Twoim zadaniem będzie aktywny rozwój sprzedaży usług Overseas w modelu outbound. Szukamy osoby z doświadczeniem w pozyskiwaniu nowych klientów B2B/B2C i zorientowanej na cel.
Główne obowiązki:
· Samodzielne pozyskiwanie klientów B2B/ B2C - głównie outbound
· Identyfikacja potrzeb klienta i dopasowanie usług: transport morski, lotniczy, kolejowy
· Tworzenie i prezentacja ofert handlowych (przy współpracy z działem Spedycji i Magazynowania w zakresie wycen)
· Budowanie i rozwijanie relacji z klientami z sektora międzynarodowego
· Wprowadzanie leadów, aktualizacja i zarządzanie szansami sprzedaży w CRM
· Monitorowanie i analiza rynku oraz działań konkurencji
Wymagania:
· Minimum 2 lata doświadczenia w sprzedaży B2B/B2C w sektorze TSL (preferowane: transport overseas)
· Doświadczenie w pozyskiwaniu klientów
· Umiejętność samodzielnego zarządzania procesem sprzedaży od A do Z
· Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym prowadzenie rozmów handlowych
· Biegłość w pracy z CRM
· Wysokie umiejętności komunikacyjne, negocjacyjne i analityczne
· Orientacja na wynik, samodzielność i inicjatywa
Oferujemy:
· Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + prowizja od przychodu)
· Dostęp do wsparcia operacyjnego (działy Spedycji i Magazynowania)
· Elastyczną formę współpracy
· Narzędzia do pracy (telefon, laptop, CRM, wsparcie marketingowe)
· Możliwość rozwoju w strukturze organizacyjnej
· Szkolenia wewnętrzne i onboarding prowadzony przez Managera Operacyjnego
· Udział w wydarzeniach branżowych i projektach międzynarodowych
Rekomendowane oferty