Zaczynaliśmy w 2012 roku, jako mały polski start-up. Dziś jesteśmy obecni na 4 kontynentach, a w 13 krajach świata jako liderzy w swojej branży. ZnanyLekarz to nie tylko portal z wiarygodnymi opiniami o specjalistach, ale też dostawca oprogramowania SaaS, które wspiera lekarzy w ich codziennej pracy w gabinecie. Zgodnie z naszą misją każdego dnia sprawiamy, aby proces korzystania z opieki medycznej był bardziej przyjazny, prostszy, po prostu: ludzki.
Brzmi ciekawie?
Według "Badania Wizerunku Marki ZnanyLekarz" przeprowadzonego w styczniu 2024 przez niezależna agencję badawczą Chili Insights:
- Ponad 75% klientów potwierdza, że ZnanyLekarz skutecznie pomaga dotrzeć do pacjentów,
- Ponad 70% lekarzy deklaruje, że nasze usługi pomagają w organizacji czasu pracy, a profil na ZnanyLekarz ma pozytywny wpływ na wizerunek profesjonalisty,
- 71% klientów ma dobrą lub bardzo dobrą opinię o naszej marce 🤩
ale to tylko dane… przekonaj się sam, dlaczego warto być częścią Docplanner!
Jakie zadania na Ciebie czekają?
- Będziesz odpowiadać za działania związane z dosprzedażą dodatkowych produktów i optymalizacją (np. włączenie dodatkowych funkcji w systemie).
- Do Twoich zadań będzie też należało przeprowadzanie rozmów z klientami, którzy chcą zrezygnować z dalszej współpracy. Przekonasz ich, że warto z nami zostać :)
- Będziesz kontaktować się telefonicznie z obecnymi klientami firmy (placówki medyczne), aby podczas spotkania online poznać ich potrzeby i zrozumieć, jakie rozwiązania będą najskuteczniejsze w zwiększeniu efektywności oraz lepszej organizacji pracy. Następnie zadbasz o ich wdrożenie.
- Twoim celem będzie przekonanie klienta, że warto aktywnie korzystać z opcji, które oferujemy. Zmierzysz się z obiekcjami, które pokonasz. W efekcie, poprzez jakościowe rozmowy, zbudujesz zaangażowaną postawę wśród klientów.
- Przed rozmową dokładnie przeanalizujesz profil klienta, aby być do niej dobrze przygotowanym.
- Twój głos będzie miał znaczenie - ściśle współpracujemy z m.in. z działem produktu, finansów, Customer Care i Customer Marketing.
Sprawdź, czy to właśnie Ciebie szukamy:
- masz już doświadczenie w pracy z klientem (w sprzedaży lub dosprzedaży), wiesz, jak badać jego potrzeby. Posiadasz predyspozycje sprzedażowe i zbijanie obiekcji nie stanowi dla Ciebie problemu,
- odznaczasz się wysoką kulturą osobistą i możesz pochwalić się bardzo dobrą jakością prowadzonych rozmów,
- potrafisz dobrze organizować swój czas, wyznaczyć priorytety - co miesiąc otrzymasz swoje indywidualne cele do zrealizowania,
- lubisz analizować potrzeby klienta (mamy w systemach sporo danych ;)), wyciągać wnioski i dostosowywać sposób rozmowy do indywidualnych potrzeb drugiej strony,
- jesteś elastyczn_ i świetnie odnajdujesz się w zmiennym środowisku. Dużo się u nas dzieje i zadania wraz z rozwojem projektu mogą się nieco zmieniać,
- odznaczasz się pozytywnym nastawieniem, szukasz rozwiązań i nie tracisz czasu na rzeczy, na które nie masz wpływu. Możesz się też pochwalić proaktywnością i dużym zaangażowaniem,
- potrafisz i lubić pracować w zespole - dbasz o swoje indywidualne cele, ale wspierasz też swoich współpracowników. Jesteś team playerem!
- znasz język angielski - jesteśmy międzynarodową firmą i pracujemy na zagranicznych systemach.
Co możemy Ci zaproponować?
- Umowę o pracę (pierwszą na 3-miesięczny okres próbny, potem czas nieokreślony),
- Wynagrodzenie podstawowe 5200 zł brutto i premię średnio 2000 zł brutto miesięcznie, która jest uzależniona od realizacji targetu,
- Pracę zdalną, jeśli jednak wolisz pracować z biura to nasze jest tuż obok Dworca Zachodniego :)
- Elastyczny grafik - jesteśmy dostępni dla naszych klientów od poniedziałku do piątku w godzinach 8 - 18,
- Dwutygodniowe szkolenie wstępne pod okiem naszych trenerów (nauczymy Cię jak pracować z naszym produktem, korzystać z dostępnych narzędzi i systemów), a później wsparcie buddiego i Team Leadera,
- Dodatkowy dzień wolny z okazji rocznicy zatrudnienia,
- Bezpłatne zajęcia z j. angielskiego,
- Dofinansowanie karty Multisport,
- Ubezpieczenie medyczne Signal Iduna Pakiet Premium oraz dostęp do opieki psychologicznej,
- Opcje na udziały - wówczas stajesz się realnym współwłaścicielem firmy! Więcej dowiesz się tutaj,
- Niezbędne narzędzia pracy (laptop, słuchawki),
Dotarłeś do tego miejsca i masz poczucie, że to dokładnie to, czego szukasz? Czekamy na Twój ruch - kliknij Aplikuj i wyślij nam swoje CV!