Product Owner - Payment Processin
Nowa
Zarządzanie

Product Owner - Payment Processin

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

angielski B2

analiza techniczna API

metody płatności

ecommerce

Opis stanowiska

ZEN.com to nowoczesna firma fintechowa, która dostarcza rozwiązania płatnicze i finansowe dla klientów indywidualnych i biznesowych w ponad 30 krajach. Tworzymy produkty, które realnie wspierają eCommerce i pomagają firmom rozwijać się dzięki szybkim, bezpiecznym i intuicyjnym płatnościom online.

Obecnie szukamy Product Ownera, który przejmie odpowiedzialność za rozwój usług związanych z procesowaniem płatności w segmencie eCommerce. Jeśli masz doświadczenie we wdrażaniu metod płatności oraz rozumiesz potrzeby merchantów – zapraszamy do aplikowania!


Kogo szukamy?

  • Minimum 2 lata doświadczenia w projektach związanych z eCommerce.
  • Sukcesy we wdrażaniu produktów z obszaru płatności online (w tym co najmniej jedno wdrożenie end-to-endnowej metody płatności).
  • Znajomość specyfiki metod płatności oraz ich zastosowania na różnych rynkach.
  • Praktyczna wiedza o przetwarzaniu płatności online, w szczególności w zakresie:
  • integracja nowych metod płatności (integracja i uruchomienie minimum jednego kanału płatności end-to-end),
  • znajomość metod płatności i ich wykorzystania w różnych krajach,
  • znajomość zasad raportowania transakcji i statusów płatności dla merchantów,
  • zrozumienie potrzeb merchantów w eCommerce pod kątem procesowania płatności.
  • Zrozumienie potrzeb klientów biznesowych (merchantów) w obszarze płatności online.
  • Umiejętność analizy technicznej API oraz rozumienie zależności pomiędzy systemami w całym procesie płatniczym.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2, umożliwiająca swobodną komunikację w środowisku międzynarodowym.


Zakres obowiązków

  • Tworzenie jasnych i zrozumiałych wymagań biznesowych.
  • Ścisła współpraca z zespołami developerskimi nad rozwojem produktu.
  • Przygotowywanie dokumentacji produktowej (specyfikacje, opisy, flowy).
  • Opracowywanie i przedstawianie business case’ów dla nowych inicjatyw.
  • Tłumaczenie potrzeb biznesowych na konkretne funkcje produktowe – także z uwzględnieniem aspektów technicznych.
  • Dbanie o to, by końcowy produkt spełniał wszystkie założone wymagania.


Co oferujemy?

  • Realny wpływ na rozwój produktów ZEN.com.
  • Pracę w dynamicznym i innowacyjnym środowisku fintechowym.
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w pracy nad globalnymi produktami.
  • Prywatną opiekę medyczną.
  • Kartę Motivizer.
  • Dostęp do szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych.
  • Elastyczny model współpracy – praca zdalna lub hybrydowa.
  • Umowę B2B lub UoP – zależnie od preferencji.