Finance & Administration Specialist

Finance & Administration Specialist

Gdańsk
6 000 - 8 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

angielski B1

finanse

Mile widziane

administracja

EB

organizacja eventów

kadry

branża IT

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Jesteśmy Yameo – polsko-holenderską firmą technologiczną z siedzibą w Gdańsku, liczącą 50-osobowy zespół pełen pasji i zaangażowania. Od ponad 19 lat tworzymy innowacyjne rozwiązania, a nasz flagowy produkt – Video in Person – pomaga bankom oraz instytucjom certyfikacyjnym i ubezpieczeniowym na całym świecie w prowadzeniu zdalnej obsługi klienta. 

Ale to nie wszystko! Realizujemy też nietuzinkowe projekty dla klientów z różnych zakątków globu. Jednym z nich jest system dla rządu Ghany, który monitoruje dystrybucję surowców naturalnych, takich jak ropa naftowa – to technologia w służbie realnych zmian! 


💡 Co nas wyróżnia? 

Luźna, przyjazna atmosfera – daleko nam do korporacyjnych schematów. 

Płaska struktura – szybkie decyzje, bez zbędnej biurokracji. 

Brak micromanagementu – ufamy sobie nawzajem i dajemy swobodę działania. 

Rozwój na serio – jeśli chcesz się uczyć i rozwijać, na pewno Ci w tym pomożemy!  

 

Co należy do Twoich obowiązków? 


Finanse: 

  • Obsługa wyciągów bankowych i zamknięć miesiąca. 
  • Wystawianie faktur sprzedaży. 
  • Przetwarzanie faktur kosztowych za pomocą platformy Taxxo. 
  • Przygotowywanie listy płac i monitoring wynagrodzeń pracowniczych. 

Administracja: 

  • Prowadzenie akt osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami. 
  • Prowadzenie rejestrów dokumentów, ewidencja korespondencji. 
  • Zarządzanie świadczeniami i benefitami (obsługa programów benefitowych). 
  • Współpraca z dostawcami i usługodawcami. 
  • Zaopatrzenie w materiały biurowe. 
  • Optymalizacja kosztów i efektywność operacyjna. 
  • Przestrzeganie procedur i standardów firmy – dbanie o prawidłowy przepływ informacji i zgodność z regulacjami. 

 Employer Branding (EB): 

  • Aktualizacja wewnętrznych platform komunikacyjnych (SharePoint). 
  • Organizowanie wydarzeń dla pracowników, rozwijanie strategii EB. 


Wymagania dla kandydata: 

  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: zarządzanie zasobami ludzkimi, finanse, ekonomia, administracja lub pokrewne). 
  • Minimum 2-3 lata doświadczenia w obszarze HR Operations, administracji kadrowej lub finansów. 
  • Samodzielność, umiejętność pracy pod presją czasu oraz zarządzania wieloma zadaniami. 
  • Komunikatywność i umiejętność współpracy z klientami, partnerami biznesowymi oraz zespołem wewnętrznym. 
  • Dokładność, skrupulatność i dbałość o szczegóły w pracy z dokumentacją i finansami. 
  • Znajomość podstaw księgowości i procesów finansowych (mile widziane doświadczenie w obsłudze faktur i rozliczeń). 
  • Znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel, SharePoint), Jira oraz umiejętność obsługi systemów kadrowych. 
  • Znajomość przepisów dotyczących prawa pracy. 
  • Umiejętność zarządzania dokumentacją oraz obsługi umów i kontraktów. 
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2. 

 

Dodatkowe atuty: 

  • Doświadczenie w organizacji wydarzeń firmowych i employer brandingu. 
  • Umiejętność tworzenia treści do wewnętrznych komunikatów i mediów społecznościowych. 


Oferujemy: 

  • Zatrudnienie na umowę o pracę na zastępstwo. 
  • Praca hybrydowa – łączymy pracę zdalną z pracą w biurze w Gdańsku Oliwie, położonym w cichej okolicy, blisko SKM, pętli tramwajowej, parku i stawu. 
  • Prywatna opieka medyczna – dla Ciebie i Twojej rodziny. 
  • Budżet na rozwój – szkolenia, konferencje, warsztaty zawodowe. 
  • Świetna atmosfera – team-building, eventy w biurze, wyjazdy integracyjne. 
  • Dodatkowe upominki – na urodziny i święta. 
  • Stawiamy na luźną atmosferę, brak zbędnej biurokracji i płaską strukturę organizacyjną. Jeśli cenisz rozwój, dobrą współpracę i przyjazne środowisko pracy, to może być miejsce dla Ciebie. 
6 000 - 8 000 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UoP

Rekomendowane oferty

Back Office Administrator

Nowa
5 000 - 6 000 PLN/mies.
NG Logic Sp. z o.o.
Trójmiasto
, Praca zdalna
Zdalnie
MS Office
Slack
English
Nowa

Młodszy/-a Specjalista/ka ds. Administracyjnych

Nowa
ADAR Sp. z o.o.
Gdańsk
obieg dokumentów
administracja
Nowa

Asystent_ka ds. administracyjnych

Nowa
ALAB laboratoria
Warszawa
Microsoft Office
komunikatywność
dobra organizacja pracy
Nowa

Pracownik administracyjno-biurowy

Nowa
Agencja Wywiadu
Warszawa
empatia
Zaopatrzenie biura
praca biurowa
Nowa

Junior Office & Sales Assistant Alcora

Nowa
Alcora Sp. z o.o.
Warszawa
administracja
Microsoft Office PowerPoint
Microsoft Office Excel
Nowa