Oferty
Customer Success Education Specialist
Nowa
Obsługa klienta

Customer Success Education Specialist

7 500 - 9 500 PLNNetto miesięcznie - B2B
6 000 - 8 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna
Xopero Software

Xopero Software

Cześć! Tu Xopero Software! Jesteśmy wiodącym producentem oprogramowania do tworzenia kopii zapasowych i disaster recovery. Mamy ponad 15-letnie doświadczenie na rynku. Nasze produkty to Xopero ONE, Xopero Unified Protection i GitProtect.io. Specjalizujemy się w zabezpieczaniu środowisk fizycznych, wirtualnych, usług SaaS oraz narzędzi DevOps (jako nieliczni na świecie!). Jesteśmy prekursorem rozwiązań chmurowych - byliśmy na rynku jeszcze zanim ktokolwiek w Polsce słyszał o usługach takich, jak Dropbox czy Google Drive. Z naszych rozwiązań korzystają użytkownicy na wszystkich kontynentach! Jesteśmy partnerem m.in. Orange, T-mobile, ESET.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

Tworzenie materiałów edukacyjnych

wsparcie techniczne

support

język angielski

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Cześć,

tu Xopero Software! 👋🏻


Jesteśmy wiodącym producentem oprogramowania do tworzenia kopii zapasowych i disaster recovery. Mamy ponad 15-letnie doświadczenie na rynku. Nasze produkty to Xopero ONE, Xopero Unified Protection i GitProtect.io. Specjalizujemy się w zabezpieczaniu środowisk fizycznych, wirtualnych, usług SaaS oraz narzędzi DevOps (jako nieliczni na świecie!). Jesteśmy prekursorem rozwiązań chmurowych - byliśmy na rynku jeszcze zanim ktokolwiek w Polsce słyszał o usługach takich, jak Dropbox czy Google Drive. Z naszych rozwiązań korzystają użytkownicy na wszystkich kontynentach! Jesteśmy partnerem m.in. Orange, T-mobile, ESET. Dzięki naszym produktom możesz zabezpieczyć całe środowisko biznesowe: od pojedynczego urządzenia po całą infrastrukturę IT! 🚀 


Dołącz do nas, jako Customer Success Education Specialist 😎


Twoim zadaniem będzie tworzenie i dostarczanie wysokiej jakości materiałów edukacyjnych, wspierających użytkowników w korzystaniu z produktów Xopero Software. Będziesz odpowiadać za rozwój bazy wiedzy o produktach, tworzenie materiałów instruktażowych (wideo, artykuły, przewodniki) oraz prowadzenie webinarów edukujących.


Twoje zadania:

➡ tworzenie i aktualizowanie artykułów w bazie wiedzy, w tym FAQ, przewodniki krok po kroku,

dokumentacja techniczna;

➡ przygotowywanie materiałów multimedialnych, np. tutoriale wideo, webinary, prezentacje wizualne;

➡ analiza zgłoszeń i zapytań pod kątem potrzeb edukacyjnych;

➡ ścisła współpraca z działem technicznym (support), R&D, sprzedaży oraz marketingu w celu

tworzenia spójnych materiałów edukacyjnych;

➡ optymalizacja materiałów pod kątem SEO (ułatwienie wyszukiwania informacji);

➡ analiza stworzonych materiałów i wprowadzanie niezbędnych usprawnień;

➡ prowadzenie działań edukacyjnych na różnych platformach zewnętrznych oraz mediach

społecznościowych;

➡ angażowanie się w pomoc techniczną w powiązaniu do systemu ticketowego.


Nasze oczekiwania (must have):

➡ doświadczenie w tworzeniu materiałów edukacyjnych;

➡ umiejętności w tworzeniu i zarządzaniu bazą wiedzy;

➡ bardzo dobra znajomość języka angielskiego (C1+) oraz polskiego;

➡ doświadczenie w pracy w komórkach wsparcia technicznego.


Nice to have:

➡ podstawowa znajomość SEO i optymalizacji treści KB dla wyszukiwarek;

➡ doświadczenie i znajomość podobnych produktów.


Narzędzia, z których będziesz korzystać: Google Workspace, Zoho, GitBook, GoToWebinar, YouTube.


Wartości, którymi się kierujemy:

- Think Big - wyznaczamy sobie ambitne cele i wierzymy, że wszystko jest możliwe;

- Take Ownership - podejmowanie inicjatywy i proaktywność pomaga nam w rozwoju;

- Learn & Share - lubimy dzielić się wiedzą, co zwiększa naszą produktywność i pobudza do działania;

- Play Fair - traktujemy innych tak, jak sami chcemy być traktowani. 


Nasza oferta

Stanowisko: Customer Success Education Specialist

Rodzaj umowy: UoP/B2B

Wynagrodzenie: 

UoP: 6000 - 8000 PLN brutto + premie

B2B: 45 - 56 PLN/h netto + VAT + premie

Wymiar pracy: pełny etat

Core hours: 9:00-15:00

Tryb pracy: stacjonarnie

Główna siedziba: Gorzów Wielkopolski

Nasze biura: 

Warszawa

Kraków

Częstochowa

Szczecinek

Bielsko-Biała

Gdynia

Język pracy: polski i angielski


A ponadto, oferujemy:

💣 wszystkie niezbędne narzędzia i sprzęt;

💣 welcome pack z miłymi niespodziankami;

💣 26 paid days off (B2B);

💣 10 dni chorobowego (B2B);

💣 budżet szkoleniowy na Twój rozwój;

💣 bezpłatne lekcje języka angielskiego w czasie pracy;

💣 dofinansowanie do karty Multisport;

💣 prywatną opiekę medyczną Luxmed;

💣 Dzień na U - dodatkowy dzień urlopu na profilaktykę zdrowotną;

💣 urlop menstruacyjny;

💣 ubezpieczenie na życie; 

💣 wyprawkę dla dziecka;

💣 Xoperosy - to nasza wyjątkowa gala, podczas której wyłaniamy najlepszych pracowników;

💣 impreza świąteczna i świąteczne prezenty to nasza tradycja;

💣 dwa razy w roku organizujemy wyjazdy integracyjne!

💣 …a mniejsze integracje częściej, więc fajnie jakby odległość do nas nie była problemem 😎


Proces rekrutacyjny

  1. Rozmowa z Rekruterem
  2. Spotkanie z Head of Support - Adamem
  3. Zadanie rekrutacyjne
  4. Spotkanie z Chief Sales Officer - Piotrem
  5. Test predyspozycji zawodowych (Facet5 oraz ToRQ)
  6. Spotkanie podsumowujące


tutlo_banner_hero

Poćwicz angielski przed rozmową rekrutacyjną

Odbierz 3 bezpłatne lekcje
7 500 - 9 500 PLN

Netto miesięcznie - B2B

6 000 - 8 000 PLN

Brutto miesięcznie - UoP

Rekomendowane oferty

Material Compliance Specialist (m/k)- j. angielski i j. niemiecki

Nowa
PROFIT HR
Katowice
analiza
matryca analizy ryzyka
REACH
Nowa

Specjalista Customer Experiance

Nowa
FOLGA Sp. z o.o.
Toruń
customer service
B2B marketing
Nowa

Customer Service Specialist with German

Nowa
Michael Page
Zabrze
język angielski
język niemiecki
Nowa

Pracownik biurowy

Nowa
6 500 - 8 500 PLN
Drogbet Sp. z o.o. Sp. K.
Suchy Las
Faktury
administracja
Nowa

Specjalista/ka ds. obsługi klienta z językiem Hiszpańskim/Włoskim/Niemieckim

Nowa
EXCO A2A POLSKA Sp. z o.o.
Gdańsk
język hiszpański
obsługa klienta
język włoski
Nowa