Product Manager Sevices
Nowa
Zarządzanie

Product Manager Sevices

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoD
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

analiza

e-commerce

Opis stanowiska

Nasze oczekiwania

  • Doświadczenie: masz minimum 2-letnie doświadczenie jako Product Manager lub na pokrewnym stanowisku. Potrafisz zarządzać ofertą produktów i usług niematerialnych, które – choć niewidoczne na półce – mają realny wpływ na sprzedaż i doświadczenie klienta.
  • Samodzielność i dokładność: odnajdujesz się w pracy z dużą liczbą danych i zadań. Umiesz planować, egzekwować i rozliczać działania, które często przebiegają równolegle.
  • Koordynacja: potrafisz spinać działania wielu działów – od zakupów, przez logistykę, po marketing. Umiesz zadbać o każdy szczegół, od indeksu w systemie po forecast na kolejne miesiące.
  • Komunikacja i relacje: jesteś osobą kontaktową – zarówno wewnętrznie, jak i w relacji z zagranicznymi vendorami. Potrafisz prowadzić korespondencję, dopilnować procesu, dopytać i przypomnieć, jeśli trzeba.
  • Analityczne podejście: masz oko do liczb – wiesz, że rotacja, dostępność, marża czy budżety marketingowe nie istnieją bez kontroli i przemyślanej analizy.
  • Pomysłowość: obserwujesz rynek i wyciągasz wnioski – wiesz, jak ulepszyć istniejące usługi i kiedy warto zaproponować coś nowego.
  • Geekostwo: lubisz e-commerce i czujesz się dobrze w środowisku online. A jeśli dodatkowo jarasz się nowinkami – tym lepiej!

 

Twój zakres obowiązków

  • Współpracujesz z zagranicznymi vendorami i koordynujesz proces wdrożenia nowych marek
  • Zarządzasz forecastami, stanami magazynowymi i kontrolujesz dostępność produktów
  • Czuwasz nad procesem awizacji
  • Współpracujesz z dostawcami w zakresie reklamacji i korekt
  • Prowadzisz ewidencję budżetów od dostawców
  • Jesteś w kontakcie z kierownikami sklepów
  • Prowadzisz portfolio usług: dbasz o ich atrakcyjność, aktualność i poprawne działanie. Analizujesz rynek i wprowadzasz nowe usługi, które odpowiadają na realne potrzeby klientów.
  • Współtworzysz strategie marketingowe i planujesz działania promocyjne, które zwiększają sprzedaż i rozpoznawalność usług.
  • Zarządzasz wynikami finansowymi – planujesz budżet, pilnujesz marż i szukasz przestrzeni do wzrostu.

 

Dlaczego warto do nas dołączyć

  • Stabilne miejsce pracy: grupa x-kom działa już ponad 20 lat, dbamy o naszych klientów i pracowników, bo wiemy, że to oni gwarantują nam nieustanny wzrost.
  • Rozwój: jedną z naszych wartości firmowych jest #geekostwo. Geek to osoba dążąca do bycia najlepszą w swojej dziedzinie, dlatego podnosimy swoje kwalifikacja na konferencjach i szkoleniach.
  • Ludzie i atmosfera: u nas nie ma rzeczy niemożliwych, lubimy wychodzić poza pudełko. Cenimy ludzi proaktywnych o szerokim spojrzeniu na biznes.
  • Technologia: korzystamy z najnowszych narzędzi i technologii, aby ciągle się rozwijać.
  • Nowoczesne biuro: zapewniamy Ci komfortowe warunki pracy, stawiamy na pracę z biura, bo cenimy kontakt F2F. Możesz wybrać pracę z biura w Warszawie lub w Częstochowie. 
  • Zatrudnienie: wybierz dogodną dla siebie formę współpracy: umowa o pracę lub B2B.

 

Dołącz do nas!