdalna z dowolnego miejsca na świecie;
- nieograniczona ilość workation ; );
- bardzo duża elastyczność w pracy (jesteśmy dostępni dla klientów i współpracowników od poniedziałku do piątku od 9:00 do 15:00, ale to od Ciebie zależy jak będzie wyglądał Twój dzień);
- bardzo duża niezależność i wpływ na biznes klienta;
- 26 dni urlopu niezależnie od rodzaju umowy;
- budżet edukacyjny, spotkania z zespołem, coroczne wyjazdy firmowe;
- praca z otwartymi i zaangażowanymi ludźmi, którzy chętnie dzielą się wiedzą;
Proces rekrutacji:
- Aplikujesz klikając w przycisk poniżej.
- Sprawdzamy Twoją aplikację.
- Wysyłamy Ci krótkie zadanie (max 15 min pracy).
- Analizujemy Twoją odpowiedź.
- Zapraszamy Cię na rozmowę online, podczas której weryfikujemy Twoje umiejętności twarde. Na koniec rozmowy otrzymujesz od nas feedback.
- Wysyłamy Ci dłuższe zadanie (max 60 min pracy).
- Analizujemy Twoje zadanie.
- Zapraszamy Cię na drugą rozmowę online, podczas której weryfikujemy Twoje kompetencje miękkie oraz Twoje życiowe wartości (chcemy mieć pewność, że będziemy pasować do siebie osobowo).
- Formalizujemy naszą współpracę.
- Zapinamy pasy i startujemy ze współpracą.
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi Kandydatami.