Marketing Automation (Senior) Specialist
Wiejska 11, Warszawa
Your KAYA
Your KAYA to polska marka ekologiczna środków menstruacyjnych i naturalnych kosmetyków do pielęgnacji ciała i twarzy. Od 2017 roku skutecznie budujemy markę działającą w ramach subskrypcyjnego modelu zakupu - markę inkluzywną i oswajającą tematy okresu, seksu, zdrowia psychicznego i ogólnopojętnej cielesności, a także regularnie wspierającą bliskie naszym sercom cele charytatywne.
Szukamy Marketing Automation (Senior) Specialist, czyli osoby, która potrafi łączyć dane, technologię i marketing w spójny ekosystem. Kogoś, kto lubi szukać lepszych rozwiązań, testować, analizować i sprawiać, że komunikacja z naszymi klientkami staje się coraz bardziej dopasowana i coraz skuteczniejsza. W skrócie: nie chodzi nam o samo wysyłanie kampanii, ale o współtworzenie kierunku rozwoju marketing automation w Your KAYA.
Czym będziesz się u nas zajmować?
Projektowaniem, wdrażaniem i rozwojem automatyzacji: e-mail, SMS, push, in-app, web.
Tworzeniem strategii komunikacji opartej o dane behawioralne, kohorty i segmentację RFM.
Projektowaniem customer journeys dopasowanych do cyklu życia klienta.
Integracją i synchronizacją danych między systemami (CRM, Shopify, BI).
Automatyzacją działań marketingowych (Make).
Prowadzeniem testów A/B oraz eksperymentów w celu dalszego poprawiania wyników.
Analizą wyników i rekomendowaniem zmian w oparciu o dane.
Współpracą z zespołem E-commerce i Komunikacji w ramach rozwijania personalizowanych doświadczeń na stronie internetowej (pop-ups, chatbot, personalizacja treści).
Co sprawi, że odnajdziesz się w tej roli?
Masz minimum 3 lata doświadczenia w marketing automation / CRM / e-mail marketingu.
Świetnie znasz przynajmniej jedno narzędzie MA/CDP (np. Customer.io, Klaviyo, User.com).
Umiesz analizować dane i wyciągać z nich sensowne wnioski.
Podstawowa znajomość HTML/CSS (mobile-first, dark mode).
Znajomość podstaw programowania (JS, Liquid).
Jesteś dokładna_y, samodzielna_y i dobrze czujesz się w środowisku, gdzie dużo się dzieje.
Lubisz, gdy rzeczy “działają lepiej niż wczoraj”.
Co będzie dodatkowym atutem?
Doświadczenie z integracjami danych (API, webhooks, middleware).
Znajomość GA4, GTM i narzędzi BI.
Wiedza z zakresu metryk retencyjnych (CLV, churn, repeat rate).
Doświadczenie w e-commerce lub modelu subskrypcyjnym.
Oferujemy:
Dowolną formę umowy (B2B, umowa o pracę).
Wynagrodzenie zależne od doświadczenia:
B2B: 12 000 - 15 500 netto na fakturze,
UoP: 10 000 - 12 800 brutto.
26 płatnych dni wolnych (B2B).
Krótsze piątki w trosce o work-life balance - tego dnia pracujemy tylko 4 godziny, więc realnie to 36 h pracy tygodniowo, a nie 40h :)
Elastyczne godziny pracy i pracę hybrydową - 2 dni w tyg. w biurze, pozostałe 3 dni dowolnie (biuro mamy w Warszawie w pięknej kamienicy przy ulicy Wiejskiej) lub pracę 100% zdalną, jeśli nie mieszkasz w okolicach Warszawy.
Sprawczość, decyzyjność, samodzielne stanowisko i realny wpływ na to, jak pracujemy (mamy na to sposoby).
Budżet edukacyjny w wysokości 2250 zł rocznie i nielimitowane dni wolne na udział w konferencjach i warsztatach – bo Twój rozwój to nasz rozwój.
Że zawsze wysłuchamy Twoich pomysłów i potrzeb, regularnie będziemy dawać feedback i dbać o to, by w Your KAYA pracowało Ci się jak najlepiej.
Wsparcie psychologiczne oferowane przez platformę Mindgram;
Opiekę medyczną Allianz i kartę Multisport;
Urlop menstruacyjny - 1 płatny dzień w miesiącu, jeśli potrzebujesz;
Dużą paczkę naszych produktów w prezencie, byś mógł_mogła lepiej je poznać i przekonać się na własnej skórze, co dobrego tworzymy.
Stałą zniżkę pracowniczą w wysokości 50% na wszystko, co mamy w sklepie yourkaya.pl.
O nas i o naszym procesie rekrutacyjnym możesz przeczytać tutaj: https://yourkaya.pl/pages/praca
Do usłyszenia! :)
HR Team Your KAYA
Marketing Automation (Senior) Specialist
Marketing Automation (Senior) Specialist
Wiejska 11, Warszawa
Your KAYA