- tworzenie angażujących harmonogramów publikacji w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest), dostosowanych do celu i charakteru komunikacji oraz specyfiki platform,
- zarządzanie wizerunkiem marek w kanałach społecznościowych w spójny sposób, w celu realizacji celów marketingowych zgodnie z przyjętą strategią,
- przygotowanie grafik i dostosowywanie szablonów na potrzeby bieżącej publikacji oraz specjalnych akcji promocyjnych,
- tworzenie i aktualizacja szablonów komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych,
- opracowanie koncepcji kreatywnych i planów komunikacji na poszczególne kanały mediów społecznościowych,
- przygotowanie i realizacja komunikacji w mediach społecznościowych dla wprowadzanych nowości produktowych oraz promocji,
- opracowywanie miesięcznych raportów podsumowujących działania marek we wszystkich kanałach społecznościowych,
- bieżący monitoring najnowszych technologii cyfrowych i trendów w mediach społecznościowych oraz rekomendacja kolejnych działań.
- minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku Social Media Specialist lub pokrewnej roli,
- dobra znajomość programów graficznych, doświadczenie w przygotowaniu kreacji do mediów społecznościowych,
- portfolio z przykładami dotychczasowej pracy w social media,
- zainteresowanie obszarem social commerce, śledzenie aktualnych trendów i branżowych nowości,
- doskonałe umiejętności redakcyjne oraz zdolność tworzenia kreatywnych treści,
- świetnie rozwinięte zdolności komunikacji interpersonalnej i współpracy w zespole,
- otwartość na zmiany, kreatywność, inicjatywa w proponowaniu nowych rozwiązań,
dobra organizacja pracy i zaangażowanie w wykonywane obowiązki.
- Możliwość rozwoju zawodowego;
- Niezbędne narzędzia pracy;
- Świetną atmosferę;
- Dogodną lokalizację - centrum Wrocławia;
Dodatkowo po okresie próbnym: kartę sportową, pakiet medyczny Luxmed, bogaty pakiet na szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne.