Doświadczenie: masz min. 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze SEM i PPC.
Znajomość narzędzi i zagadnień: doskonale wiesz i rozumiesz jak działają: Google Ads, Bing Ads i SoMe Ads (Meta, Twitter, LinkedIn, TikTok), znasz inne źródła ruchu z kanałów PPC.
Kreatywność i innowacja: tworzysz i realizujesz kampanie reklamowe. Szukasz nowych i kreatywnych rozwiązań. Działasz omnichannelowo, łącząc sprzedaż online z offline.
Ambicja i rozwój: ciągle szukasz nowych rozwiązań i zastanawiasz się, jak zrobić coś lepiej. Stawiasz przed sobą wysokie i ambitne cele.
Ciekawość i cierpliwość: śledzisz wydarzenia w branży, znasz najnowsze trendy i wiesz, co w trawie piszczy (także u konkurencji).
Systematyczność i skrupulatność: wytrwale dążysz do realizacji założonych celów. Wiesz, że szczegóły są istotne.
Komunikacja: znasz j. angielski i nie będziesz się bał go wykorzystać w codziennej pracy.
Dyspozycyjność: pracujemy hybrydowo - 4 dni z biura, 1 dzień zdalnie.
Twój zakres obowiązków
Tworzysz i prowadzisz kampanie – zarządzasz kontami reklamowymi Google Ads, Bing Ads i SoMe Ads (Meta, Twitter, LinkedIn, TikTok). Planujesz, realizujesz, testujesz i optymalizujesz kampanie. Dzięki bezpośredniej współpracy z wydawcami masz dostęp do funkcjonalności testowych w wersjach alfa i beta.
Analizujesz skuteczność działań – monitorujesz wyniki prowadzonych kampanii, przygotowujesz estymacje zasięgowe oraz prognozujesz efektywność działań reklamowych.
Kontrolujesz i raportujesz wyniki – monitorujesz rentowność kont reklamowych, reagujesz na zmiany i analizujesz kluczowe wskaźniki, takie jak COS, ROI, ROAS.
Wdrażasz nowe rozwiązania – śledzisz trendy, testujesz innowacje i wykorzystujesz growth hacki, które mogą dawać przewagę konkurencyjną w obszarze PPC.
Wprowadzasz nowe narzędzia – konsultujesz i aktywnie uczestniczysz we wdrażaniu nowych systemów i narzędzi reklamowych.
Współpracujesz międzydziałowo – działasz w ścisłym kontakcie z zespołami Omnichannel, Brand, IT, UX oraz Biznes, zapewniając spójność działań i efektywną realizację celów.
Dlaczego warto do nas dołączyć
Stabilne miejsce pracy: grupa x-kom działa już ponad 20 lat, dbamy o naszych klientów i pracowników, bo wiemy, że to oni gwarantują nam nieustanny wzrost.
Rozwój: jedną z naszych wartości firmowych jest #geekostwo. Geek to osoba dążąca do bycia najlepszą w swojej dziedzinie, dlatego podnosimy swoje kwalifikacja na konferencjach i szkoleniach.
Ludzie i atmosfera: u nas nie ma rzeczy niemożliwych, lubimy wychodzić poza pudełko. Cenimy ludzi proaktywnych o szerokim spojrzeniu na biznes.
Technologia: korzystamy z najnowszych narzędzi i technologii, aby ciągle się rozwijać.
Nowoczesne biuro: zapewniamy Ci komfortowe warunki pracy, stawiamy na pracę z biura, bo cenimy kontakt F2F. Możesz wybrać jedno z naszych biur: Częstochowa, Kraków, Warszawa.
Zatrudnienie: wybierz dogodną dla siebie formę współpracy: umowa o pracę lub B2B.