yestersen to największy w Polsce marketplace z unikalnym wyborem mebli i dodatków od wiodących marek wnętrzarskich, sklepów vintage i antykwariatów. Działamy od 2015 r. prowadząc sprzedaż online i stacjonarną. Zaufało nam już ponad 15 tys. estetów, którzy znaleźli u nas dziesiątki tysięcy wyjątkowych przedmiotów dla swoich wnętrz.
Do naszego teamu produktowego szukamy Category Managera, który poprzez budowanie relacji z dostawcami, analizowanie sprzedaży i aktywne zarządzanie portfelem produktów będzie podnosić atrakcyjność oferty produktowej dla naszych klientów.
Twoje obowiązki:
- budowanie relacji z dostawcami z Polski i zagranicy;
- koordynacja i nadzór nad wprowadzeniem nowej oferty produktowej do systemu e-commerce, w oparciu o wcześniej wynegocjowane warunki handlowe (marżowe, operacyjne i stylowe);
- bieżące monitorowanie rynku oraz działań konkurencji;
- bieżące oraz cykliczne pogłębione analizowanie wyników współpracy z obecnymi dostawcami;
- pogłębianie relacji z dotychczasowymi partnerami biznesowymi;
- aktywne zarządzanie portfelem dostawców poprzez koordynowanie akcji promocyjnych, budowanie współpracy opartej na zaufaniu i wspólnym dążeniu do sukcesu;
- samodzielne planowanie pracy i bieżące raportowanie podjętych działań w systemie CRM;
- bliska współpraca i wspieranie działu marketingu, e-commerce, offline i zaopatrzenia.
Twój profil:
- znajomość branży home&living (preferowane w e-commerce)
- doświadczenie i lekkość w nawiązywaniu i pogłębianiu relacji B2B;
- zdolność analitycznego myślenia;
- samodzielność i umiejętność planowania działań w celu osiągnięcia zamierzonego celu;
- znajomość języka polskiego i angielskiego umożliwiająca komunikację biznesową
Oferujemy:
- rolę pełną wyzwań w firmie będącej liderem kategorii vintage i premium
- pracę z najlepszymi globalnymi markami home&living
- preferowaną przez Ciebie formę umowy;
- dużą samodzielność w kompetentnym i przyjaznym zespole;
- przyjazną atmosferę pracy w kamienicy w Śródmieściu: z muzyką z gramofonu, w pełni wyposażoną kuchnią i doskonałą kawą przelewową, (w trakcie pandemii możliwość pracy zdalnej);
- zniżki pracownicze na nasze produkty;
- prywatną opiekę medyczną.
Informacje praktyczne:
- przyjmujemy zgłoszenia i na bieżąco kontaktujemy się z wybranymi kandydatami;
- aplikując wyślij CV i na adres praca@yestersen.com i napisz dlaczego chcesz z nami pracować;
- start: możliwe najszybciej, ale jak trzeba będzie to poczekamy.