Twoje zadania
Zarządzanie pełną aktywnością naszych największych Klientów w kanałach digital (PPC, SEO, Content marketing, Afiliacja, Paid Social, E-mail marketing, Programmatic, Video, Mobile);
Koordynowanie pracy interdyscyplinarnego zespołu ekspertów odpowiadających za poszczególne kanały marketingowe;
Tworzenie strategii krótko- i długoterminowych wspierających realizację celów biznesowych Klienta;
Wykorzystywanie umiejętności analitycznego myślenia w codziennej pracy: analiza danych, stawianie trafnych tez oraz wyciąganie wniosków, które przekładają się na konkretne działania i rekomendacje marketingowe;
Korzystanie z narzędzi i platform analitycznych, takich jak (Google Analytics, Google Search Console, Looker Studio, BigQuery) w celu monitorowania wyników, optymalizacji działań oraz raportowania efektywności;
Praca na modelach atrybucji i umiejętność ich interpretacji w kontekście podejmowania decyzji strategicznych i operacyjnych;
Poruszanie się w panelach reklamowych Google Ads i Meta Ads, umożliwiające raportowanie kampanii, stawianie trafnych wniosków i rekomendacji optymalizacji.
Nieustanne doskonalenie wiedzy z zakresu komunikacji marketingowej, analityki i technologii.
Szukamy właśnie Ciebie, jeśli…
Masz na koncie sukcesy w realizacji złożonych strategii i kampanii digitalowych oraz sprzedażowych.
Twoje doświadczenie obejmuje minimum 3-4 lata pracy w digital marketingu, szczególnie w obszarze performance (ze szczególnym uwzględnieniem SEM), i masz solidną wiedzę z zakresu komunikacji marketingowej 360°.
Potrafisz zarządzać kompleksowymi działaniami digitalowymi (PPC, SEO, Content marketing, Afiliacja, Paid Social, E-mail marketing, Programmatic, Video, Mobile) - z naciskiem na rozwój biznesu Klienta i ciągłą optymalizację działań.
Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu interdyscyplinarnymi zespołami specjalistów i czujesz się dobrze w roli lidera projektów.
Potrafisz nie tylko analizować dane, ale też wyciągać trafne wnioski, które przekładasz na realne działania i rekomendacje marketingowe.
Swobodnie poruszasz się w panelach Google Ads i Meta Ads - potrafisz analizować wyniki, wyciągać wnioski i rekomendować konkretne działania optymalizacyjne.
Umiesz zarządzać projektami, jesteś samodzielny/a, proaktywny/a i nastawiony/a na cel - bierzesz odpowiedzialność za powierzone zadania i skutecznie rozwiązujesz problemy.
Nieustannie rozwijasz swoją wiedzę z zakresu marketingu, analityki i nowych technologii - bo wiesz, że świat digitalu nie stoi w miejscu.
Fajnie, jeśli dodatkowo
sprawnie posługujesz się pakietem MS Office (Excel, Word, PowerPoint),
masz certyfikat DIMAQ
Oferujemy
Rozwój u lidera digital marketingu obsługującego TOP marki polskie i międzynarodowe, m.in. z branż: finanse, medyczna, e‑commerce.
Jasne zadania, cele i zasady ewaluacji (min. raz w roku spotkanie ewaluacyjne z przełożonym),
Praca 100% zdalna lub hybrydowa WARSZAWA – Mokotów Daleko od Mordoru. Dog-friendly office.
Możliwość elastycznego rozpoczęcia pracy: 8-9.30.
Wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy, umiejętności i doświadczenia – umowa o pracę, zlecenie lub B2B.
Benefity: 1 godzina w tygodniu na własny rozwój lub czas z bliskimi (w piątki kończymy wcześniej), Dzień Urodzin oraz Dzień dla Rodziny, opieka medyczna (Enel-Med) i/lub Benefit Multisport i/lub dostęp do platformy MyBenefit.
Proces rekrutacji:
1. Wstępna rozmowa telefoniczna z HR
Jeśli Twoja aplikacja przejdzie 1. etap, Kasia (HR Specialist) zadzwoni do Ciebie i porozmawia wstępnie o Twoich doświadczeniach i oczekiwaniach.
2. Spotkanie online (wideo) lub stacjonarne
Na spotkaniu z Asią (Head of Digital Marketing) i z Kasią (HR Specialist) porozmawiamy o Twoim doświadczeniu. Ty z kolei pytasz nas o ważne dla Ciebie kwestie związane z pracą.
3. Zadanie
4. Spotkanie z Chief Digital Officer (opcjonalnie)
Możemy opcjonalnie zorganizować dodatkowe spotkanie zapoznawcze z Klaudią (Chief Digital Officer).
5. Witaj na pokładzie!
Po wspólnej decyzji widzimy się pierwszego dnia w biurze na Twoim onboardingu..
Rekomendowane oferty