Nasze oczekiwania
- Doświadczenie: masz minimum 2-letnie doświadczenie jako Product Manager lub na pokrewnym stanowisku. Potrafisz zarządzać ofertą produktów i usług niematerialnych, które – choć niewidoczne na półce – mają realny wpływ na sprzedaż i doświadczenie klienta.
- Samodzielność i dokładność: odnajdujesz się w pracy z dużą liczbą danych i zadań. Umiesz planować, egzekwować i rozliczać działania, które często przebiegają równolegle.
- Koordynacja: potrafisz spinać działania wielu działów – od zakupów, przez logistykę, po marketing. Umiesz zadbać o każdy szczegół, od indeksu w systemie po forecast na kolejne miesiące.
- Komunikacja i relacje: jesteś osobą kontaktową – zarówno wewnętrznie, jak i w relacji z zagranicznymi vendorami. Potrafisz prowadzić korespondencję, dopilnować procesu, dopytać i przypomnieć, jeśli trzeba.
- Analityczne podejście: masz oko do liczb – wiesz, że rotacja, dostępność, marża czy budżety marketingowe nie istnieją bez kontroli i przemyślanej analizy.
- Pomysłowość: obserwujesz rynek i wyciągasz wnioski – wiesz, jak ulepszyć istniejące usługi i kiedy warto zaproponować coś nowego.
- Geekostwo: lubisz e-commerce i czujesz się dobrze w środowisku online. A jeśli dodatkowo jarasz się nowinkami – tym lepiej!
Twój zakres obowiązków
- Współpracujesz z zagranicznymi vendorami i koordynujesz proces wdrożenia nowych marek
- Zarządzasz forecastami, stanami magazynowymi i kontrolujesz dostępność produktów
- Czuwasz nad procesem awizacji
- Współpracujesz z dostawcami w zakresie reklamacji i korekt
- Prowadzisz ewidencję budżetów od dostawców
- Jesteś w kontakcie z kierownikami sklepów
- Prowadzisz portfolio usług: dbasz o ich atrakcyjność, aktualność i poprawne działanie. Analizujesz rynek i wprowadzasz nowe usługi, które odpowiadają na realne potrzeby klientów.
- Współtworzysz strategie marketingowe i planujesz działania promocyjne, które zwiększają sprzedaż i rozpoznawalność usług.
- Zarządzasz wynikami finansowymi – planujesz budżet, pilnujesz marż i szukasz przestrzeni do wzrostu.
Dlaczego warto do nas dołączyć
-
Stabilne miejsce pracy: grupa x-kom działa już ponad 20 lat, dbamy o naszych klientów i pracowników, bo wiemy, że to oni gwarantują nam nieustanny wzrost.
-
Rozwój: jedną z naszych wartości firmowych jest #geekostwo. Geek to osoba dążąca do bycia najlepszą w swojej dziedzinie, dlatego podnosimy swoje kwalifikacja na konferencjach i szkoleniach.
-
Ludzie i atmosfera: u nas nie ma rzeczy niemożliwych, lubimy wychodzić poza pudełko. Cenimy ludzi proaktywnych o szerokim spojrzeniu na biznes.
-
Technologia: korzystamy z najnowszych narzędzi i technologii, aby ciągle się rozwijać.
-
Nowoczesne biuro: zapewniamy Ci komfortowe warunki pracy, stawiamy na pracę z biura, bo cenimy kontakt F2F. Możesz wybrać pracę z biura w Warszawie lub w Częstochowie.
-
Zatrudnienie: wybierz dogodną dla siebie formę współpracy: umowa o pracę lub B2B.
Dołącz do nas!