Key Account Manager (she/he/they)
Czerska, Warszawa
Żabka Polska sp. z o.o.
W Żabce Future napędzamy cyfrową transformację Grupy Żabka. Tworzymy nowoczesny, skalowalny ekosystem technologiczny, który łączy dane, narzędzia i procesy w spójną całość. Działamy szybko, z pomysłem i w zgranych zespołach. Stawiamy na skalowalne technologie, realny wpływ i ciągłe doskonalenie 💙
Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko Key Account Manager do nowej spółki w Grupie Żabka.
Co będzie należało do Twoich zadań?
aktywne pozyskiwanie nowych klientów B2B na rynku e-commerce oraz budowanie z nimi partnerskich, długoterminowych relacji;
odkrywanie potrzeb klientów i tworzenie ofert, które realnie odpowiadają na ich oczekiwania;
prowadzenie spotkań, negocjacji oraz reprezentowanie firmy podczas kluczowych rozmów i podróży biznesowych;
poszukiwanie i wdrażanie nowych, innowacyjnych rozwiązań, które usprawniają i rozwijają proces sprzedażowy;
bliska współpraca z zespołami operacji i marketingu oraz udział w projektach wewnętrznych, aby wprowadzać nowe pomysły i wspólnie rozwijać organizację.
Kogo szukamy?
masz minimum 2 lata doświadczenia w sprzedaży B2B i dobrze znasz realia e-commerce;
swobodnie komunikujesz się w języku angielskim – nie stanowi on dla Ciebie żadnej bariery w pracy;
potrafisz budować trwałe i partnerskie relacje z klientami, prowadzić skuteczne negocjacje i domykać sprzedaż;
świetnie odnajdujesz się w dynamicznym, zmieniającym się środowisku, w którym liczy się szybkie reagowanie i elastyczne podejście;
wyróżnia Cię analityczne podejście, kreatywność i determinacja w osiąganiu celów;
jesteś osobą mobilną, a spotkania z klientami to dla Ciebie naturalna część pracy;
sprawnie posługujesz pakietem MS Office (Word, Excel, PowerPoint).
Mile widziane
doświadczenie zdobyte w branży kurierskiej lub logistycznej;
dodatkowe kwalifikacje w postaci certyfikatów związanych ze sprzedażą lub logistyką;
znajomość systemu CRM (Salesforce).
Co oferujemy?
współpracę w oparciu o kontrakt B2B;
pracę hybrydową w biurze w Warszawie (Mokotów);
niezbędny sprzęt i narzędzia wspierające efektywną pracę;
możliwość skorzystania z pakietu benefitów, w tym karty Multisport oraz prywatnej opieki medycznej (Luxmed);
realny wpływ na działanie i rozwój organizacji.
A do tego:
realny wpływ na technologie, z których codziennie korzystają miliony ludzi;
zespół, w którym można liczyć na wsparcie i dobrą atmosferę;
miejsce, gdzie Twoje pomysły są słyszane i mają znaczenie;
współpracę z ekspertami i ekspertkami z różnych dziedzin;
czas na rozwój, naukę i testowanie nowych rozwiązań.
Jak wygląda nasz proces rekrutacyjny?
Jak wygląda nasz proces rekrutacyjny?
Wyślij nam swoje CV – uważnie je przeczytamy.
Jeśli wpiszesz się w nasze wymagania zaprosimy Cię na pierwszą rozmowę rekrutacyjną - rozmowę telefoniczną z Mają - HR Generalist.
Następnie spotkasz się z Rafałem - Sales Managerem.
Ostatnim etapem będzie rozmowa z Agatą - Head of Internal Operations & HR oraz Julianem – CEO.
Jeśli wszystko pójdzie dobrze – witamy na pokładzie.
Polityka równości
W Żabce zależy nam na tym, aby każda osoba, która przechodzi przez proces rekrutacji miała poczucie, że mogła w pełni pokazać swoje umiejętności, kompetencje i potencjał.
Wierzymy, że nasza siła pochodzi z unikatowości każdej osoby oraz wzajemnego szacunku i otwartości na różnorodność. Do aplikowania zapraszamy każdą osobę, niezależnie od wieku, płci, stopnia sprawności, sytuacji rodzinnej, religii, orientacji seksualnej, narodowości itp. Chcesz wiedzieć więcej o naszym równościowym i inkluzowym podejściu, przeczytaj Politykę równości. (https://zabkagroup.com/pl/nasza-odpowiedzialnosc/nasze-polityki/)
Key Account Manager (she/he/they)
Key Account Manager (she/he/they)
Czerska, Warszawa
Żabka Polska sp. z o.o.