Opis roli
Poszukujemy Customer Success Specialist_ki, który_a będzie stale podnosić poziom zadowolenia naszych klientów. Będziesz działać w ramach zespołu CS z misją zapewnienia płynnej komunikacji z klientami oraz wspierania zespołów Sales i E-commerce. Ta rola jest idealna dla osób lubiących pracę z ludźmi, z doświadczeniem w firmach ecommerce i ukierunkowaniem na empatyczną komunikację, systematyczność oraz rozwiązywanie problemów.
Twoje obowiązki:
- Obsługa ticketów, ze wszystkich kanałów komunikacji
- Wsparcie klienta w procesie zakupowym
- Procedowanie reklamacji
- Nadzór nad terminową realizacją zamówień
- Ciągła poprawa jakości obsługi klienta
- Współpraca z innymi działami (Sales, E-commerce, Operations)
- Współtworzenie i implementacja procedur obsługi klienta
- Bycie hands-on tam gdzie potrzeba
Wymagania:
- Min. rok doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
- Doświadczenie w e-commerce oraz korzystaniu z platform obsługi klienta
- Znajomość narzędzi do zarządzania relacjami z klientami, takich jak HubSpot (lub innych podobnych systemów CRM)
- Doświadczenie w pracy z platformami e-commerce — szczególnie Shopify (lub podobne)
- Doświadczenie z branży Home & Living będzie dużym plusem
- Wysoka kultura osobista
- “Lekkie pióro”, ponadprzeciętne zdolności komunikacyjne
- Wysoki poziom empatii i cierpliwości
- Dobra znajomość Google Sheets
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Znajomość dodatkowego języka obcego będzie atutem
- Mile widziana znajomość ERP Optima
Oferujemy:
- Satysfakcjonujące wynagrodzenie, uzależnione od doświadczenia i umiejętności
- System premiowy
- Dofinansowanie do karty Multisport
- Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna
- Bezpośredni wpływ na zadowolenie klientów i wynik sprzedażowy
- Udział w targach branżowych
- Praca hybrydowa w designerskim biurze w kamienicy w centrum Warszawy