Jesteśmy startupem specjalizującym się w automatyzacji procesów biznesowych. Widzimy że nasz model biznesowy działa, dlatego aktualnie wchodzimy do fazy intensywnego rozwoju. W związku z tym szukamy osoby, która wesprze nasz zespół, zajmując się pozyskiwaniem nowych klientów oraz opieką nad naszymi obecnymi partnerami.
Szukamy osoby, która miała już styczność z obszarem sprzedaży lub IT. Nie oczekujemy jednak dużego doświadczenia – najważniejsze są dla nas Twoje umiejętności interpersonalne, zaangażowanie i chęć do nauki. Jeżeli masz podstawową wiedzę o sprzedaży lub IT oraz potrafisz nawiązywać i utrzymywać relacje z klientami, to właśnie Ciebie szukamy! Działamy w pełni zdalnie i częściowo asynchronicznie, bo praca to nie biuro z komputerami i burkami to zadania, które wykonujemy i wartość, którą tworzymy!
Wypełnij formularz zgłoszeniowy i zajmij miejsce na naszym pokładzie!
Czego oczekujemy?:
- Znajomości obszaru sprzedaży lub IT, również w sektorze B2B;
- Gotowości do aktywnej opieki nad naszymi klientami – dbania o relacje, odpowiadania na potrzeby i wsparcia w bieżących procesach;
- Chęci rozwijania działań sprzedażowych oraz zdobywania nowej wiedzy;
- Umiejętności interpersonalnych i analitycznego podejścia do zadań;
- Samodzielności i zaangażowania w wykonywanie powierzonych obowiązków.
Czego NIE wymagamy?:
- Wieloletniego doświadczenia i zaawansowanej wiedzy w sprzedaży, czy IT – oczekujemy pewnego obycia, ale nie musisz być ekspertem. Kluczowe są dla nas zaangażowanie i chęć do rozwoju.
- Samodzielnego radzenia sobie z każdym wyzwaniem od pierwszego dnia – zapewniamy duże wsparcie na każdym etapie: zarówno w nauce, jak i codziennej pracy. Będziesz mieć dostęp do narzędzi, wskazówek i wsparcia zespołu.
- Gotowości do działania w pełnym tempie od razu – tempo pracy dostosujemy do indywidualnych możliwości, tak abyś mógł stopniowo nabierać wprawy i pewności w nowych obowiązkach.
Zakres obowiązków:
- Utrzymywanie regularnego kontaktu z klientami (telefonicznego i mailowego);
- Ofertowanie;
- Spotkania online z klientami;
- Realizacja celów sprzedażowych oraz rozwijanie relacji z klientami;
- Monitorowanie rynku i analiza potrzeb klientów;
Czego u nas nie doświadczysz?
- Owocowych czwartków i kart na siłownie;
- Cieplutkiego etatu- współpraca z nami to zadania zawsze o 1 stopień wyższe niż Twoje umiejętności;
- Mnóstwa szkoleń, eventów, spotkań i konferencji- praca i nauka dzieje się głównie w zadaniach;
- Podejścia, że każde zadanie musi być zrobione perfekcyjnie- to błąd- w większości wystarczy good enough.
- Sztywnej atmosfery i tekstów typu ,Panie Prezesie’ (no chyba ze jako inside joke)
- Dyplomacji i okrągłych słówek- mówimy jak jest, wierzymy że bezpośrednia i jasna komunikacja to najlepszy sposób na uniknięcie overthinkowania i domysłów;
- Krzywego patrzenia na krytykę i odmienne opinie- to nie sekta- każda odmienna opinia może być początkiem nowego cyklu PDCA, który może zrewolucjonizować to co robimy. Dyskusja nie ma sensu, kiedy wszyscy myślą tak samo, pamiętaj nie ma to jak odrobina adrenaliny i pikanterii, kiedy się nie zgadzamy ;)
Czego wymagamy?
- Samodzielności- nie poprowadzimy Cię za rękę, ale damy wsparcie, dzięki któremu znajdziesz trasę i przejdziesz tą drogę;
- Cyklu PDCA i zasady Pareto jako Twojej filozofii życiowej;
- Umiejętności priorytetyzacji;
- Sprawnego wykonywania zadań;
- Umiejętności szybkiego pozyskiwania i przyswajania informacji;
- Chęci do dużej ilości nauki poza godzinami pracy;
- Zaangażowania i proaktywności;
- Podejścia opierającego się na wyciąganiu wniosków ze swoich błędów;
- Asertywności i wyrażania własnego zdania- wierzymy, że to podstawa zdrowej współpracy;
- Wysoko rozwiniętych umiejętności miękkich, w tym interpersonalnych;
- Dbania o własne zdrowie fizyczne i psychiczne;
- Hobby/ pasji, polotu i fantazji.
To oferujemy:
- Pracę w pełni zdalną;
- Wynagrodzenie od 29 zł/godz, z możliwością dodatkowych premii za wyniki;
- Forma zatrudnienia: B2B/Umowa zlecenie.
Etapy rekrutacji:
1. Przesłanie zgłoszenia przez formularz;
2. Nagranie filmiku z prezentacją swojej osoby;
3. Nasze pierwsze spotkanie;
4. Twoja decyzja;
5. Jesteś na pokładzie!
Odpowiemy na Twoje zgłoszenie w ciągu maksymalnie 7 dni roboczych.
Co bierzemy pod uwagę podczas rekrutacji?
1. Twoje zaangażowanie w proces;
2. Umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy;
3. Podejście do współpracy i sposób myślenia;
4. Wymagania opisane w ogłoszeniu.