Your KAYA to polska marka ekologiczna środków menstruacyjnych i naturalnych kosmetyków do pielęgnacji ciała i twarzy. Od 2017 roku skutecznie budujemy markę działającą w ramach subskrypcyjnego modelu zakupu – markę inkluzywną i oswajającą tematy okresu, seksu, zdrowia psychicznego i ogólnopojętnej cielesności, a także regularnie wspierającą bliskie naszym sercom cele charytatywne.
Szukamy osoby na stanowisko Trade Marketing Specialist, która chce mieć realny wpływ na rozwój naszej marki i jest otwarta na nowe wyzwania.
Główne zadania i obowiązki:
- Planowanie i realizacja działań trade marketingowych w drogeriach (m.in. Rossmann, Hebe, Super-Pharm) we współpracy z Junior Trade Marketing Managerką i zespołem Sales.
- Koordynacja wprowadzania nowych produktów do partnerów retailowych we współpracy z działem marketingu i New Product Development - tworzenie kart produktowych i Rich Content.
- Wsparcie Junior Trade Marketing Managera przy pracy projektowej, tworzeniu prezentacji dla klientów oraz współpracy z agencjami zewnętrznymi.
- Wsparcie przy tworzeniu i rozwoju materiałów reklamowych POSM, w tym identyfikacja oraz wdrażanie nowych rozwiązań rynkowych.
- Przygotowywanie komunikacji na strony internetowe, aplikacje oraz kanały social media partnerów retailowych we współpracy z działem marketingu (banery, artykuły na bloga, konkursy, posty, stories).
- Realizacja samodzielnych projektów dla wybranych partnerów retailowych.
- Współpraca z agencjami zewnętrznymi przy tworzeniu materiałów, pozyskiwanie nowych agencji do współpracy, tworzenie briefów i zbieranie ofert.
- Regularne monitorowanie i analiza działań konkurencji.
Jakie mamy wymagania i czego oczekujemy?
- Ok. 2 - letniego doświadczenie w dziale trade marketingu / brand marketingu / sprzedaży / agencji, realizującego projekty trade marketingowe – najlepiej w branży FMCG lub kosmetycznej.
- Doświadczenia we współpracy z agencjami zewnętrznymi przy produkcji materiałów widocznościowych.
- Znajomości aktywacyjnych narzędzi klienckich (digital i in-store).
- Umiejętności planowania, organizacji i zarządzania projektami.
- Wyczucia estetyki, dokładność i kreatywność.
- Sprawczości i zdolności do wdrażania nowych rozwiązań.
- Znajomości programu Excel, PowerPoint.
- Znajomości j. angielskiego na poziomie w pełni komunikatywnym w mowie i piśmie, tj. co najmniej B2.
Mile widziane:
- Znajomość rynku drogeryjnego w Polsce.
- Znajomość Canva.
Oferujemy:
- Dowolną formę umowy (B2B, umowa o pracę).
- Wynagrodzenie zależne od doświadczenia:
- B2B: 10.000 - 11.000 pln netto na fakturze;
- UoP: 8.000 - 9.000 pln brutto.
- 26 płatnych dni wolnych (B2B).
- Krótsze piątki w trosce o work-life balance - tego dnia pracujemy tylko 4 godziny, więc realnie to 36 h pracy tygodniowo, a nie 40h :)
- Elastyczne godziny pracy i pracę hybrydową - 2 dni w tyg. w biurze, pozostałe 3 dni dowolnie (biuro mamy w pięknej kamienicy przy ulicy Wiejskiej w Warszawie).
- Sprawczość, decyzyjność, samodzielne stanowisko i realny wpływ na to, jak pracujemy (mamy na to sposoby).
- Budżet edukacyjny w wysokości 2250 zł rocznie i nielimitowane dni wolne na udział w konferencjach i warsztatach – bo Twój rozwój to nasz rozwój.
- Że zawsze wysłuchamy Twoich pomysłów i potrzeb, regularnie będziemy dawać feedback i dbać o to, by w Your KAYA pracowało Ci się jak najlepiej.
- Wsparcie psychologiczne oferowane przez platformę Mindgram.
- Opiekę medyczną Allianz i kartę Multisport;
- Urlop menstruacyjny - 1 płatny dzień w miesiącu, jeśli potrzebujesz;
- Dużą paczkę naszych produktów w prezencie, byś mógł_mogła lepiej je poznać i przekonać się na własnej skórze, co dobrego tworzymy.
- Stałą zniżkę pracowniczą w wysokości 50% na wszystko, co mamy w sklepie yourkaya.pl.
O nas i o naszym procesie rekrutacyjnym możesz przeczytać tutaj: https://yourkaya.pl/pages/praca
Do usłyszenia! :)
HR Team Your KAYA