Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
Nowa
Obsługa klienta

Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

polski C2

Microsoft Office Excel

obsługa klienta

Opis stanowiska

Poszukujemy osób do pracy na infolinii 📞

Podział czasu pracy wygląda mniej więcej tak:

➡ 70% rozmowy telefoniczne 📲

➡ 20% komunikacja mailowa z klientami 📧

➡ 10% zadania administracyjne 💻


Praca odbywa się w godzinach: 9:00-17:00 w centrum Wrocławia (praca stacjonarna) 🏨


Poszukujemy osób, które:

  • posiadają doświadczenie w obsłudze klienta,
  • potrafią w multitasking,
  • lubią pracować na 100% - są dokładne, skrupulatne i dbają o jakość wykonywanej pracy,
  • lubią pracować w zespole - cenimy dobrą atmosferę i stawiamy na kulturę życzliwości,
  • nowe sytuacje traktują jak możliwości rozwoju, nie jako przeszkody.


Jeśli dodatkowo odkryjemy doświadczenie w branży edukacyjnej/ szkolnictwa wyższego, to już jest ogromny plus! ➕


A co z naszej strony?

  • umowa o pracę już od 1. dnia pracy, 📝
  • ciągły feedback- zawsze wiesz, dokąd zmierzasz i na czym stoisz, 👩‍🏫
  • atrakcyjny system jakościowy (możliwość zdobycia premii), 💸
  • wyraźne ścieżki rozwojowe, 💹
  • kompleksowe wsparcie oraz wdrożenie na stanowisko, 🙋‍♀️
  • system kafeteryjny - indywidualnie dobierasz sobie benefity, 👩‍⚕️🏃‍♀️
  • cykliczne imprezy integracyjne, 🎼
  • brak dress code'u i świetną atmosferę! 🤸‍♀️