Product Manager (Portfolio Expansion)
Nowa
Zarządzanie

Product Manager (Portfolio Expansion)

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

angielski B2

zarządzanie projektami

e-commerce

Opis stanowiska

Nasze oczekiwania

  • Doświadczenie: masz minimum 2-letnie doświadczenie jako Product Manager lub na pokrewnym stanowisku, w tym w kontaktach z zagranicznymi vendorami i koordynowaniu procesu wprowadzania nowych marek do portfolio.
  • Samodzielność i dokładność: odnajdujesz się w pracy z dużą liczbą danych i zadań. Umiesz planować, egzekwować i rozliczać działania, które często przebiegają równolegle.
  • Koordynacja: potrafisz spinać działania wielu działów – od zakupów, przez logistykę, po marketing. Umiesz zadbać o każdy szczegół, od indeksu w systemie po forecast na kolejne miesiące.
  • Komunikacja i relacje: jesteś osobą kontaktową – zarówno wewnętrznie, jak i w relacji z zagranicznymi vendorami. Potrafisz prowadzić korespondencję, dopilnować procesu, dopytać i przypomnieć, jeśli trzeba.
  • Analityczne podejście: masz oko do liczb – wiesz, że rotacja, dostępność, marża czy budżety marketingowe nie istnieją bez kontroli i przemyślanej analizy.
  • Pomysłowość: obserwujesz rynek i wyciągasz wnioski – wiesz, jak ulepszyć istniejące usługi i kiedy warto zaproponować coś nowego.
  • Geekostwo: lubisz e-commerce i czujesz się dobrze w środowisku online. A jeśli dodatkowo jarasz się nowinkami – tym lepiej!
  • Języki: komunikacja w języku angielskim nie stanowi dla Ciebie problemu. 
     

 

Twój zakres obowiązków

  • Współpracujesz z zagranicznymi vendorami i koordynujesz proces wdrożenia nowych marek
  • Odpowiadasz za obrót, marżowość, budżet marketingowy i poziom „old stock” w ramach przypisanych marek
  • Zarządzasz forecastami, stanami magazynowymi i kontrolujesz dostępność produktów
  • Czuwasz nad procesem awizacji
  • Współpracujesz z dostawcami w zakresie reklamacji i korekt
  • Prowadzisz ewidencję budżetów od dostawców
  • Jesteś w kontakcie z kierownikami sklepów

 

Dlaczego warto do nas dołączyć

  • Stabilne miejsce pracy: grupa x-kom działa już ponad 20 lat, dbamy o naszych klientów i pracowników, bo wiemy, że to oni gwarantują nam nieustanny wzrost.
  • Rozwój: jedną z naszych wartości firmowych jest #geekostwo. Geek to osoba dążąca do bycia najlepszą w swojej dziedzinie, dlatego podnosimy swoje kwalifikacja na konferencjach i szkoleniach.
  • Ludzie i atmosfera: u nas nie ma rzeczy niemożliwych, lubimy wychodzić poza pudełko. Cenimy ludzi proaktywnych o szerokim spojrzeniu na biznes.
  • Technologia: korzystamy z najnowszych narzędzi i technologii, aby ciągle się rozwijać.
  • Nowoczesne biuro: zapewniamy Ci komfortowe warunki pracy, stawiamy na pracę z biura, bo cenimy kontakt F2F.
  • Zatrudnienie: wybierz dogodną dla siebie formę współpracy: umowa o pracę lub B2B.