Business Account Manager
Nowa
Sprzedaż

Business Account Manager

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

sprzedaż

sprzedaż B2B

Opis stanowiska

Nasze oczekiwania

  • Doświadczenie: masz co najmniej 3 lata doświadczenia w sprzedaży B2B.
  • Sprzedaż i negocjacje: potrafisz przygotowywać szyte na miarę potrzeb oferty. Sprawnie prowadzisz rozmowy handlowe, uwzględniając interes obu stron. Negocjujesz warunki współpracy z naciskiem na rentowność procesu sprzedaży.  
  • Orientacja na klienta: wiesz jak badać i analizować potrzeby klientów biznesowych. Budujesz długofalowe, oparte na zaufaniu i jakościowej obsłudze relacje z klientem. Masz elastyczne podejście, dopasowujesz styl komunikacji do preferencji klienta i sytuacji. Dbasz o dobry CX.
  • Umiejętności analityczne i orientacja na wynik: analizujesz rentowność współpracy z klientem, weryfikując zdolność finansową kierujesz się analizą danych, w pracy dążysz do optymalizacji działań
  • Samodzielność i odpowiedzialność: jesteś osobą samodzielną, bierzesz odpowiedzialność za efekty swojej pracy.
  • Komunikatywność i współpraca międzydziałowa: cechuje cię wysoki poziom komunikatywności, wiesz co jest najważniejsze w komunikacji, skupiasz się na jasnym przekazie informacji, dbasz o dobrą współpracę zarówno z osobami z twojego zespołu jak i innych obszarów. 


Twój zakres obowiązków

  • Tworzysz dopasowane oferty handlowe, które odpowiadają na realne potrzeby klientów
  • Aktywnie budujesz i rozwijasz portfel klientów biznesowych - identyfikujesz potencjalne szanse sprzedażowe i inicjujesz kontakt z firmami w wybranych segmentach rynku.
  • Dbasz o dobre relacje z obecnymi klientami: regularnie się z nimi kontaktujesz i badasz ich aktualne potrzeby. Dostosowujesz swoje działania do ich indywidualnych preferencji. 
  • Analizujesz rentowność współpracy i optymalizujesz warunki finansowe. 
  • Przyjmujesz wnioski kredytowe i wstępnie je weryfikujesz. Sprawdzasz dane klientów i ich możliwości finansowe. 
  • Ewidencjonujesz zamówienia, które są finansowane kredytem.
  • Weryfikujesz - wspólnie z działem rozliczeń - aktualne salda kredytowe klientów. 
  • Dbasz, by zamówienia z odroczonym terminem płatności były realizowane w terminie. 
  • Odpowiadasz za prawidłowy przebieg działań związanych z przejściem klientów indywidualnych na klientów biznesowych - zgodnie z procedurą. 
  • Zajmujesz się zamówieniami z odwrotnym obciążeniem podatkiem VAT - ich zgodność z przepisami prawa i procedurą. 

 

Dlaczego warto do nas dołączyć

  • Stabilne miejsce pracy: grupa x-kom działa już ponad 20 lat, dbamy o naszych klientów i pracowników, bo wiemy, że to oni gwarantują nam nieustanny wzrost. 
  • Rozwój: jedną z naszych wartości firmowych jest #geekostwo. Geek to osoba dążąca do bycia najlepszą w swojej dziedzinie, dlatego podnosimy swoje kwalifikacja na konferencjach i szkoleniach.
  • Ludzie i atmosfera: u nas nie ma rzeczy niemożliwych, lubimy wychodzić poza pudełko. Cenimy ludzi proaktywnych o szerokim spojrzeniu na biznes.
  • Technologia: korzystamy z najnowszych narzędzi i technologii, aby ciągle się rozwijać.
  • Nowoczesne biuro: zapewniamy Ci komfortowe warunki pracy, stawiamy na pracę z biura, bo cenimy kontakt F2F. Możesz wybrać jedno z naszych biur: Częstochowa lub Warszawa. 
  • Zatrudnienie: wybierz dogodną dla siebie formę współpracy: umowa o pracę lub B2B.

Rekomendowane oferty

Business Development Manager

Nowa
8 000 - 12 000 PLN/mies.
BinarApps
Łódź
, Praca zdalna
Zdalnie
CRM
Google Workspace
Nowa