Account Manager
Sprzedaż

Account Manager

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

yestersen to największy w Polsce marketplace z unikalnym wyborem mebli i dodatków od wiodących marek wnętrzarskich, sklepów vintage i antykwariatów. Działamy od 2015 r. prowadząc sprzedaż online i stacjonarną. Zaufało nam już ponad 15 tys. estetów, którzy znaleźli u nas dziesiątki tysięcy wyjątkowych przedmiotów dla swoich wnętrz.
Do naszego teamu produktowego szukamy Category Managera, który poprzez budowanie relacji z dostawcami, analizowanie sprzedaży i aktywne zarządzanie portfelem produktów będzie podnosić atrakcyjność oferty produktowej dla naszych klientów.

Twoje obowiązki:
  • budowanie relacji z dostawcami z Polski i zagranicy;
  •  koordynacja i nadzór nad wprowadzeniem nowej oferty produktowej do systemu e-commerce, w oparciu o wcześniej wynegocjowane warunki handlowe (marżowe, operacyjne i stylowe);
  • bieżące monitorowanie rynku oraz działań konkurencji;
  • bieżące oraz cykliczne pogłębione analizowanie wyników współpracy z obecnymi dostawcami;
  • pogłębianie relacji z dotychczasowymi partnerami biznesowymi;
  • aktywne zarządzanie portfelem dostawców poprzez koordynowanie akcji promocyjnych, budowanie współpracy opartej na zaufaniu i wspólnym dążeniu do sukcesu;
  • samodzielne planowanie pracy i bieżące raportowanie podjętych działań w systemie CRM;
  • bliska współpraca i wspieranie działu marketingu, e-commerce, offline i zaopatrzenia.

Twój profil:
  • znajomość branży home&living (preferowane w e-commerce)
  • doświadczenie i lekkość w nawiązywaniu i pogłębianiu relacji B2B;
  • zdolność analitycznego myślenia;
  • samodzielność i umiejętność planowania działań w celu osiągnięcia zamierzonego celu;
  • znajomość języka polskiego i angielskiego umożliwiająca komunikację biznesową

Oferujemy:
  • rolę pełną wyzwań w firmie będącej liderem kategorii vintage i premium
  • pracę z najlepszymi globalnymi markami home&living
  • preferowaną przez Ciebie formę umowy;
  • dużą samodzielność w kompetentnym i przyjaznym zespole;
  • przyjazną atmosferę pracy w kamienicy w Śródmieściu: z muzyką z gramofonu, w pełni wyposażoną kuchnią i doskonałą kawą przelewową, (w trakcie pandemii możliwość pracy zdalnej);
  • zniżki pracownicze na nasze produkty;
  • prywatną opiekę medyczną.

Informacje praktyczne:
  • przyjmujemy zgłoszenia i na bieżąco kontaktujemy się z wybranymi kandydatami;
  • aplikując wyślij CV i na adres praca@yestersen.com i napisz dlaczego chcesz z nami pracować;
  • start: możliwe najszybciej, ale jak trzeba będzie to poczekamy.