Opis stanowiska
Koordynator ds. Komunikacji Marketingowej
ZAKRES ZADAŃ:
- Zarządzanie projektami związanymi z budowaniem relacji z Klientami ze szczególnym naciskiem na komunikację oraz weryfikację bieżących kwestii.
- Projektowanie i realizacja strategii komunikacyjnych, które wspierają cele biznesowe.
- Identyfikowanie problemów i rekomendowanie rozwiązań wspierających komunikację z Klientami.
- Koordynacja działań zespołu w celu zapewnienia spójności komunikacji i realizacji projektów zgodnie z procedurami, harmonogramem i bieżącą sytuacją.
- Monitorowanie i analiza skuteczności działań komunikacyjnych, tworzenie procedur oraz wdrażanie usprawnień w oparciu o dane i feedback od Klientów.
- Tworzenie segmentacji Klientów i definiowanie grup docelowych dla działań komunikacyjnych.
- Przygotowywanie wytycznych i procedur, instrukcji , raportów i prezentacji dla różnych grup odbiorców.
- Weryfikacja i analiza zadań zespołu, poprawności ich wykonania, zgodności z procedurami.
- Współpraca z działami marketingu, sprzedaży i obsługi Klienta w ramach realizowanych projektów.
NASZE WYMAGANIA
- Minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami i koordynowaniu zadań zespołu, w obszarze komunikacji marketingowej.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne – zarówno w kontaktach bezpośrednich, jak i tworzeniu perswazyjnych, skutecznych przekazów marketingowych.
- Umiejętność tworzenia strategii komunikacyjnych, dostosowanych do różnych segmentów Klientów.
- Wysokie umiejętności interpersonalne, umiejętność zarządzania pracą zespołu i projektami.
- Myślenie analityczne, wychodzenie z inicjatywą i proaktywność w proponowaniu nowych rozwiązań projektowych i komunikacyjnych.
- Umiejętność pracy z danymi – analiza wyników działań i wyciąganie wniosków na potrzeby projektów i Zarządu.
Wymagane umiejętności
komunikacja marketingowa
koordynowanie zadań
zarządzanie projektami
Oferta dodana: 22.07.2025