Na stanowisku Specjalistki/ Specjalisty ds. Likwidacji Szkód Majątkowych będziesz odpowiadać za:
· Przyjmowanie zgłoszeń i analizę szkód – rejestrowanie zdarzeń, ustalanie przyczyny szkody, określanie odpowiedzialności oraz dochodzenie roszczeń.
· Organizację i koordynację postępowań awaryjnych – organizowanie komisji awaryjnych, przeprowadzanie oględzin miejsc i przedmiotów szkody, sporządzanie protokołów oraz monitorowanie realizacji zaleceń komisji.
· Obsługę procesu likwidacji szkód – kompletowanie informacji i dokumentacji szkodowej, współpracę z towarzystwami ubezpieczeniowymi i brokerem, pozyskiwanie odszkodowań oraz monitorowanie terminowości wypłat.
· Współpracę wewnętrzną i ocenę roszczeń – współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie likwidacji szkód i postępowań awaryjnych, ocena zasadności roszczeń wobec Spółki oraz prowadzenie korespondencji w tym zakresie.
· Tworzenie i usprawnianie procedur – udział w opracowywaniu wewnętrznych procedur dotyczących likwidacji szkód i postępowań awaryjnych, a także wdrażanie nowych rozwiązań w celu optymalizacji procesów.
· Wsparcie w obszarze ubezpieczeń majątkowych – definiowanie wymagań dotyczących zakresu ubezpieczeń w umowach z kontrahentami, weryfikacja polis pod kątem zgodności z zapisami umów oraz współpraca w procesie pozyskiwania odpowiednich polis dla Spółki.
Oczekujemy od Ciebie:
· Wykształcenia wyższego.
· Minimum 3 lat doświadczenia w pracy w obszarze obsługi szkód majątkowych.
· Znajomości i umiejętności stosowania przepisów prawa dotyczących rynku ubezpieczeń.
· Umiejętności analizowania dokumentacji szkodowej.
· Czynnego prawa jazdy kat B.
Mile widziane:
· Doświadczenie zawodowe w dziedzinie wykonywania oględzin szkód majątkowych.
· Umiejętność analizy i interpretacji wycen wykonanych w programach eksperckich.
· Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/ B2.
· Znajomość procesu obsługi szkód morskich.
Profil poszukiwanej Kandydatki/ Kandydata
Poszukujemy doświadczonego Specjalisty ds. Likwidacji Szkód, który posiada przynajmniej 3 lata doświadczenia w obszarze obsługi szkód majątkowych. Oczekujemy od kandydatki kandydata znajomości i umiejętności stosowania przepisów prawa dotyczących procesu likwidacji szkód. Ważnym atutem jest umiejętność analizy dokumentacji szkodowej oraz skuteczność w prowadzeniu negocjacji. Poszukujemy osoby, która wykazuje się samodzielnością w działaniu, zaangażowaniem w terminową realizację obowiązków oraz umiejętnością efektywnej pracy pod presją czasu. Dodatkowym atutem będzie praktyka zawodowa w zakresie wykonywania oględzin szkód majątkowych oraz umiejętność analizy i interpretacji wycen wykonanych w programach eksperckich.
Brutto miesięcznie - UoP
Sprawdź podobne oferty pracy