Assistant Product Manager
Nowa
Praca biurowa

Assistant Product Manager

Kraków
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

odpowiedzialność

dobra organizacja pracy

analiza

skuteczna komunikacja

e-commerce

Opis stanowiska

Nasze oczekiwania

  • Doświadczenie: masz za sobą pierwsze doświadczenia w pracy na stanowisku związanym ze wsparciem sprzedaży, logistyką, administracją zakupów lub obsługą dostawców.
  • Umiejętność planowania i doskonała organizacja pracy: potrafisz odnaleźć się w różnorodnych zadaniach. Samodzielnie planujesz swoją pracę, zachowując odpowiednią priorytetyzację i dbając o jakość oraz terminowość. Dbasz o szczegóły – zarówno w kontekście dokumentów, jak i danych w systemie. Masz gotowość do reagowania na bieżące potrzeby operacyjne (np. zmiany w dostawach, korekty indeksów, pilne zamówienia).
  • Proaktywność i samodzielność: cechuje Cię nastawienie na poszukiwanie rozwiązań i usprawnień. Chętnie wychodzisz z inicjatywą oraz dążysz do optymalizacji. Zachowujesz elastyczność w podejściu do zmieniających się priorytetów i zadań.
  • Współpraca: jesteś osobą otwartą i łatwo nawiązującą relacje. Potrafisz działać zespołowo zarówno w swoim teamie, jak i poza nim. Chętnie dzielisz się wiedzą i współtworzysz kulturę feedbacku.
  • Komunikatywność: cechuje Cię wysoki poziom komunikatywności – wiesz, co jest najważniejsze w komunikacji, skupiasz się na jasnym przekazie informacji. Potrafisz słuchać i wyciągać wnioski, a także dopasować formę przekazu do odbiorcy.
  • Mile widziane: dodatkowym atutem będzie doświadczenie w branży retail lub e-commerce, znajomość wystawiania ofert na Allegro oraz wcześniejsza współpraca z zespołami sprzedażowymi lub marketingowymi.

 

Twój zakres obowiązków

  • wspierasz Product Managera w jego codziennej pracy,
  • przygotowujesz zestawienia, raporty i analizy niezbędne do podejmowania decyzji,
  • dodajesz produkty do promocji i dbasz o ich odpowiednią ekspozycję,
  • organizujesz drobne akcje marketingowe wspólnie z zespołem,
  • wystawiasz produkty na Allegro i aktualizujesz oferty,
  • współpracujesz z doradcami klienta oraz odpowiadasz na ich zapytania,
  • aktywnie uczestniczysz w bieżących projektach zespołu.

 

Dlaczego warto do nas dołączyć

  • Stabilne miejsce pracy: grupa x-kom działa już ponad 20 lat, dbamy o naszych klientów i pracowników, bo wiemy, że to oni gwarantują nam nieustanny wzrost.
  • Rozwój: jedną z naszych wartości firmowych jest #geekostwo. Geek to osoba dążąca do bycia najlepszą w swojej dziedzinie, dlatego podnosimy swoje kwalifikacja na konferencjach i szkoleniach.
  • Ludzie i atmosfera: u nas nie ma rzeczy niemożliwych, lubimy wychodzić poza pudełko. Cenimy ludzi proaktywnych o szerokim spojrzeniu na biznes.
  • Technologia: korzystamy z najnowszych narzędzi i technologii, aby ciągle się rozwijać.
  • Nowoczesne biuro: zapewniamy Ci komfortowe warunki pracy, stawiamy na pracę z biura, bo cenimy kontakt F2F. Twoim miejscem pracy będzie nasze biuro w Krakowie.
  • Zatrudnienie: wybierz dogodną dla siebie formę współpracy: umowa o pracę lub B2B.

 

Dołącz do nas!