Doświadczenie i samodzielność: Masz co najmniej 2 lata doświadczenia w prowadzeniu kampanii marketingowych online.
Znajomość trendów: Znasz w praktyce trendy panujące w marketingu, w szczególności trade marketingu.
Analityczne myślenie: Rozumiesz, że jeśli A wynika z B, to nie oznacza, że B wynika z A. Potrafisz też wyciągać wnioski i analizować podjęte działania.
Komunikacja i umiejętność pracy w zespole: Lubisz rozmawiać z ludźmi, ale przede wszystkim potrafisz wysłuchać innych i wczuć się w ich sytuację co przekłada się na zgraną pracę zespołową.
Podzielność uwagi i odporność na stres: Umiesz prowadzić kilka projektów jednocześnie. Masz doświadczenie w działaniu pod presją czasu.
Negocjacje: Lubisz przekonywać innych do swoich opinii. Lubisz prowadzić negocjacje.
Kreatywność i inicjatywa: Lubisz wymyślać nowe rozwiązania, wychodzisz z inicjatywą, dynamicznie działasz.
Bycie geekiem: Lubisz zdobywać nowe doświadczenia, ciągle zwiększać swoje umiejętności.
Znajomość: Doświadczenie w pracy z SEO, SEM czy Social Media.
Znaczenie dla nas ma jeszcze znajomość j. angielskiego umożliwiającą swobodną komunikację oraz wykształcenie wyższe.
💡 Twoje obowiązki:
Planujesz, przygotowujesz i prowadzisz kampanii dla producentów z którymi współpracujemy
Budujesz zespół badaczy ze wsparciem Team Leadera
Podejmujesz działania trade marketingowych, zarządzasz nimi
Przygotowujesz analizy potencjału sprzedażowego i wyników sprzedaży z prowadzonych działań
Ustalasz budżety na poszczególne kampanie i je rozliczasz
Współpracujesz z pozostałymi działami w szczególności z działem zakupów i sprzedaży.
🎯 Dlaczego warto do nas dołączyć:
Ludzie i atmosfera: Jesteśmy zespołem, w którym świetnie się dogadujemy i zawsze sobie pomagamy.
Globalne myślenie: Optymalizujemy wszystkie powtarzalne prace. Dzięki temu praca jest dużo przyjemniejsza.
Nowoczesne biuro: „Fabryczna Office Park” w Krakowie na Al. Pokoju 18, lub ul. Bojemskiego 25 w Częstochowie gdzie czekają na Ciebie chill room i gaming room.
Elastyczne godziny pracy: Każdy zaczyna pracę w dogodnych dla siebie godzinach.
Budżet szkoleniowy: Podnosimy swoje kwalifikacje na szkoleniach i konferencjach.
Zatrudnienie: Wybierz dogodną dla siebie formę współpracy: umowa o pracę lub B2B.