Specjalista ds. komunikacji marki/ Brand Communication Specialist
Nowa

Specjalista ds. komunikacji marki/ Brand Communication Specialist

Wrocław
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

copywriting

media

branding

marketing

influencer marketing

Opis stanowiska

Wyższa Szkoła Kształcenia Zawodowego to nowoczesna uczelnia zajmująca się podwyższaniem kompetencji oraz kwalifikacji zawodowych. Obecnie tworzymy szeroki wachlarz studiów podyplomowych.


W związku z rozwojem naszej uczelni szukamy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. komunikacji marki/ Brand Communication Specialist

Miejsce pracy: Wrocław


Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Budowanie i rozwijanie relacji z przedstawicielami mediów, dziennikarzami oraz twórcami naukowymi,
  • Koordynowanie działań komunikacyjnych, dbanie o jakość merytoryczną i spójność publikowanych treści,
  • Tworzenie i redagowanie materiałów prasowych, artykułów eksperckich, wywiadów oraz materiałów promocyjnych,
  • Współpraca z mediami oraz innymi instytucjami w celu zapewnienia odpowiedniej ekspozycji ekspertów, 
  • Koordynacja wdrażania planów komunikacyjnych i działań wizerunkowych oraz nadzór nad ich przekazem,
  • Zarządzanie wizytówkami firmy i dbanie o spójność wizerunku w przestrzeniach komunikacyjnych marki,
  • Opieka nad profilami marki w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest), 
  • Tworzenie angażujących harmonogramów publikacji w social media, dostosowanych do celu i charakteru komunikacji oraz specyfiki platform, 
  • Współpraca z zespołem graficznym i copywriterami przy tworzeniu treści oraz materiałów marketingowych, 
  • Organizacja wydarzeń, konkursów i akcji promocyjnych, w celu zwiększenia zaangażowania odbiorców, 
  • Redakcja i skuteczna dystrybucja materiałów prasowych, w tym artykułów, wywiadów i innych materiałów promocyjnych,
  • Przygotowywanie strategii zakupu przestrzeni mediowych, 
  • Monitorowanie rynku, analizowanie trendów branżowych, raportowanie nt. skuteczności prowadzonych działań.​

Od Kandydatów oczekujemy:

  • Minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą medialno-komunikacyjną (branding, media buying, influencer marketing), poparte sukcesami — warunek konieczny, 
  • Doświadczenie w budowaniu strategii komunikacyjnych oraz realizacji projektów wizerunkowych,
  • Znajomość rynku medialnego, wypracowane relacje z dziennikarzami, 
  • Doskonała znajomość zasad językowych oraz umiejętność dostosowywania treści do formatu i grupy odbiorców, 
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i rozwinięte umiejętności interpersonalne, umożliwiające efektywną współpracę zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz organizacji, 
  • Proaktywne podejście do rozwiązywania problemów oraz otwartość na nowe wyzwania.

Oferujemy: 

  • Komfortowe biuro w centrum Wrocławia,
  • Imprezy integracyjne oraz team-buildingowe,
  • Przyjazną i wspierającą atmosferę w pracy,
  • Dostęp do platformy kafeteryjnej z szeroką gamą benefitów,
  • Upominki okolicznościowe dla pracowników,
  • Wspieranie rozwoju zawodowego.



Rekomendowane oferty

Junior Advertising Business Partner - e-Xperience Associate

Nowa
Allegro
Warszawa
reklama
media
e-commerce
Nowa

Account Manager

Nowa
Freundschaft
Warszawa
BTL
Umiejętność negocjacji
account manager
Nowa

(Senior) Media Planner

Nowa
EssenceMediacom
Warszawa
Microsoft Office Excel
TGI
strategie komunikacyjne
Nowa

Event Manager

Nowa
2 koma 7
Warszawa
Microsoft Office Excel
eventy
język angielski
Nowa

Montażysta/Video Editor

Nowa
6 820 - 8 640 PLN/mies.
Seven Bison
Gdańsk
, Praca zdalna
Zdalnie
język angielski
Nowa