Product Development Specialist
Zarządzanie

Product Development Specialist

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

angielski B2

e-commerce

negocjacje

branża IT

branża technologiczna

Mile widziane

branża produkcyjna

import

Opis stanowiska

Nasze oczekiwania

  • Doświadczenie: masz minimum 2 lata doświadczenia w pracy jako Product Manager lub na podobnym stanowisku związanym z zarządzaniem produktami lub ich rozwojem, w tym doświadczenie we wdrażaniu komputerów (warunek konieczny) oraz udział w przetargach publicznych. Mile widziane doświadczenie w firmie produkcyjnej.

  • Wiedza: masz doświadczenie we współpracy z zagranicznymi dostawcami i dobrze rozumiesz mechanizmy funkcjonowania biznesu.

  • Podzielność uwagi i odporność na stres: umiesz prowadzić kilka projektów jednocześnie. Masz doświadczenie w działaniu pod presją czasu.

  • Negocjacje: przekonujesz innych do swoich opinii. Lubisz i potrafisz prowadzić negocjacje.

  • Kreatywność i inicjatywa: lubisz wymyślać nowe rozwiązania, wychodzisz z inicjatywą, działasz dynamicznie.

  • Terminowość i skrupulatność: pilnujesz terminów i sumiennie wykonujesz swoje obowiązki.

  • Postawa proaktywna: przejmujesz inicjatywę i aktywnie angażujesz się w rozwój produktu i zespołu. Nie czekasz na instrukcje — dostrzegasz obszary do usprawnienia i proponujesz rozwiązania, które mają realny wpływ na procesy i wyniki biznesowe.

  • Bycie geekiem: lubisz zdobywać nowe doświadczenia, ciągle rozwijasz swoje umiejętności. Interesujesz się nowymi technologiami, a śledzenie trendów jest Twoją pasją.

  • Języki obce: znasz język angielski na poziomie komunikatywnym.

  • Mile widziane: masz doświadczenie w imporcie produktów spoza Unii Europejskiej. Znasz kulturę biznesową krajów azjatyckich. Masz również doświadczenie w prowadzeniu wdrożeń produktów marki własnej od koncepcji po wprowadzenie na rynek. Masz wiedzę w zakresie certyfikacji i wymagań prawnych związanych z wprowadzaniem produktów na terenie Unii Europejskiej.

 

Twój zakres obowiązków

  • Zarządzasz roadmapą komputerów - konsumenckich, gamingowych i stacji roboczych na poziomie strategicznym i operacyjnym.

  • Odpowiadasz za wdrożenia produktów marki własnej w kategorii komputerów — od koncepcji po wprowadzenie na rynek.

  • Poszukujesz nowych dostawców i kontrahentów oraz dbasz o relacje z nimi.

  • Prowadzisz negocjacje z dostawcami z całego świata.

  • Wspierasz dział B2B w przygotowywaniu ofert w przetargach publicznych i aktywnie uczestniczysz w procesach przetargowych.

  • Określasz opłacalność projektów i monitorujesz ryzyka.

  • Analizujesz rynek pod kątem nowości, działań konkurencji i potencjału rozwoju.

  • Współpracujesz z działem sprzedaży i marketingu nad rozwojem marki oraz usług wokół kategorii komputerów.

  • Koordynujesz współpracę z innymi działami firmy.

 

Dlaczego warto do nas dołączyć

  • Stabilne miejsce pracy: grupa x-kom działa już ponad 20 lat, dbamy o naszych klientów i pracowników, bo wiemy, że to oni gwarantują nam nieustanny wzrost. 

  • Rozwój: jedną z naszych wartości firmowych jest #geekostwo. Geek to osoba dążąca do bycia najlepszą w swojej dziedzinie, dlatego podnosimy swoje kwalifikacja na konferencjach i szkoleniach.

  • Ludzie i atmosfera: u nas nie ma rzeczy niemożliwych, lubimy wychodzić poza pudełko. Cenimy ludzi proaktywnych o szerokim spojrzeniu na biznes.

  • Technologia: korzystamy z najnowszych narzędzi i technologii, aby ciągle się rozwijać.

  • Nowoczesne biuro: zapewniamy Ci komfortowe warunki pracy, stawiamy na pracę z biura, bo cenimy kontakt F2F. Możesz wybrać jedno z naszych biur: Częstochowa, Kraków, Warszawa.

  • Zatrudnienie: wybierz dogodną dla siebie formę współpracy: umowa o pracę lub B2B.