Młodszy specjalista ds. content marketingu
Wymagania:
doświadczenie w tworzeniu treści marketingowych,
umiejętność pisania skutecznych, konwertujących treści – zwłaszcza reklam online, komunikacji mailowej i opisów produktów/usług,
umiejętność samodzielnego researchu i pracy na podstawie briefu,
znajomość zasad gramatycznych, interpunkcyjnych, dbałość o szczegóły,
bardzo dobra organizacja pracy oraz umiejętność działania pod presją czasu,
zaangażowanie, terminowość i nastawienie na realizację celów,
sprawna obsługa narzędzi AI (ChatGPT lub inne modele językowe), Google Docs,
umiejętność pracy zespołowej, otwartość na feedback.
Opis stanowiska:
tworzenie treści reklam online (meta ads, google ads),
tworzenie komunikacji mailowej (komunikacja ze studentami, newslettery),
przygotowywanie opisów kierunków i kursów w oparciu o wytyczne,
tworzenie treści na strony internetowe,
sporządzanie prostych raportów i materiałów pdf/ebook,
współpraca z zespołem graficznym i projektowym,
aktywny udział w spotkaniach zespołu.
Mile widziane:
doświadczenie w branży edukacyjno-szkoleniowej lub w agencji marketingowej,
portfolio,
udział w szkoleniach lub warsztatach z zakresu copywritingu lub marketingu.
Młodszy specjalista ds. content marketingu
Młodszy specjalista ds. content marketingu