odpowiedzialność za tworzenie treści na strony internetowe (opisy kierunków studiów, opisy kategorii, landing page),
tworzenie treści reklam online,
tworzenie komunikacji mailowej,
przygotowywanie raportów branżowych,
tworzenie treści SEO (artykuły sponsorowane, artykuły blogowe) w oparciu o przekazane wytyczne,
redakcja i korekta pozostałych treści powstających w zespole,
aktywny udział w spotkaniach zespołu.
Wymagania:
minimum 2-letnie doświadczenie w tworzeniu kreatywnych treści marketingowych dla branży edukacyjnej lub w agencji marketingowej,
świetne pióro, łatwość tworzenia wartościowych, merytorycznych treści popartych samodzielnym researchem,
znajomość zasad gramatycznych, interpunkcyjnych, skrupulatność i dokładność,
dobra organizacja pracy w dynamicznym środowisku,
portfolio potwierdzające doświadczenie w tworzeniu treści contentowych (np. hasła reklamowe, posty, newslettery, opisy produktów, artykuły blogowe, treści na strony internetowe)
dbałość o terminowość,
biegła obsługa Chat GPT, Canva, WordPressa, narzędzi do optymalizacji treści pod kątem SEO,
Mile widziane:
doświadczenie w branży edukacyjno-szkoleniowej
potwierdzenie udziału w szkoleniach lub warsztatach z zakresu copywritingu.