Key Account Manager (she/he/they)

Sprzedaż

Key Account Manager (she/he/they)

Sprzedaż

Czerska, Warszawa

Żabka Polska sp. z o.o.

Pełny etat
B2B
Starszy specjalista / Senior
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

sprzedaż B2B

Znajomość języków

Angielski: B2

Opis stanowiska

W Żabce Future napędzamy cyfrową transformację Grupy Żabka. Tworzymy nowoczesny, skalowalny ekosystem technologiczny, który łączy dane, narzędzia i procesy w spójną całość. Działamy szybko, z pomysłem i w zgranych zespołach. Stawiamy na skalowalne technologie, realny wpływ i ciągłe doskonalenie 💙 


Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko Key Account Manager do nowej spółki w Grupie Żabka. 

 

Co będzie należało do Twoich zadań?  

  • aktywne pozyskiwanie nowych klientów B2B na rynku e-commerce oraz budowanie z nimi partnerskich, długoterminowych relacji; 

  • odkrywanie potrzeb klientów i tworzenie ofert, które realnie odpowiadają na ich oczekiwania; 

  • prowadzenie spotkań, negocjacji oraz reprezentowanie firmy podczas kluczowych rozmów i podróży biznesowych; 

  • poszukiwanie i wdrażanie nowych, innowacyjnych rozwiązań, które usprawniają i rozwijają proces sprzedażowy; 

  • bliska współpraca z zespołami operacji i marketingu oraz udział w projektach wewnętrznych, aby wprowadzać nowe pomysły i wspólnie rozwijać organizację. 


Kogo szukamy? 

  • masz minimum 2 lata doświadczenia w sprzedaży B2B i dobrze znasz realia e-commerce; 

  • swobodnie komunikujesz się w języku angielskim – nie stanowi on dla Ciebie żadnej bariery w pracy; 

  • potrafisz budować trwałe i partnerskie relacje z klientami, prowadzić skuteczne negocjacje i domykać sprzedaż; 

  • świetnie odnajdujesz się w dynamicznym, zmieniającym się środowisku, w którym liczy się szybkie reagowanie i elastyczne podejście; 

  • wyróżnia Cię analityczne podejście, kreatywność i determinacja w osiąganiu celów;

  • jesteś osobą mobilną, a spotkania z klientami to dla Ciebie naturalna część pracy; 

  • sprawnie posługujesz pakietem MS Office (Word, Excel, PowerPoint).


Mile widziane 

  • doświadczenie zdobyte w branży kurierskiej lub logistycznej; 

  • dodatkowe kwalifikacje w postaci certyfikatów związanych ze sprzedażą lub logistyką; 

  • znajomość systemu CRM (Salesforce). 

 

 

Co oferujemy? 

  • współpracę w oparciu o kontrakt B2B; 

  • pracę hybrydową w biurze w Warszawie (Mokotów);  

  • niezbędny sprzęt i narzędzia wspierające efektywną pracę;  

  • możliwość skorzystania z pakietu benefitów, w tym karty Multisport oraz prywatnej opieki medycznej (Luxmed); 

  • realny wpływ na działanie i rozwój organizacji. 


A do tego: 

  • realny wpływ na technologie, z których codziennie korzystają miliony ludzi; 

  • zespół, w którym można liczyć na wsparcie i dobrą atmosferę; 

  • miejsce, gdzie Twoje pomysły są słyszane i mają znaczenie; 

  • współpracę z ekspertami i ekspertkami z różnych dziedzin; 

  • czas na rozwój, naukę i testowanie nowych rozwiązań. 

 

Jak wygląda nasz proces rekrutacyjny? 

  1. Jak wygląda nasz proces rekrutacyjny? 

  2. Wyślij nam swoje CV – uważnie je przeczytamy.  

  3. Jeśli wpiszesz się w nasze wymagania zaprosimy Cię na pierwszą rozmowę rekrutacyjną - rozmowę telefoniczną z Mają - HR Generalist. 

  4. Następnie spotkasz się z Rafałem - Sales Managerem. 

  5. Ostatnim etapem będzie rozmowa z Agatą - Head of Internal Operations & HR oraz Julianem – CEO.  

  6. Jeśli wszystko pójdzie dobrze – witamy na pokładzie. 

 

 

Polityka równości 

W Żabce zależy nam na tym, aby każda osoba, która przechodzi przez proces rekrutacji miała poczucie, że mogła w pełni pokazać swoje umiejętności, kompetencje i potencjał. 

Wierzymy, że nasza siła pochodzi z unikatowości każdej osoby oraz wzajemnego szacunku i otwartości na różnorodność. Do aplikowania zapraszamy każdą osobę, niezależnie od wieku, płci, stopnia sprawności, sytuacji rodzinnej, religii, orientacji seksualnej, narodowości itp. Chcesz wiedzieć więcej o naszym równościowym i inkluzowym podejściu, przeczytaj Politykę równości. (https://zabkagroup.com/pl/nasza-odpowiedzialnosc/nasze-polityki/

 

Wymagane umiejętności

sprzedaż B2B

Znajomość języków

Angielski: B2

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 26.11.2025

Key Account Manager (she/he/they)

Podsumowanie oferty

Key Account Manager (she/he/they)

Czerska, Warszawa

Żabka Polska sp. z o.o.

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Żabka Polska sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, Pl. Andresa 7,dalej jako "administrator"). Masz pr... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.